Fórum - Téma


Pořízení Omegy mv6


Fórum Omega B Pořízení Omegy mv6

Informace o modelu: Opel Omega B


1  2

2013-02-11 21:45:42

zdravím. chtěl bych se zeptat a nechat si trošku poradit. chci si pořídit tuhletu trošku jakože limuzínku :-D ale bojím se investic. rozvody, brzdy, ramena, tlumiče atd ..... zkuste se podívat a poradit :-D díky moc http://auto.bazos.cz/inze...443388/opel-Omega-MV6.php

2013-02-11 23:49:05

Záleží na tom co čekáš od auta tolik let starého a za 20000czk Záleží na tom jak se o to starali předchozí majitelé a to se z fotek těžko dá posoudit. Nejlépe vzít si sebou nějakého mechanika praxí a jet se na to juknout muže to být vůz který udělá spoustu služeb za malé či žádné investice ale také to muže být odjeta šunka

2013-02-12 09:43:14

Přesně, jak píše kolega Hansdob - pořízení ojetého auta s neznámou historií je dycky lotérie a můžeš mít kliku nebo taky peška. A co se případných investic týče, reálně uvažující člověk s nimi musí u auta z r. 1996 tak nějak dopředu počítat. Cena dílů na Omegy není nijak extra závratná, ale zase - co je pro jednoho přijatelné, může pro druhého být neúnosné. Omega je velký a poměrně těžký auto, takže ani celkem výkonná MV6 není žádnej trhač asfaltu, nicméně je s ní hodně dobrý a příjemný poježdění... A trocha počtení je třeba tady:

http://www.club-opel.com/...-tema/koupe-omegy-c-34045

2013-02-12 11:58:02

No tak tu z toho inzeratu za 19900 Kc bych si fakt nekoupil .... nebo mit minimalne tu samou castku jeste v kapse a hned ji investovat ...

Tak namatkou:

  • obal na volantu, takze kozenej volant je totalne v pi... dodrbanej, sehnat jinej, bo s tim obalem se neda jezdit a kdyz sundas ten obal, budes mit kozenej volant po celym aute.
  • svetla jsou zasedly a jeste nema cocky (coz je divny, MV6 s automatickou klimou mivaly uz cocky, ale muzu se mylit), ale ty co mam ja, takze v noci uvidis leda kulovy.
  • pas u ridice nenaviji az do konce, takze je v kelu a nemusi uz fungovat zapadka ...
  • sedacka ridice je nejaka proprdena, vim jak vypada moje a vim co vazim ... takze tam bude najezd 300k km +
  • lehka koroze zadniho lemu ... takze je uhnilej
  • nema vepredu koberecky na zimu, bude to peknej dobytek
  • denne v provozu ... takze brzdy, olej a rozvody se musej udelat, nebo uz dokonce pretahuje

Takze resumé, za dvacet koupit, dvacet zainvestovat a bude to dobry ... mozna

2013-02-12 17:02:31

no tak vám děkuju za rady prodávající říkal, že dělal rozvody plus pumpu, těsnění pod hlavy, čepy, destičky, obložení ručky a uložení stabilizátoru. vše je vyměněný, tak právě přemejšlim no

2013-02-12 17:05:36

Dá-li se prodávajícímu věřit, tož by to nebylo špatný. Jen mě tak napadlo, proč dával nový těsnění pod hlavy...?

2013-02-12 17:15:18

jelikož se v tom moc nevyznám, nenapadlo se mě zeptat proč tam dával těsnění mužu se zeptat jen tak pro info až se pojedu v sobotu podívat myslíte tedy, že jestli mluví pravdu tak bych do toho mohl jít ? to že má ,,trochu nahnilej zadní lem,, bych moc neřešil.. známej dělal 15 let v lakovně aut. kitoval , lakoval atd, ten mi pomuže. druhej známej je zase šikula se svářečkou atd, ten by mi to popřípadě pomohl vyvyřit když bude třeba... myslim že spodek bude trochu chycenej :-/

2013-02-12 18:44:08

schowy: Nějak mi hlava nebere, proč prodávající do auta "nacpal" za víc Kč, než za kolik ho prodává.

2013-02-12 18:49:37

@ Schowy:

Tak ten seznam ... co na tom aute 'jako' udelal ... to bych do toho auta nedal ani kdybych si ho chtel nechat ... takze tam bude nekde neco kure*sky spatne nebo ma majitel dohodnutej pobyt v Bohnicich

2013-02-12 19:29:03

pokud si člověk lecos udělá sám, tak proč Ně, že? jsem zastáncem toho že radči koupím auto pod cenou v horším stavu - všechno povyměňuju (brzdy, rozvody, čepy, silenty, lanovody atd.) vím na čem jsem a můžu tomu věřit, sice to dá tu práci - ALE za to uspokojení že mám všechny šrouby dotažené mi to stojí

vlastta  
vlastimil
2013-02-12 22:44:02

ja osobne bych prolezl aspon motor - skusil tlaky popripade jestli mas moznost pichnout na diagnostiku.novy brzdy poznas ale co je divny tak to tesneni pod hlavama,na to bych byl hodne opatrnej protoze tyhle motory na to celkem trpely.rozvody bych asi udelal taky (delal sem je u svoji - tenkrat to bylo za 12500kc i s praci nevim jak tet).co se tyka tech svetel tak vim ze v r.96 se prechazelo na cocky takze muzou byt i obyc.a interier bych neresil - da se zehnat i starsi a slusnej (i volant - mam a peknej).shrnuto - secteno ---- omegu sem mel spoustu let a byl sem nadmiru spokojenej.supr auto a supr svezeni. (ale na ten motor fakt bacha).je to jen rada - muze to byt ok ale taky peknej pruser.

2013-02-13 21:37:43

Jak psal kolega výše, počítej s tím že skutečně nebude mít méně než 300tis km, možná i víc, i když na tacho bude samozřejmě méně

Rozvody bych udělal, protože možná na tom autě někdy dělaný byly, ale otázka kdy a jestli jen řemen či komplet s napínáky, kladkami apod. A ty ostatní díly jestli dělal nějak před prodejem, skutečně je to nesmysl. Buď je to Starline, takže počítej tak do jednoho roka s tím že to všechno budeš muset vyměnit, a nebo kecá. A nebo je xxx protože do toho auta dal jen těma dílama tak těch 20 tis Kč. Takže to nedává smysl.

A hlavně, víš co to bude žrát? Opravdu výkonem to není zázrak díky váze a jen to žere jak tank

No já bych konkrétně tu nevzal, ale záleží na tobě Kdybych toužil po Omě v benzínu, asi bych volil Céčko, kupovat budeš muset díly tak i tak, a tohle aspoň vypadá líp, i když je to jen 2,2. Tam tedy ať ostatní řeknou jak je to s tímhle motorem http://www.sauto.cz/osobn...mega/11620790?goFrom=list

A když bych trval na 3,0 Béčku, tak tahle by se asi vyplatila víc http://www.sauto.cz/osobn...mega/12150482?goFrom=list

vlastta  
vlastimil
2013-02-13 22:08:26

no s tou spotrebou zalezi prave na tom motoru.ja sem jezdil po brne za 10l. ale ukrajinu sem sjel za 7.8l.ale to sem lechtal do 130 .a co se tyka akcelerace neni to zadna extra slava ale kdyz se omca rozhoupe dokaze jet docela slusne (ale to uz neni za 10l)

Kopejda  
Michal Kopecký
2013-02-14 20:47:05

Ahoj, já mám zrovna "C" s Y22XE, když jsem prodal omu 2,5td chtěl jsem benzín šestivál, nakonec jsem vybral čtyřválec - a dobře udělal. Na spotřeby se podívej ke mě do profilu - jezdím sní do práce a celkem svižně po kopečkách v podhůří Orlických hor. Zrovna třeba výměna rozvodů komplet i s pumpou na vodu mě přišla na cenu necelých 5 tisíc v dílech a vyměnil jsem si je sám. Je tam halda místa a radost to dělat - nepřekážej tam žádný válce a šílený sací ancábl navíc, že Jirko? Je to ještě klasika jednoduchý motor, na údržbu velice levná záležitost - já osobně jsem spokojenej.

Není to žádnej drak na závody a hejbnout sebou taky celkem dokáže...

2013-02-14 21:10:44

Já si na nějaký překážky nestěžuju, mně se v tom hrabe mekánik... Ale jinak máš, samosebou, pravdu, Michale, místa tam máš víc... A ta dva-dvojka je sice čtyřhrnek, ale dost dobrej. Btw rozvody vč. pumpy mě přišly na 6.300 i s prací...

2013-02-15 08:42:18

Alles unter fünf Zylindern ist asocial ...

2013-02-15 11:02:24

To by ses divil Ale jasně že šestivál a víc od 3,0 víc v naftě nemá chybu

Ale jde o to že Schowy se bojí investic do auta a chce si pořídit všechnožrouta nenasytnýho ve 3,0litru Bojí se že by do auta musel nacpat 20tis Kč, ale když najede 20tis km za rok, tak kdyby koupil něco co žere o 3litry na 100km méně, má KAŽDÝCH 20tis km (tedy dejme tomu za rok) ušetřeno 22 800Kč A to je nemalá částka... Moc dobře víme jak si každej stěžuje na povinné ručení, že tamhle je za rok o tisícovku levnější, ale že má zbytečně lenochodnýho žrouta a prodělá jen tou rozdílnou spotřebou přes 20tis Kč za rok, to už nikdo neřeší Mě je to jedno, né že mě budete křižovat, jen to sem píšu aby si to lidi co si to někdy přečtou uvědomili. Když nemají 20tis na investice do údržby auta, ať si nekupují auto kde tu částku úplně zbytečně za rok projedou navíc To je lidská nerozvážnost. S takovýma lidma jsem se setkával často, potom svým autem nechtěli nikam moc jezdit aby ušetřili

Stejně je to blbá částka - při spotřebě 10l/100km je to za 20tis km 76 000Kč.

Při 7l/100km je to za 20tis km 53 200Kč.

Při 5l/100km (nějaké TDI,...) je to za 20tis km 38 000Kč

Tak si to přeberte sami podle svého uvážení kam by šli dát ušetřené peníze - alespoň z mého pohledu mladého člověka co si všechno teprve musí sám vybudovat a zařídit, je to dost znatelná částka

Pokud někdo už je za vodou, tam je to jedno, a nebo pokud má omegu jako srdcovou záležitost, to je jasný, srdci neporučíš, to chápu ale jinak

Kopejda  
Michal Kopecký
2013-02-15 12:38:10

Pro kolegu Beawera:

So ich danke ihnen sehr für die ehrlichen worte.

2013-02-15 12:48:45

Pri urcitem najezdu km za rok se diesel opravdu vyplati (jednou natankuje blbe a uspora je v kyblu), ale lidi jako ja, co se fakt jenom vozej na chalupu a na nakupy ... to me ta spotreba fakt nezabije a hlavne, pri tom mrzkem najezdu jsou naklady na nutnou udrzbu nafty proste vyhozeny penize oknem, A taky, kdo ma to chrochtani poslouchat ...

Beru to tak, ze kdyz uz teda nekam jedu, chci jet, chci si tu cestu tak trochu uzit a ... a to s tdi nebo nejakym ctyrvalem fakt jaksi nelze, teda pokud to neni nejaky EVO7 nebo Impreza turbinou ... ale to zase pak zere vic jak tank a udrzba je jaksi za mym rozpoctem.

@ Kopejda: je rozdil mezi 'alle' a 'alles' ...

2013-02-15 19:49:43

Můj osobní názor je,každá ojetina chce investice ale nejvíce ta u které píšou že je bez investic vlastní zkušenost.hlavně si to pořádně projeť a dej tomu sodu ať víš do čeho deš.Napiš jak jsi dopad.


Odpovědět

1  2