Fórum - Téma


Přehřátí motoru 2.5 TD


Fórum Omega B Přehřátí motoru 2.5 TD

Informace o modelu: Opel Omega B


1  2  3

2010-04-10 21:05:45

Zdravím! Mám problém. Včera jsem se rozjel docela neloženej do kopce a najednou smrad a ručička teploměru až nadoraz, nějaká voda vyvřená. Zastavil jsem, nechal to schladnout asi na 70 stupňů, dolil vodu, nastartoval a po asi pul km znova to samy. Potřeboval jsem ale dojet domu, tak jsem to zase nechal schladnout, ale teď už skoro uplně no a po asi km zase to stejny. Dolil jsem vodu v nadobce až povrch a žádny bubliny tam nejdou a do oleje asi taky nic. Ale to nevím určitě.. Co by to mohlo být? Můj odhad je že v nejlepším případě jen seklej termostat, pak smeteny lopatky na vodní pumpě no a nakonec těsnění pod hlavou a v nejhorším hlava. Dá se to nějak poznat? Na kolik by mě asi vyšla oprava? Termostat a pumpa zhruba vím a zvládnu to i sám, ale ten zbytek tak to vůbec nemám představu. Díky moc za odpovědi, jsem z toho docela zoufalej..

2010-04-11 09:57:40

Nejsem odborník ale podle popisu tam necirkuluje voda skoušel jsi otevřít topení při jízdě .je to jen teorie ale toto byla nemoc škodovek a na99% termostat neotevřel okruh do chladiče.Asi bych zahájil hledání tam.Vodní kamen je sfina a nic není nesmrtelné. vysypané čerpadlo by asi dělalo hluk.a prasklé těsnění to by byl šlem u víčka oleje.Ovšem nejsem odborník ale má to nějak velký tlak když to vaří nebo zmizí voda.a kama zmizí? Myslím pokud by prasklo těsnění nevařilo by to tak rychle.

2010-04-11 22:29:37

Tak jsem to dnes v tom zasranym počasí rozdělal. Termostat otvírá a tak jsem odmontoval čerpadlo. Když jsem vytahoval ty rozsračkovany plastovy lopatky po kouskách tak mi to bylo jasny. Takže vyměním čerpadlo a snad to bude dobry. Byla to příčina, ale doufám, že se tím nepodělalo ještě něco. Každopádně ty zbytky lopatek, co jsem nenašel asi cestujou někde v bloku. A dobře jím tak..

2010-04-11 22:38:00

tak to je mazec?????? snad ti to něco neucpe .jinak dobrá práce ani jsem nevěděl že jsou z plastu a proto doporučují měnit čerpadlo s rozvodama

2010-04-11 22:53:10

No prej jsou 2 druhy. Jedno s plastovejma a druhy s kovovejma lopatkama. Tak kdyby někdo naahodou doma našel to s těma kovovejma a možná i s těma plastovejma, ale hlavne v pohodě a za rozumnej peniz.. btw taky jsem slyšel, že když je rozvod řetězem tak je to skoro nesmrtelny a měni se to na doporučeni vyrobce cca po 250 000km. A někdo to nedělá vůbec. Takže jsi asi myslel, když jsou rozvody řemenem. To potom jo. Tady je to hnany jen drážkovanym kliňákem..

2010-04-11 22:58:54

NO JO JÁ MÁM BENZIN TAKŽE SI JEDU VŽDY TO SVOJE A NĚJAK NEMYSLÍM O JINÉM ALE NĚKDE JSEM TO ČETL A JE TO S TÍM ŘEMENEM.ROZVODY S ŘETĚZEM JSOU JEN U NAFTY. A TO ŽE JSOU NĚKTERÉ ČERPADLA Z PLASTU A JINÉ Z KOVU JE TAKY NOVINKA

2010-04-11 23:05:58

jinak Radohano i MV6 a 2,5 maji vodni pumpu hnanou od dražkovanyho řemene nikoliv od rozvodaku! jen tak bokem!

2010-04-11 23:25:48

TO JE JASNÉ .ALE V CHYTRÉ KNIZE NEBO KDE .DOPORUČUJÍ PŘI VÝMĚNĚ ROZVODŮ MĚNIT I ČERPADLO.JAKO PREVENCI ČÍ CO

2010-04-24 11:01:53

Zdravím všechny, koupil jsem si první Omegu 2,5 TD automat s tím, že je prasklá hlava. Tak jsem to rozebral a ve finále jsem zjistil, že hlava je v pořádku a těsnění také. Byla rozpadlá vodní pumpa, respektive se rozlámala ta plastová vrtulka

Tak jsem v Kelly koupil novou od firmy Graf, což je plnohodnotná náhrada už s plechovou vrtulkou. Stála necelých 900,- korun

2010-04-24 13:28:51

Ja jsem si vcera koupil taky novou s kovovejma lopatkama. 1150 korun a bude to v suchu.. Dnes to dam dokupy a vyzkouším

2010-04-25 09:16:39

Ahoj, tak hodně zdaru, ať se dílo zadaří a Omega vrčí.

2010-04-25 11:28:08

Čerpadlo nasazeny,termostat naistalovanej a viskospojka zatim zavarena(než bude nová). Teplota na 92-95 stupních a víc ani ň. A taky se mi motor za chvilku ohřeje na provozní teplotu a ne za pul hodiny jak dřív. Njn prostě novy věci pomohly. a celkem za 1520Kč..

2010-04-25 19:55:33

Tak to je super, když to chodí Cena celkem přijatelná a hlavně jsou to nové věci. Na kolik vyjde ta visko-spojka?

2010-04-25 22:39:23

Na netu jsem ji našel za 1600,- ale tam, kde měli pumpu za 2200,- Já ji měl v Prostějově z kamenyho obchodu (btw Autodíly Prostějov, jde objednat přes net a pošlou dobírkou) za 1150,-, tak doufám, že i ta spojka bude levnější..

2010-06-28 19:42:40

Pomooooóc...chlapi prosím poradte mi. Včera sa mi stala podobná vec ako tu rozoberal picma. Šiel som od známeho cca 4km domov a na prijazdovej rovinke domov auto prestalo mať ťah a teplota motoru čosi pod max. Vodu v oleji nemám ani olej vo vode. Myslím radšej na lacnejšiu alternatívu. Ucpaný chladič, vodná pumpa ale znepokojuje ma ten ťah motora. Dnes rano som šiel na ňom do roboty. Ráno cestou tam v poho ale keď som šiel domov zase to samé. Voda na 100ke a zese ťah motora totalne padol. Nemáte niekto tušenie?? prosím... Vopred Vám ďakujem.

2010-06-28 21:24:44

Motor ti netáhne aby se ti nepřehřál,má to hlídat počítač.Aspoň takto fungovalo u mé lancie.

2010-06-28 22:32:37

čus, myslim že bude seklej termostat! rano je chladno ještě poměrně tak se to nestači ohřat! a odpoledne je teplo tak se to hřeje! to si myslim ja! a když je motor přehřatej tak se mu nechce! to je logicky!

2010-06-29 16:41:53

dikes.

dens som spozoroval ze vlastne ani tie dve vrtule sa netocia. Sa mi zda ze by sa mali ze?

2010-06-29 16:41:55

dikes.

dens som spozoroval ze vlastne ani tie dve vrtule sa netocia. Sa mi zda ze by sa mali ze?

2010-06-30 17:07:39

prosím vás ešet raz o zkonstatovanie mojho prípadu po dalších zisteniach. Takže teplota mi stupne na stovku v priebehu jazdy za 1,5km na 100 stupnov. Zastal som a pozrel ventilator zoplo a tocčilo ho. skúšal som chladič. Od prívodu vodu vpravo hore bol úplne horúci a vľavo dole bol trošku vlažný. Myslíte si taktiež že je to pumpou??? Predtým som mal zase opačný problém že auto sa zohrialo max na 75-80 stupnou a to po dlhšom čase jazdy.

Vopred ďakujem z akúkoľvek odpoveď Omegáci.


Odpovědět

1  2  3