Fórum - Téma


Prasklá hlava válců...?


Fórum Astra G Prasklá hlava válců...?

Informace o modelu: Opel Astra G

Diskuze o vozidlu

1998 Astra G 1.6 VIN: W0L0TGF35W2154533

1 fotek  |  1 servisních knížek  |  106 diskuzí

Výkon motoru 55 kW (75 PS) . Maximální rychlost 165 km/h. Hmotnost 1 500 kg. Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 1 598 ccm (98 cui), 4-válec, Řadový, 8-ventil, X16SZR.

OPEL ASTRA-G CARAVAN


1  2  3

2015-03-03 22:07:09

Proč hned prodávat ? A kdo by to zas koupil ? Za cenu vraku ? Jakou jinou pastičku by sis přitáhl do baráku ? NESMYSL.

Podívej se po klubu zda někdo nemá astru_f, corsu , vectru_a ... stímto motorem a kup od něho motor. To bude tak +/- za 5 tis.

2015-03-03 22:14:00

Tak jak říkaj ostatní.....sežeň jinej motor a jezdi směle dál myslím si že se dá v poho sehnat nějakej slušnej

BTW: nějak ale pořád nechápu,že to nehulí

2015-03-03 22:31:45

X16SZR

Bauform: R4

Steuerung: OHC

Anzahl der Ventile: 8

Bohrung (mm): 79,0

Hub (mm): 81,5

Volumen (cm³): 1598

Leistung (kW bei min-1): 55 / 5200

Drehmoment (Nm bei min-1): 128 / 2600, 128 / 2800 (Astra G, Vectra B)

Verdichtung: 9,6 : 1

Motormanagement: Multec SZ

Oktanzahlbedarf: 95 / 98 / 91, klopfgeregelt

Steuerung: Zahnriemen

Abgasanlage: AGR, geregelter Katalysator

Eigenschaften:

Verwendung: Astra F (F13WR/CR, F17CR, AF13), Astra G (F13WR/CR, AF13(-II)), Vectra B (F13WR)

wwq
jan
2015-03-04 07:31:09

taky mně to napadlo koupít jinej motor ...moc se mně nechce to prodavat je to muj druhej opel a z obouma jsem by hodně spokojenej ani jednou mně nevyšplouchly ....včera jsem ležel pod autem jak jsem měnil palivovej filtr tak jsem lehl i pod motor a koukal a koukal na motor a všiml jsem si sice nejsem mechanik ani se nesnažím na něj hrat, ale vyděl jsem dost kapek visícich na hraně (bloku) nevim jestly se to tak řika motoru u vrchní časti tak mně napasdlo těsnění jestly ten olej neutíka tudma po nastartovaní a jak se dostane pod tlak olej? jen moje uvaha jak píšu nejsem mechanik ani si na něj nehraju jen hledam snažim se na to přit sam a z vaších komentařu a napadu rad čerpam nejvice..když 3 servisi projdu a v každem jina diagnoza

2015-03-04 13:30:04

No ve vectrách B bych ten motor rozhodně nehledal , těh aut bylo jak šafránu (nevhodný motor pro tak těžký vůz). Možná by šly použít i jiné motory 1600cm , prostě holej motor a zbytek si přehodíš ze svého. úchyty by měli souhlasit , snad poví někdo kdo přehazoval...

PS: Pokud budeš oslovovat nějaký vrakoviště , spíš chtěj motor ze staršího auta ( né z Gčka , ale spíš z Fka ) stalo se mi že vychytralci měli různé ceny (sháněl jsem 1.7TD Isuzu a za vectru chtěli 15-20k zatímco za astru 10k přitom motor je úplně stejný )

Nejlepší asi uvádět přímo kod motoru tedy x16zsr a budeš mít 100% jistotu že tam sedne, včetně kontrol STK.

Já taky nebyl žádnej mechánik , ale přehození 2 motorů , 3 převodovek a posléze repase potkaného 16vent. motoru mě z něho udělala a už sem se ničeho dál nebál. Mojí zelenou VB už sem měl pomalu do šroubku rozdělanou několikrát (teď do ní budu asi dávat klimošku) :D

wwq
jan
2015-03-04 13:50:07

breathlless: dik za nazor a radu....už jsem koukal v ostravě po internetu a volal na vrakače a muj motor x16szr cena kolem 5000kč...ještě jsem dal oplíka do servisu tak čekam až zavola a co řekne.

wwq
jan
2015-03-06 19:50:36

tět jsem dodělal diagnostiku


Odpovědět

1  2  3