Fórum - Téma


Potíže s Cali C20NE


Fórum Calibra Potíže s Cali C20NE

Informace o modelu: Opel Calibra

Diskuze o vozidlu

1992 Calibra A

5 fotek  |  16 diskuzí

Výkon motoru 85 kW (116 PS) . Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 4-válec.

opeel calibra 2.0 tento rok bude komplet vyvařena a upravena jen motoricky žádný tuning pěkné svezení a svižná jízna to jsou přednosti tohodle vozu asi bych neměnil mám najeto 164 000km docela zachovalí vozitko.



2011-01-10 15:33:43

zdarec klubáci kdo má 8v-čko chci se zeptat kde má být umístěný čidlo teploty od BC,

2011-01-22 16:09:34

zavírám to.Už jsem to zjistil

2011-05-07 13:04:20

zdravím. potřebuju radu o motoru C20NE nedávno jsem koupil calibru a první co jsem udělal po výměmě kapalin že jsem vyměnil termostat protože auto netopilo (motor cca 5O C) ale po týdnu mi vyřelo auto (prasklé těsnění hlavy) ale i po výmněne tesnění a přerovnání hlavy se stále tlakovala voda a do 2 minut auto vyvře... usuzoval jsem že praskla hlava.takže nová hlava,přebroušené ventili,přerovnaná a další nové tesnění pod hlavu... po dalším složení motoru a startu auto netlakovalo a vše OK.. teda prvních 5km... znova natlakovaná voda a motor vřel... chcu dodat že je noví termostat a čerpadlo OK... kde mi to může tlakovat vodu..? už jsem dost zoufalí,děkuju za radu.

2011-05-07 13:35:37

ahoj zkus vyměnit víčko na nádobce s vodou měl jsem asconu a taky mi to dělalo po výměně víčka byl klid pokud nemáš někde třeba ucpanou hadici

2011-05-07 18:05:36

tak tohle by mně fakt nenapadlo že to može být výčkem.. je fakt že motor pri koupi mněl uplně KO termostat,ve víčku je očividně provrtaná dírka a jezdilo to jenom studené... a vypálilo mi to dírku do tesnění pod hlavou až když sem to nechaval zahřát a pak sem tom teprve roštoval... skusím nové víčko.bud to bude OK nabo neco povolí nebo praskne nějaký hadica

2011-05-22 23:41:35

tak konečně sem se dostal z prace a můžu napsat jak dopadla výměna výčka.. motor chvilku tlakoval hadice,ale pak to ustálo a motor jede jak hodinky,konečně.. moc dík za radu

2011-07-14 17:07:11

zdarec chpali. mám noví problém s cali... včera sem přejížděl do lakovny a nechtělo to do otáček,dusilo se to a sem tam aj střelilo... v lakovně sem to tcípl už neodjel... nechce to chytit, jen to stříla a motor se škube v dorazoch jak najatý... vyblikal sme chybi a nepsalo mi to 19ku, undukční čidlo. čidlo sme dneska koupil nové a pořád to samé.. jen to střílá a škube sebou... vůbec si ot neudrží otáčky a hned chcípne... vymněnil sem čidlo co je schované pod držákem motoru pod výfukovíma svodama... chybu to hlasí pořád stejnou, je možné že je tam ještě někde čidlo co třeba hlídá horní a dolní ůvrat..??? v a jestli jo kde ho najdu.??? nic kolem setrváku nevydím... moc prosím o radu, musím tu svinu těžků dostat z lakovny :-D

2011-07-14 18:35:29

Tohle jak přeskočený rozvody nebo pomotaný kabely zapalování...

2011-07-14 20:44:41

rozvody OK a ekektrika ani nekope ani žádné očivydné poškození. palec vypadá OK..? ted sem byl na benzínce koupit mněřák na tlak v pneu a po lehké ůpravě ho pužiju k zmněření tlaku paliva... jak o nebude pumpou ak budu fakt bezradný...

2011-07-14 20:48:45

tuší někdo jaký má být tlak na střikoch.??? někde sem četl že je pumpa hnaná přez reláko které sem tam spína a že se dost kaz.. kde najdu takové relé..?

2011-07-18 20:29:30

zdravím pánové. chci se s vámi podělit o novou skušenost s opel calibra C20NE... auo se ze začáku dusilo a pozdaji už jechtělo vůbec jet... po mnoha dnech rozebírání jsem došel na zajímavu chybu s kterou se rád podělím... auto nemnělo tlak na liště,tak jsem demontoval a odskoušel čerpadlo-OK. styřelé hadičky mohli bít příčinou nasávání falešného vzduchu,ak em vymněnil i je, pořád žadný tlak na litě. tak jsem zdohil i nádrž a nahlédl do ní. upozornuju že je plastová. nechápu který chorý mozek do ní vymislel jekýsi bílí plasový výlec s kterého se eprve nasává benzín.. chyba byla že tenhle plasoví válec se naplnuje přez takovou malou dírku ve dně válce která se ucpala..! tudíž v nádrži benzín byl,ale nemohl natéc do tohoto posraného válce v kterém se sání čerpadla... řešení bylo jednoduché a prosté, ruční vrtačka a dlooouhá podomácku vyrobený vrták kterým jsem vyrobyl rači 2 dírky do dna bílého válce a hned tam natekl benzín tudíš vše OK.. lituju vše co to budou muse dělat, byla to hrozná dupačka

2015-02-17 09:03:27

Ta malá dírka je tam schválně. Je to z důvodů toho aby se vytvořil v sacím koši (ten tvůj bílej bazmek ) podtlak a benzín, který do sacího koše přitejká zpátečkou zůstával vněm a neodtejkal do nádrže, protože když budeš mít málo paliva v nádrži, rozlejval by se ti zbytek benzínu po dně nádrže místo toho aby byl v sacím koši. Čerpadlo by pak přisávalo vzduch a v zatáčce bys byl bez paliva. Nehledě na to, že by se časem čerpadlo chodem nasucho zadřelo.

bad64  
2015-02-17 15:49:20

breathlless: Tato diskuze je již delší dobu nefunkční je totiž k datu 2011-07-18 20:29:30 (3 let, 7 měsíců)

2015-02-17 17:48:55

A co jako , pokud někdo narazí na tema kde není dořešen problem, nebo je milně uváděná nějaká skutečnost , tož nemůže přidat příspěvek , nebo co superadmine ?

bad64  
2015-02-17 18:00:55

breathlless: Hele nerozčiluj se píši proto.že zde je přesouvání příspěvků a zařazování do správných sekcí.Tak se objevují staré příspěvky.

2015-02-17 18:09:48

já se nerozčiluju , ale mohl si to přejít bez komentáře. Já si zas procházel témata kolem vozů a tohle mě zaujalo a prostě sem na to reagoval. Kdyby se pak našel někdo s podobným problemem...


Odpovědět