Fórum - Téma


postup zobrazení na BC teploty motoru astra H 1.3


Fórum Astra H postup zobrazení na BC teploty motoru astra H 1.3

Informace o modelu: Opel Astra H

Diskuze o vozidlu

2007 Astra H 1.3

45 diskuzí

Výkon motoru 66 kW (90 PS) . Palivo diesel. 6-rychlostní Manuální převodovka. Motor 1 300 ccm (79 cui), 4-válec, 16-ventil.


1  2

2014-05-08 14:42:32

Poradí mi někdo kde najít na BC teplotu motoru, Ještě s palub. poč pořadně neumím nemám tam češtinu

Kopejda  
Michal Kopecký
2014-05-08 21:01:26

w.sliwka: Při zapnutém zapalování podrž stisknuté tlačítko BC na rádiu do doby než to pípne, pak roluj (tačítko dolů na rádiu) v datech na panelu směrem dolů až narazíš na teplotu. Jaký máš displej ? Jestli nemáš barevný nebo grafický, tak to nepůjde...

2014-05-08 23:25:33

Díky za odpověd,ale asi to nepůjde.při držení tlačítka se objeví pouze bc1 nebo bc2 a nic nepípne.Přitom píše i v knize ,že by to graficky displej mnělo mít.Nevím jestli se dají ty informace nějak dohrat.přitom mně informuje ,když mam třeba malo vody v odstřikovači, nebo venkovní teplota klesne pod pět stupnů na špatnou přilnavost atd ,ale to asi s tim nemá nic spol.Toto mi trochu chybí ,a bude asi v zimě ,hlavně.Díky za jakýkoliv postřeh.Walter.

2014-05-09 13:40:34

w.sliwka: Esli to kopejda nepopletl, ale jak psal, držet tlačítko na rádiu, ale ne BC, ale SETTINGS (nastavení) a displej se přepne do kontrolního módu, kde ta teplota je...

Kopejda  
Michal Kopecký
2014-05-09 14:06:29

ondra01: Ach popletl, myslel jsem že jde o tlačítko BC.

2014-05-09 19:14:43

Díky pánové , tak se mi to konečně podařilo,-seting pipne BC přepne.Jestli ještě můžu otravovat, -jak je to s češtinou,- dá se dohrát ? a kým ,nebo musím doOplu? popřípadě ,jakdrahá je to záležitost? díkyw.

Kopejda  
Michal Kopecký
2014-05-09 22:55:28

w.sliwka: Buď do Oplu a tam Ti to počeští určitě (za kolik nemám šajn) nebo druhá možnost je www.pepas.cz

2015-01-02 20:06:56

zdravim. kluci chtel bych se zeptat jestli astra h ma nekde schovanou funkce teploty motoru, na přistrojech ho teda nemam.

Kopejda  
Michal Kopecký
2015-01-02 20:13:41

paiu: O pět příspěvků výše se to píše.... Podržet zmáčknuté tlačítko SETTINGS až se ozve pípnutí, vše se objeví na displeji... viz:

2015-01-02 20:23:25

zajimave, ale ja tam mam menší displej. pujdu vyskoušet a dam hnedka vedet

Kopejda  
Michal Kopecký
2015-01-02 20:31:19

paiu: Na menším to asi nepůjde, nu vyzkoušej to.....

2015-01-02 21:31:35

vyskoušel a objevilo se mi to todle SW4169a/0

2015-01-12 16:34:52

kopejda: ahoj. dneska jsem se trohu hral s palubnim displejem, našel jsem nejake funkce ale nevim ktera ukazuje teplotu motoru a ktera spotřebu paliva, připadne co všechno jindikuje, viz foto:

Kopejda  
Michal Kopecký
2015-01-13 10:21:05

paiu: Fotka stále nikde......

2015-01-13 19:21:41

kopejda: omluvamse, musim se s tema fotkama ješte trošku pohrat, nejde mi to nahrat semka na forumu

2015-01-13 19:22:27

skoušim

2015-01-13 19:52:25

konečne se mi to povedlo, tet přijde otaska co to všechno znamena, předposlední fotka je asi spotřeba paliva a posledna bude zřejme teplota motoru, přišel jsem na to zmačknutim na tlačitko SETTING než to piplo a pak jsem ovladal tlačitkem z prava na displeje.

2015-01-20 20:12:06

paiu: Pozor - tento tip displeje /TID/ spotřebu nezobrazuje, ten předposlední údaj je venkovní teplota (většinou se o půl stupně liší s tím co je na displeji trvale), a ten poslední je skutečně teplota motoru a momentální rychlost, potřebný údaj je ještě napětí v elektroinstalaci, ostatní nevím co znamenají, kromě LCD teploty (?) a intenzity osvětlení palubní desky.

2015-01-21 15:16:35

borča: ahoj všiml sem se že kdiž napeti v elektriinstalaci je mene jak 12v, tak se mi zvyžuje otačky volnobehu od 0.9 na 1.1, jak se auto zahřeje tak napeti je na 13.5-14v, a volnobeh spadne a držise na 0.9 a ješte jsem se všiml že minusovej kabel na baterce je teploučkej, ma to tak bejt?

2015-01-21 15:40:34

paiu: Že se s určitým poklesem napětí v pal. síti zvednou otáčky motoru (v tomto konkrétním případě volnoběhu), je naprosto normální, neboť alternátor, aby napětí dorovnal, musí víc makat a tedy se zvednou otáčky motoru. Nižší volnoběžné otáčky po zahřátí motoru pak souvisí spíš už se zahřátím motoru než s vyrovnáním (navýšením) napětí. Jestli kostřící kabel akumulátoru může být teplý, to netuším, nikdy jsem to sám nezkoumal, nicméně pro klid duše bych obě svorky na akumulátoru odpojil (nejdřív - a pak +), póly akumulátoru i svorky pořádně očistil a před opětovným zapojením (nejdřív + a pak -) velmi zlehka namázl nějakým tukem, vazelínkou. Pozor, odpojením aku se ti může zakódovat rádio!


Odpovědět

1  2