Fórum - Téma


Praskl radiator topení Omega 2.5TD r.v.96


Fórum Omega B Praskl radiator topení Omega 2.5TD r.v.96

Informace o modelu: Opel Omega B


1  2  3  4

2015-01-23 12:24:14

Trojcestny ventil nema s prehrivanim motoru nic spolecneho. Ten ridi okruh topeni. Problem bude jinde. Hlava, pumpa, chladic.....

2015-01-23 12:25:02

Teplota vyleze az na 130 a vari???

2015-01-23 12:28:24

130 nenechám tam víc jak 100C pak to vypnu, ale nechápu že na volnoběh se drží na 90C a le jak se rozjedu leze to porad nahoru.... termostat to byt nemuze ? pumpa menena cca pred 3měsíci.

2015-01-23 12:33:58

Muze. A vyleze dal?? Sepnou vetraky klimy? 100 neznamena ze vari.

2015-01-23 12:36:19

klimatizace po "vybuchu" odstranena :( termostat je priblizne kde prosim...

2015-01-23 12:36:20

Co viskospojka na vrtuli?

2015-01-23 12:36:43

I vetraky jo??? To je trosku spatne ale :D

2015-01-23 12:38:25

viskospojka na vrtuli, sry ale vubec nevim co to znamena

2015-01-23 12:40:10

cely zarizeni klimatizace jsem vyndal... a pul roku jezdil bez jakykoliv zmeny.... co je na tom spatne ???

2015-01-23 12:42:20

No.... to je pak tezky Jeste sem z tebe nedostal jestli teplota vyleze do cervenyho a zacne varit (jde para z expanzni nadrzky). Pokud je teplota na 100 a dal nestoupa do cervenyho tak je to normalni. Muze byt taky spatny cidlo teploty na chladici a ukazuje nepresne. Viskospojka je mezi motorem a vrtuli. Je na ni pridelana. Pokud je motor ohraty na provozni teplotu tak by s ni nemelo jit otocit, nebo hodne tezce. Pokud jde lehce tak je spatna.

2015-01-23 12:43:29

Pred chladicem klimosky jsou dva velke vetraky, ktere sepnou kdyz uz je teplota hodne vysoko a snazi se motor dochladit.

2015-01-23 13:05:32

psal jsem ze nenechavam vylízt teplotu vic jak nad 100C nechctel bych to do...t vic nez to je. pak uz vic do uvareni neschází mam raficku tak do 110C, jen me by me zajimalo že nejde moc teplý vzduch z topení nato ze je teplota 100C tak je to vlazny... ???

2015-01-23 13:09:30

Tak bud je to zavzdusneny nebo je spatny ten ventil. Byva vzzadu za motorem. Jde k nemu podtlak ktery ho ovlada. Kolik si do motoru dostal vody?

2015-01-23 13:12:02

prave ze jen nadobka coz me prislo malo na tuo ze jsem menil ten radiator a dost toho vyteklo...

2015-01-23 13:12:53

jak vypada prosim ten ovzdusnovaci ventil za motorem abych vedel co hledat...

2015-01-23 13:15:55

Otevri expanzku a dole na chladici kohoutek a vsechno vypust. Pak tam musis dostat tak 8-9 litru vody s nemrnouci smesi pul na pul.

http://www.opelclubrenbau..._FT111764_06082009314.jpg

2015-01-23 13:16:56

Vzdycky dolej a pockej. Popripadne mackej velky hadice dokavat si to nenatahne. Nevim jestli jsou na tds nekde ovzdusnovaky, kdyz jo tak je stridave otvirej a odpoustej vduch.

2015-01-23 13:39:53

wisastar: Při tomhle způsobu vypouštění nikdy všechno ze systému nevypustí, Pavle, aspoň takovou mám u Omeg zkušenost. Jestli vyteče půlka, bude rád. Téměř opravdu všecko se mi podařilo vypustit jen při výměně rozvodů, když se měnila i vodní pumpa, pak jsem do chladícího systému skutečně nacpal cca osm litrů...

2015-01-23 13:46:31

No prece nebude odstrojovat celej predek :D Jasny ze vsechno nevytece, ale vytece asi 80 procent vody. Jeste je dobry postavit to trozku z kopce. Protoze motor je naklonen dozadu.

2015-01-23 14:54:06

wisastar: Mně je to jasný, Pavle, to jen kdyby mu to najednou už přestalo téct a zdálo se mu toho málo, tož aby nebyl překvapen a nemyslel, že je něco špatně, ucpaného. Naklonit trochu auto dopředu samosebou lze.


Odpovědět

1  2  3  4