Fórum - Téma


Porucha -záhada 1,6 16V


Fórum Vectra B Porucha -záhada 1,6 16V

Informace o modelu: Opel Vectra B


1  2  3

Kopejda  
Michal Kopecký
2014-02-22 22:39:34

kuba88: Když to zrovna nejede, svítí kontrolka ECU?? Pak napíchnout a udělat diagnostiku, jinak je to úplná věštírna takhle na dálku.......

2014-02-23 06:43:25

kopejda: ecu nesvíti nehaže to žadnou chyby..není možný že je to tím že v autě byla 1.4a ja to překopal na1,6.. typ motoru je z16xe

2014-02-23 09:50:15

kuba88: já bych to viděl že tam de málo paliva bud filtr nebo čerpadlo

2014-02-23 09:54:23

kopejda: Já byl v brně a kontrolka se rožla.Ihned jsem zajel do Opel servisu a i když kontrolka svítila tak diagnostika neukazala nic

2014-02-23 10:00:30

kuba88: zkusil bych kabely a svíčky.Pak cívku a hlavně snímače otáček na vačce a klice

2014-02-23 11:19:45

tak svíčky už měním po třetí těd tam mám bosch seper 4.jdou nějak ty kabely od svíček proměřit?

Kopejda  
Michal Kopecký
2014-02-23 19:03:48

kuba88: Hele a přehodil jsi i váhu vzduchu?? Aby jsi tam měl to pro 1.6 a ne tu původní 1.4.......?? Jednotku jsi také přehodil, tedy nevím, jestli je to nutné. Jestli si původní z X14XE poradí s 1.6 motorem......

2014-02-24 07:02:35

skusím ale to aut jezdilo normalně..po včerejšku už nejezdí..nastartuju krasně ujedu kilak bez nějakých problemu a pak už to jede jen na tři..když to chcípne a já to chci hned natočit tak mi de jen čoud z výfuku ale nechce chytnou chytne až po deseti minutach

2014-03-04 10:44:20

Tak auto mám v servisu a nepalí mi třetí válec ...tlaky jsou dobrý svíčky a kabely vymněněný..Palivovy filtr novy.

Venca49  
Václav
2014-03-04 13:25:13

kuba88: Mohlo by být protržené těsnění pod sáním,mezi kanály nebo ven.Kontroloval jsi pohyblivost AGR ventilu?

Vyndej ho a rozchoď ventilek,odkarbonuj KONKOREM a mechanicky rozhýbej.Musí lehce a bez zadrhávání dosedat do sedla. Pak je horší možnost,že se přidírají dříky ventilů,bývají zakarbonované a váznou.To vše jsem opravoval a Tigry na toto trpěly.

PS: nyní jsem četl,že máš AGR zaslepený

2014-03-04 22:30:29

Kdyby byli zakarbonovany driky tak by mi utíkali tlaky.a když by to byly driky tak je to na výměnu hlava? Nebo se to dá nějak očistit?

Venca49  
Václav
2014-03-04 23:34:38

kuba88: Nechci tu myšlenku vnucovat,ale již mám s tímto zkušennost.Dříky se zakarbonují a ventily nedovírají tak rychle,jak mají.Tlaky měřené za chodu starterem,jsou OK,ale za běhu je nezměříš.

Tigry jsou sporťáky a potřebují točit motor.Jestli se jezdilo pomálu,na nákupy a krátké jízdy,tak to je hlavní příčina karbonování.Někdy pomohla dekarbonizace přístrojem a chemií(Protec) a následné prohnání auta ve větších otáčkách motoru 5000 ot.(na 3tí stupeň) alespoň 20km.Když to nezabralo,tak sundat hlavu,očistit dříky,protříčovat vodítka,zabrousit ventily a dát dohromady.

Je také možné,že to bude jiná závada,což nevylučuji.

2014-03-17 12:48:30

A kde sezenu tu chemii na cisteni toho karbonu z tech driku..je na to nejaký prostredek

2014-03-17 13:21:35

na ten karbon bych natankoval E85 to ti karbon vycisti

2014-03-19 17:26:46

Tak vyfukovy ventili jsou v hájí.repas stojí 15000kc.chtěl bych se zeptat mám označení motorů x16xe půjde mi namontovat hlava z motoru. x16xel.děkuji za radu.

2014-03-19 17:28:35

Já nedávno dělal hlavu brus a ventily.Jeden se ulomil tak výměna a v poho jsem se dostal do 6000tis

2014-03-19 18:17:46

Já mám všechny vyfukovy teď dumal nad tou hlavou

2014-03-19 21:43:43

jak repas rozebrat a zabrousit pasta stoji 60kc tesneni pod hlavu a je to 15 000kc je nesmysl

2014-03-19 21:59:04

Daval sem to do autorizovanýho servisu a chteli mě takhle natahnout..Za praci si rekli 7000kč..mluvyl neco o tlakovaní a o nejakym brousení vodítek ventylu..Prej se to dela pokazdy kdyz se dava novej ventyl..

2014-03-19 22:19:53

Jako pochopil bych kdyby mi rekl ze budou lapovat sedla a ventyli


Odpovědět

1  2  3