Fórum - Téma


Poraďte jakou Omegu koupit


Fórum Omega B Poraďte jakou Omegu koupit

Informace o modelu: Opel Omega B


1  2  3  4

2008-11-25 19:48:00

Chtěl bych koupit Opela Omegu kombíka kolem roku v.96-97.Poradíte jaký motor je dobrý, který má nějaké typové vady či nevýhody?

2008-11-25 20:51:11

čauky pokud možno tak ne 2,0 16V žere a nejede ja mam sedana v 3.0 a spokojenost a měl sem kombika v naftě 2,5 TD a nic moc bere to stejně jak benzinovy 3,0 a nejedeto moc dobře! mohlo by to jet lip na ten motor. naftovy moc nestartuji za tepla a odchazi hlavy když se to honi za studena. bral bych 2.5 nebo 3.0 V6 v benzinu

2008-11-25 20:54:58

Kolik muze takovy motor vydrzet Km? Abych vedel, ze nekupuju nejakou vrazdu...

2008-11-25 20:58:53

no ja mam 240 tis a jede to jak ma krasně měl sem ještě jednoho 3.0 a taky tolik km a v pohodě! na naftě sem měl asi 210 tis a už se ji moc nechtělo

2008-11-25 21:02:03

Ja ja, 2.5 V6 ist eine gute wahl . . . . . . a docela to i jede.

Mno, ale jakmile tam něco někde rachtá, klepe, vrže nebo klape a cena je třeba 20.000 CZK, tak bych to asi nekoupil.

Sedan má v porovnání s kombi malej kufr, ale zase líp vypadá, v kombiku se nouzově dá i spát, ale bejvaj zase dohuntovaný páč to sloužilo co to šlo . . . si nevybereš, pokud máš někoho v okolí, kdo do aut aspoň trochu vidí, vem ho s sebou.

Ceny ND nejdou tak hrozný, spousta věcí se dělá v replice za rozumnej peníz . . . jen ta elektroinstalace si z tebe občas udělá dobrej den, ale to musíš přehlížet.

Co se týče spotřeby, tak já jezdim po městě (Praha) za 11 - 11.8 a mimo město v rámci vyhlášek tak 8.6 . . . takže žádná tragédie, pokud je to moc, možná by pomohlo sehnat LPG, ale jen sekvenci, žádnej difuzor pod klapkou nebo podobná prasečina.

Jo a ty zadní dveře bejvaj zrezlý, je to holt nějaká nevychytanost od Adam Opel A.G. už z výroby . . . jinak to nehnije, takže jakmile to bude někde na nosníkách hrachovina (zkrz - povrchová liška je ještě OK), tak to asi bylo bouraný a lemplácky opravený - bacha na to.

2008-11-25 21:29:34

Diky moc za cenne rady. SPotreba 8.5 neni zadna tragedie. Ja mam ted Roomstera bez motoru(1.2l), za ten motor bych nekoho nechal ve Skodovce zavrit... Asi budu muset nekoho na tu koupi prizvat. Moc se v tom nevyznam.....

2008-11-25 22:40:16

Co se týká výdrže mám natočeno 247 000 km a motor šlape jak za mlada mam sice už novějši verzi Ecotecu ale měl jsem i starši typ omegy s 2.0 16v sice jak psal Bazz žere a nejde když jsem jezdil sam dalo se to ale jak sedlo vic lidi bylo to nic moc aleco se tykalo vydrže nemohl jsem si stěžovat a tyhle motory když se o ně staraš vydržej fakt hodně, jinak kombi vubec neni špatné pravda sedan je o něco elegantnějši ale pokud vyžaduješ prostor pro naklad tak kombi ani s tim ostudu neudělaš a s tim spanim nouzovka spani je v sedanu ale v kombi se chrní jedna radost a nejen to jinak vše jak bylo řečeno výše a korát ten motor bych už teda volil spiš 3.0 spotřeba bude +- stejna jak 2.5 V6 ale je tam vic vykonu a i pojistka se da udělat levně ja na 3.2 platim 7400,- ročně i s připojištěnim všech skel na 25tis. takže nic strašneho.

2008-11-28 01:49:38

mno asi mam smulu,ale mam 2,5 rv 96 natoceno 280 a po smrti. Zalezi t okus od kusu

jen poznamka, tak na tu mou 2,5 platim 3300 ruceni., na 1,9 D vento 2000 a na 3.0 omu jsem platil neco malo nad 4000

2008-11-28 12:14:16

Nazdar, můžu poraditv jedině 3.0 MV6, jsem s ní nade vše spokojenej a hlavně, když budeš jezdit slušně, tak není problém dostat se na dálkovou spotřebou na krásných 8,5 litru na 100 km. Jasně, že když ji naložíš, tak si vezme o něco víc, ale to je normální u každýho auta... Já mám manuál, chtěl bych automat, ale když jsem viděl, že kompletní generálka auomatické převodovky na bmw 540 stála 52 tisíc a že prej ty automaty vydrží tak 180 tisíc km, tak automat jedině po generálce s papírama o výměně...

2008-11-28 12:35:15

Udaje že automat vydrží 180tis km jsou takove docela zavádějící automaty jsou při spravne udržbě a zacházení nesmrtelné to že vydrží 180tis je spiš chovanim majitelů protože dost lidi se k tomu neumí chovat a pod pojmem že se olej nemění maji to že se nemusí o něj starat ale to tak není olej se musí hlídat a doplnovat další věcí jsou teploty kdy automaty se dost zahřivaj a pokud někdo za tim tahá vozejk nebo to auto nešetří a jezdí jak dobytek tak to muže lehko uvařit. Když automat tak stačí projet zjistit v jakém je stavu což se ři jízdě pozná + se zkontroluje olej v jakym je stavu jakou má barvu zda v tom neni pěna nebo nějakej nepořádek a je to potom ideální po koupi nechat to zkontrolovat zda to někde nesákne připadně nechat dát novej olej což nestojí tolik dodržovat zásady zacházení a vesele jezdíš bez starostí jen jednou za čas nechat zkontrolovat stav oleje a hladinu tot všecko hlavně omegy maji klasickej automat fungujici na přepouštění oleje kanálkama což je typ automatů co vydrží ale v dnešní době je dost aut co mají robotizovanou manuální převodovku např. Opel a jeho EasyTronic, BMW a jeho SMG atd a tam je ta vdrž omezená.

2008-11-28 13:33:11

To je možný, že automaty vydrží dýl jak 180 tis. Ale jak zjistíš, jak s autem jezdil předchozí majitel, říct ti může cokoliv...

2008-11-28 14:08:30

Ano to nezjistíš proto se musíš s autem projet ale pořadnou projiždku aby se auto zahřalo pořadně a měl jsi možnost odzkoušet každej stupen i kick down už to ti řekne hodně a potom zkontrolovat olej což je taky hodně velkej ukazatel stavu te převodovky a pokud je tohle ok tak neni duvod bát se a řeči majitele mužou byt jake chtějí. Jo pokud si občas klehce cukne nebo tak to se da řict že muže byt jen malo oleje nebo tak ale když to bude škubat při každem přeřazení, občas to skoči do nouzáku a olej bude vypadat jak šlehaná čokoládová poleva s oříškama tak od toho ruce pryč.

2008-11-28 18:34:12

Kolega koupil BMW 540 a mělo to najeto 185000. Po měsíci zjistil, že když přidá víc, aby to podřadilo, tak se ozvala rána, skočilo to do nouzáku a bylo htovo. To udělalo jen na normální rychlosti. Když zařadil SPORT, nic to neudělalo a řadilo to plynule i v 6000 otáčkách. Ve firmě, která se specializuj na automaty mu řekli, že všechny lamely jsou K.O. KJak jsem psal, tak komplet generálka 50000. A ten olej byl údajně vyměněnej, takže bys stejně nic nepoznal. Teď to řadí úplně perfektně, kick down funguje taky perfektně, ale ta cena...

2008-11-28 18:50:25

Tohle se muselo se to nějak projevovat při koupi určitě při zkušební jizdě pokud byla dostatečně dlouha to muselo byt citelné proto jsem psal projíždka a olej na oleji samotnem nepoznáš nic dneska vypustit a napustit novej olej do automatu zvladne pomalu kde kdo ale ani novej olej nevyfiltruje chyby v mechanice a dalši věc u automatu se dá využít reklamace na skrytou závadu a pokud bylo auto prodavané jako pojízdné tak v tom není problem teda krom tahanicí s prodejcem. prošlo mi rukama hodně automatů i bawory a lamely K.O. jsou poznat. Jinak cena je fuj to jo ale je to bmw ja už mam taky zkušenosti s opravou automatu a zase když vezmu že to nechal opravit a ted mu to natoči dalšich 500tis km jako prd tak to neni tak strašné ještě když jsem dělal v bazaru a pro mechaniky hledal dily tak u některych běžnych aut normalni dily na převodovku nebo spojku stali i 15tis a ty dily vydrži meně než automat takže jsem pro automat. jinak kompletní generálka 4q automatu co má omega vyjde na necelych 27tis dily se daji sehnat levně z USA a zbytek práce.

2008-11-28 19:14:26

Já jsem taky pro automat, občas s tím jezdím a je to paráda, hlavně ve městě v kolonách, to věčný řazení je na prd. Hlavně s automatem mám pořád jednu ruku volnou třeba na cigaretku, nebo nezbytně nutný telefonát

2008-11-28 19:21:54

No to je taky vyhoda ja to využivam že mam volnou ruku na jidlo parada to je a ani kdybych mohlk už bych neměnil. jinak k těm opravám ty ceny v čr je to jak to je firmy využivaj to že to děla malo kdo a tak si ceny nadsadí ale nedavno znamemu odešel automat na chrysler voyageru no ruzne firmy mu řekli i 70tis za opravu tak jsme dali den brouzdani netem a za tyden z usa přišel repair kit kterej i s poplatkama vyšel na 14tis kč a byl v něm navod skoro jak pro debily což je v usa normalka takže to zvladl přehodit i mechanik kterej to nedělal a ted jezdi vesele dal takže se vešel s opravou do necelych 20tis a u omegy a dalšich aut je situace podobná takže automatu se nebát.

2008-11-28 20:06:38

Až budu kupovat nový auto, tak asi automat, docela jsem tomu přišel na chuť.

2009-03-27 21:26:25

No moje řeč automat je automat ale tady v klubu jsem se setkal s obrácenou reakcí.Samí závodník co viděl automat akorát v televizi.Jdi do automatu a už nic jiného chtít nebudeš.A hlavně opel má velmi dobré automaty už řadu let.Já jsem jich pár měl a jezdil jsem hodně služebně na automatech i jiných značek a opel je fakt dobrý.

Prosím ty co nemáte skušenosti s automatem ani nepište.Už jsem si pár urážek vyslech a je to důvod proč se už nezučastňuji chatu.Díky

2009-03-28 08:23:02

Ahoj já mám mv6 manuál a měl jsem tři roky automat nikomu nenutím manual ani automat je to rozhodnutí každého jedince.Ale záleží jak chce člověk jezdit pokud má někdo rád sportovnější jízdu tak je lepší manuál ale pokud jezdí v pohodě tak automat je strašně pohodlný že se nemusí pořád řadit ovšem zase to pohodlí je někde poznat a to na spotřebě u automatu je soamozdřejmě větší cca o litr a pokud tomu člověk šlape s automatem tak i větší spotřeba a proto se musí každý rozhodnout sám a hlavně si nenechat vnutit něčí názor.

2009-03-28 09:04:42

Souhlasím s tím že je to individuální jestli automat nebo manuál.Já mám teď automat a hned bych ho vyměnil za manuál.Do automatu bych už nikdy nešel.Je to sice pohodlí, ale na sportovnější jízdu to není.


Odpovědět

1  2  3  4