Fórum - Téma


Přehřátí


Fórum Omega B Přehřátí

Informace o modelu: Opel Omega B



2014-10-15 20:41:24

Ahoj zase mam problem se s toho uz ..... dneska jsem jel asi 100 km/h a najednou prestalo tahnout tak zastavim para z auta a prehratej motor vodni pumpa je uplne nova dolil jsem vodu a po chvily zase tak jsem nakonec dojel domu ale jak nastartuju cuka na volnobeh co muze bejt k.o ? ale jede normalne ale teplota furt lita

2014-10-15 20:52:40

patas84: Jak dlouho tam je termostat ?

2014-10-15 20:56:37

Taky novej original BMW

Venca49  
Václav
2014-10-15 23:00:24

patas84: Jsou tři mechanické možnosti.Vodní pumpa,termostat,řemen.Potom může být přicpaný chladič,těsnění pod hlavou,vizkózní spojka na vrtuli,únik vody někde dírou(to by bylo asi vidět hned)To,že je pumpa nová,neznamená,že je OK.Je to originál,nebo náhrada.Jezdil jsi již s ní,nebo je to první jízda?Termostat mohl zůstat viset,nebo se rozpadl a ucpal otvor.Řemen předpokládám,že tam máš.Pokud by to bylo těsnění pod hlavou,nebo nedejbože hlava,tak by to tlakovalo a vyhazovalo vodu z nádržky.Pokud jde nepravidelně na volnoběh,tak to vypadá na to těsnění.Je to jen moje úvaha,nemusí to tak být.

Kopejda  
Michal Kopecký
2014-10-15 23:33:13

patas84: A zkoušel jsi po zahřátí na budíkových cca 85°C zmáčknout hadice k chladiči?? Měli by být o něco tvrdší než při studeném stavu. Jestli jsou měkké, tak je v čudu přetlakový ventil v uzávěru expanzky..... To je také oblíbená zrada.....

Venca49  
Václav
2014-10-15 23:41:40

kopejda: A na to jsem zapoměl.

2014-10-16 21:23:30

Tak jsem dorazil z prace a jel jsem ji project vsechno furt stejny ale jeste k tomu kdyz se rozjozdim tak skube pak uz ne ale jak pridam zacina se zahrejvat jak stojim na miste rachot v motoru a huleni z vejfuku

2014-10-16 21:29:56

A asi jsem na neco prisel ale ne ze me ukamenujete asi jsem zapomel dolejt vodu kdyz jsem prijela z daleka a vesele si jezdil takze se uvarila voda v motoru co to mohlo podelat ? Vodu jsem dolil ale porad mi ji to tlaci ven jak se to poradne zahreje

Venca49  
Václav
2014-10-16 22:49:48

patas84: Tak si to uvařil.V nejlepším případě je vyfouklé těsnění pod hlavou,v horším hlava.To,že to kouří z výfuku,tomu nasvědčuje.Jestli jsi doléval studenou vodu,tak také ámen.

2014-10-16 23:16:00

Da se stim jezdit dene aspon tech 20 km ?

2014-10-16 23:21:56

Jinak cena tesneni ?

Venca49  
Václav
2014-10-16 23:23:47

patas84: Jestli je to tak jak píši,tak už ani kilometr. Zničíš to úplně.

Cenu zjišťuj až podle toho,co to bude.Ono se toho nahledá více.

Těsnění pod hlavu u Auto Kelly: FEBI = 2557Kč, VICTOR REINZ = 3088Kč

2014-10-16 23:31:59

Aha Nevis jak se pohybujou ceny tesneni a hlava ? :(

Venca49  
Václav
2014-10-16 23:36:38

patas84: Těsnění jsem ti nahoře napsal,hlava bude určitě(nová,jestli se sežene)60-80-tisíc.

2014-10-16 23:39:32

Neukazalo se to az ted 70 tisic ? To jako fakt ? A tesneni taky tolik jo ? A brouseni to by taly slo ne

Venca49  
Václav
2014-10-16 23:55:06

patas84: Nebudeme spekulovat,nech zjistit rozsah škod,příčinu a pak počítej.

2014-10-17 00:16:57

Jak dorazim z prace vlitnu na to tak uvidime snad to nebude tolik v .........

2014-10-17 00:19:47

Jeste jedna posledni otazly nez se na to vrhnu jak poznam ze je hlava a nebo tesneni v haji ? :)

Kopejda  
Michal Kopecký
2014-10-17 01:04:08

patas84: Nic proti Tobě ale asi nejlepší řešení pro Tebe a pro Omču by bylo dát ji k někomu, kdo tomu rozumí....

Jestli zvládneš odstrojit a sundat hlavu, nechat ji přezkoušet a opravit a pak zase s novým těsněním namontovat zpět a vše nastrojit - hlavně správně nastavit řetězový rozvod, tak se do toho klidně vrhni.......

Poškození hlavy a těsnění poznáš až po demontáži, těsnění bude potrhané či jinak pokřivené a vyfouklé a hlava může být prohnutá, prasklá atd....Hlava se měří na rovinnost pravítkem (kvalitním ocelovým) a na praskliny se tlakuje aby bylo vidět jestli někde neteče....


Odpovědět