Fórum - Téma


Pomocné čerpadlo topení omega 2,5 td?


Fórum Omega B Pomocné čerpadlo topení omega 2,5 td?

Informace o modelu: Opel Omega B

Diskuze o vozidlu

1995 Omega B 2.5

2 fotek  |  6 servisních knížek  |  63 diskuzí

Výkon motoru 96 kW (131 PS) při 4500 ot./min. Palivo diesel. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 2 497 ccm (152 cui), 6-válec, Řadový, 12-ventil, 25DT .

Dá mi zabrat než jí oživim,,,


1  2  3

2015-12-04 20:20:52

dvapul: trubka vede po levé straně když si stoupneš před auto

2015-12-04 20:21:23

georgg: Jo další indicie,to fakt celý nějak nechápu.Nemělo by to mít nějaký čudlík AC nebo tak něco? Na té fotce to nepoznáš zda je klima či ne?

2015-12-04 20:23:08

dvapul: ac čudlík tam není.je to automaticka klima tak chladí podle zvolene teploty na digitálu

2015-12-04 20:41:26

georgg: Ta trubka tam taky není-tak stále nevim-další indicie?

2015-12-04 20:44:29

dvapul: no pokud tam není trubka která vede kolem přívodu paliva tak bych řekl že to někdo vybrakoval.na panelu ti jde navolit teplota?

2015-12-04 20:46:57

georgg: Ano jde ,digi nahoru dolu na každé straně od lo do hi

2015-12-04 20:47:27

dvapul: koukni ještě na relé jestli tam je na kompresor klimatizace

vlastta  
vlastimil
2015-12-04 20:48:29

.....na leve (po smeru jizdy na prave) strane je videt potrubi klimatizace (ta zahnuta trubka s ventilkem) - viz foto.pokud ji tam mas tak vede smerem dolu ke klimakompresoru.pokud mas klimakompresor mas na remenici kliky (mel bys met) 2 klinovy remeny.....jestlize odsroubujes ten stredovy plast co je nad chladicem lehce poznas jestli mas chladic 1 nebo 2......taky je me divny ze mas digi ovladani bez klimy (leda nejaka predelavka nebo klima napul vybrakovana)

2015-12-04 20:50:06

georgg: ...a kde má být jak ho ponám to relé-díky za komunikaci.jsem měl Audiny ty umim na zpamět Omega je první kousek Opla a první ropák

2015-12-04 20:50:37

vlastta: taky jsem trochu tipoval jestli puvodní majitel nepředělal středovej panel

dvapul: páty z leva.popis relátek je na fotce mělo by to být snad stejný

vlastta  
vlastimil
2015-12-04 20:57:37

dvapul: a jeste teda kompresor klimatizace.....

1) foto pred turbem

2) pod turbem

2015-12-04 20:58:50

georgg: Jdu se zas podívat dle indícií a písnu-díky pánové

2015-12-04 21:01:37

vlastta: Takže je to to kolečko uplně vlevo když koukám na tu fotku zepřeedu?

2015-12-04 21:02:57

dvapul: jj

vlastta  
vlastimil
2015-12-04 21:07:40

dvapul: klimakompresor........nekolikrat

2015-12-04 21:21:19

georgg: predelavat stredovy panel znamena tahat svazky kabelu a predelat teleso topeni...to by asi nikdo nedelal. Spis to bylo zmastene a co nejlevneji opravene. Malokdo totiz resi klimu a malokdo vubec vi, jak ma fungovat a co ma byt kolem motoru. Nedavno jsem se byl podivat se znamym na vectru b, krasnej kousek, zachovala, v plny nalozi a podobny ty keci...a kdyz jsem mu tam pak rekl, co tam ma byt, co je spatne, co funguje a ne, tak jsme oba usoudili, ze to je zadarmo drahy. Bylo to tam prave taky kuchly. Malokoho to napadne...

2015-12-04 21:25:58

ondra01: Mě to teda napadá,celé se mi to nějak nezdá nevim nevim vážně nevim ale pokusil bych se to dát dohromady...

ondra01: A myslíš že by mohla být verze s digi ovládáním a bez klima? Mám totiž označení motoru 25DT bez X většinou to je X25DT ale já mám jen 25DT,neznačí to X klima? Ve spousta katalogách na díly 25DT nemají ani díly jen na X25DT

2015-12-04 21:40:44

dvapul: bylo by to prinejmensim nelogicke a zbytecne, takove ovladani. Podivej se na to topeni, jestli nejsou nekde dva vyvody navic. Davat automatiku tam, kde ji nelze defakto vyuzit, je proste divne

2015-12-04 21:42:37

dvapul: Písmeno X v označení motoru znamená emisní normu, kterou motor splňuje, v tomto případě konkrétně Euro2. Vysvětlení je tedy takové, že motor pod označením pouze 25DT je staršího kalibru a nemá ještě (oxidační) katalyzátor, zatímco motor X25DT už jej má.

2015-12-04 21:55:34

colommbo: Děkuji zas o něco chytřejší,takže u mě je to asi euro 1

Kdyby někdo chtěl Omču tak do 20 tis je u mě,asi to nedám technicky a změnim vozidlo...


Odpovědět

1  2  3