Fórum - Téma


Předstih 2,5TD 96kW


Fórum Omega B Předstih 2,5TD 96kW

Informace o modelu: Opel Omega B



2012-11-27 15:28:13

Zdravíčko pánové,dotaz jak udělat předstih je to jedina malinka moucha co mě na moji ome alinko stve,pri startovani za studena ji to trva a pak zakouri kdyz naskoci,zhavici svicky vymeneny,palivovy filtr taky a čerpadlo dáva nafty dost řekl bych víc než dost a proto si myslim ze by to chtelo serídit a tak budu rad kdyz my nejaky zkuseny mazak poradi Jak na to =)

2012-11-27 16:09:35

Máš knížku - jak na to? Tam je to popsané. Jedná se o počátek vstřiku, ale to je jedno.

Pokud nemáš zkušenosti a potřebné aretační a měřící přístroje OPEL, zabere ti to tak půl dne

Základ je všechno rozebrat - sání, víko ventilů,... už nevím co všechno.

Potom musíš mít mikrometr s adaptérem do čerpadla (mě ho vyráběl soustružník)

Pokud nemáš aretační nástavec vačky, buď potřebuješ vyrobený přesně na míru, nebo dvě šuplery, hodně dobré počty pro odčítání výšky na obou stranách a pekelné nervy Vše musíš zkoušet po protočení motorem dokola zas a zas.

Je samozřejmě potřeba zaaretovat kliku, abys přesně věděl kde je.

Přesnost pro nastavení toho počátku vstřiku je tuším 0,02mm Takže na to pozor, abys to ještě nezhoršil

Nejlépe ale vážně bude si stáhnout knížku jak na to... A nebo to dát dobrému servisákovi a stát mu u ruky aby bylo jasně vidět, že to vůbec udělal a když, tak dobře

2012-11-27 17:35:50

Kawa: Tak to bylo super gratuluju na takhle formulované odpovědi nemám vlohy

2012-11-27 20:54:27

Nooo tak diky,asi to prenecham jinym rucickam =D

2012-11-28 12:49:56

Jeste budu mit jeden dotaz nejak sem nenasel ze by se to tady resilo,chtel bych aby se turbo otviralo drive je to reseny menicem tlaku jestli se nepletu a zajimalo by me jestli se da nahradit za jiny ktery by otviral drive a nebo jestli to ridi ECU vadi mi ze je to proste odspoda tak liny =D

2012-11-28 14:32:12

Zkus napsat SZ Davidovi http://www.club-opel.com/member_detail.php?id=4090, mohl by vědět a poradit...

2012-11-28 14:37:43

dik zkusim

2012-11-28 15:57:21

Ahoj, trošku ho předběhnu jestli ti ještě nenapsal... U 2,5TD se starým typem turba nic neuděláš. Tam je koncepcí dané kdy se roztočí. V podstatě se dá říct, že vstup do turba je pořád otevřený a turbo pořád tlačí naplno. tzv. odpíná se až ve vyšších otáčkách, kdy zareaguje přetlaková mechanická - nikoli elektronická regulace. ŘJ neumí ovládat tlak turba.

Já jsem si myslel, že lepšího tahu od spoda by se dalo docílit tím, že by se do motoru v nižších otáčkách pustilo více nafty, bez ohledu na tlaku turba - tedy kouřilo by to. Ale bylo mi to vysvětleno tak, že nafty tam jde i tak dost, ale koncepce turba mu nedovolí se roztočit v nízkých otáčkách aby tlačilo více...

Jak ti určitě napíše Dawe, musel bys tam napasovat turbo z BMW 525D - od roku asi nejméně 2000 a výš, aby mělo naklápěcí lopatky podtlakem, to překuchat na regulaci mechanickou přetlakem a pak by mělo zabírat dřív Nechci tady dělat chytrého, že jsem to já vymyslel. To s tím novějším turbem zkoušel Dawe. Má s tím dost zkušeností, klobou dolů před ním

Snad jsem to napsal srozumitelně... Kdbych to měl napsat polopaticky tak by to bylo na celou stránku

Hansdob: díky díky

2012-11-28 22:54:52

jj jasny dik uz to mame tak nejak podrobneji probrany... =)


Odpovědět