Fórum - Téma


Pořízení Omegy A 3.0 24V


Fórum Omega A Pořízení Omegy A 3.0 24V

Informace o modelu: Opel Omega A


1  2  3

Kopejda  
Michal Kopecký
2013-10-08 20:42:57

wisastar: Oma 3000 neměla nikdy míň než 24 ventilů.

2013-10-08 20:59:04

Ale měla... byly jak 12 vetilové, tak 24 ventilové. Jedno se jmenovalo Omega 3000 a druhé Omega 3000 24V. Mám spousta prospektů, takže můžu dohledat.

Kopejda  
Michal Kopecký
2013-10-08 21:23:42

m.artty: S tím nesouhlasím - omega 3000 je jen jedna (C30SE) a pouze 24V.

Ostatní údajné 3000 12V jsou verze od Irmscheru viz tabulka:

2013-10-08 22:37:25

kopejda: Omega 3000 12V mela sedivy interier, stary kryty repro a kulatou koncovku vyfuku. Tachometr do 260 kmh. Mel sem jak 12V, tak 24V.

Prostuduj http://senatorman.de/

2013-10-08 22:39:50

12V byl motor 30NE, C30NE a C30LE

24V byl motor C30SE

2013-10-08 22:42:25

http://www.mercadoracing....-importada-a-espanya.html

2013-10-09 10:49:12

kopejda: To je označení motorů, nikoliv modelů jako takových.

Omega 3000 = třílitrový motor, jiné nárazníky, jiný interiér, kratší pružiny a možná ještě další věci

3,0 24V se dával i do normálních aut - výbavě většinou CD. Byl to ten samý motor, ale auto mělo normální interiér, normální nárazníky....

3000 12V

http://www.autoscout24.cz...13153180000000&asrc=st|fs

3000 24V

http://www.autoscout24.cz...66660540000000&asrc=st|fs

3,0 24V v normálním autě (sníženej výkon o 3 kW, jako v kombíkách)

http://www.autoscout24.cz...50510710000000&asrc=st|fs

Kopejda  
Michal Kopecký
2013-10-09 15:35:56

Pánové, děkuji za informaci, že označení 3000 nesly i vozy s 12V motory, vše ostatní samozřejmě vím. Tímto se omlouvám za své předchozí tvrzení. V Omeze 3000 byl 24v motor poprvé použit v roce 89 a modelová řada 3000 existuje již o 2 roky dříve, což jsem právě nevěděl.

2013-10-09 16:57:53

To víš, Opel to měl na přelomu 80. a 90. let dost divoké a existuje spousta odlišností, co by člověk nečekal. Omega A je ještě celkem v pohodě, ale třeba u Kadetta existovalo asi 50 edicí a to je teprve sranda...ve výsledku skoro "co kus, to originál".

Jenom tak mimo téma, teď jsem se dozvěděl, že Vectra A 2000 má stejný podvozek jako Calibra (tj. vzadu ramena). Kdežto Vectra V6, obyčejnou nápravu jako "socky" 1,6.... Trošku proti logice, ale... je to Opel, takže nic divného.

Trošku k tématu, trošku mimo.... můj web s Omegama, ale není to již několik let dotažené do konce: http://opel-omega.wz.cz/

Kopejda  
Michal Kopecký
2013-10-09 17:18:44

m.artty: U vectry A 2000 je to jasné, protože to je 4X4 takže mají s cali turbo 4X4 stejnou zadní nápravu z omy A To zase vím já, bo cali turbo 4X4 a VeA 2000 jsou v mé blízkosti

2013-10-09 18:39:23

Omega 3000 mela jeste vetsi rochchod kol. Jinak jak psal kolega tak mela snizenou vysku asi o 1,5 cm a trdsi podvozek a jine brzdy. Kombik s C30SE mel pry vykon snizek kvuli vyfuku, ale nejak se mi to nezda.

2013-10-09 20:19:41

Moc pěkný čtení, které obohatí všechny členy zde na foru, kteří se nyní zajímají o dané téma, jinak vam děkuji pánové za příspěvky, dost mi to ulehcuje rozhodovaní.

2013-10-12 16:16:28

Jelikož jsem založil tenhle topic tak mam odvahu se zde optat na věc , která s tím nesouvisí. Když koupim koplet set tlumiču predek zadek Bilstein, (plynove) jaké přužiny se s tím daji sparovat, predek zadek... Zkusenosti? Díky věrní clubáci

S pozdravem Vlado.

2013-10-12 18:34:17

To je uplne jedno

2013-10-13 17:36:05

Ono to spíše funguje tak, že k pružinám máš doporučené tlumiče... Takže prvně bych vybíral pružiny a potom k tomu řešil tlumiče... nebo ideálně koupit komplet a pokud chceš fukční, tak nečekat, že to bude stát "štelovák" 5 tisíc

2013-11-09 23:58:27

Zdravím všechny opel klubáky po "pár" zkušenostech s ačkovou omčou, tím myslím ze jsem sehnal kousek přijel jsem a otočil se na patě, i v Germanu jsem byl. Ehm tím chci říct že jsem prolezl českou republiku projezdil mnoho financí ve formě nafty, a dále jsem byl v německu na dvou místech jak v kulbachu a ve vesnici jménem linda :D tak bych chtěl podotknout ze na to kašlu. Pod 50 neseženu kousek podle mích pčedstav, tak že můj sen balím buď si počkám minimálně rok až našetřím, protože prostě tenhle koníček je nejdražší samozřejmě až po rodině, bytu či domu. Tak bych bych měl zájem o Calibru 2.0 turbo c20let, néébo 2.5 v6 125 kw c25xe akorád mě mrzí že se ta 120pětka nedělala ve 4x4. škoda, prostě za prděná vectra a nikomu se ten motor nechtěl prekopávat no škoda mluvit. Tak že se tím to ptám jestli někdo někde není, s solidním kouskem nebo jestli někdo něví, kolem 30 tisíc. Vím není to tady žádný bazoš, ale tohle téma je přesně k tomu určené. A taky vím, že na to auto nemam moc velký balík peněz tak touhle formou dávám vědět ´, že i Calibra by se mé omáčce líbila jako sestřička.

S pozdravem, Vlado

2013-11-10 00:33:35

Mimo jiné máme i Calibru V6 a musím říct, že je to spíše GT než sporťák. Rychlé pohodlné cestování je pro tento stroj ideální disciplínou. Když jí vezmu na okresku, co mám docela najetou, jsem tam prostě s Kadettem GSi (C20NE, 85 kW) rychlejší. Je to dáno tou velkou vahou na předku a předním náhonem... v zatáčkách je to bohužel znát. Neříkám, že by to bylo nějaká velká tragedie, ale té Calibře prostě chybí hravost GSIčka. Každopádně je teď na bazoši celkem pěkná červená za dvacku.

Podle mého je ideální motorem k zábavné jízdě C20XE, ať už v Astře nebo Calibře (sehnat Kadetta GSI 16V v rozumném stavu je stejné jako sehnat Om3000 24V).

Calibra turbo - nevim, neznám, neřídil jsem... ale za 30 tisíc jí nekoupíš. Když by si náhodou koupil, tak to bude vražda...

2015-04-20 20:07:16

vlado.soural: Béčková 2,5TDS se šine, jen co se kamarád dokope k registraci tady .... jinak co by jste řekli na tenhle kousek?

2015-04-20 20:11:28

dany.omega: Na to bychom řekli asi jen

2015-04-20 20:15:04

colommbo: tak tahle je právě k mání jen za pouhých 30.690,- EUR ... koruny raději psát nebudu


Odpovědět

1  2  3