Fórum - Téma


POMOC! Sintra 2.2DTi za jízdy zdechla a


Fórum Sintra POMOC! Sintra 2.2DTi za jízdy zdechla a

Informace o modelu: Opel Sintra


1  2

2010-11-27 13:48:45

Zdravím, mám Sintru 2.2DTi/1999. Včera jsem ráno nastartoval a nechal ji 15 min. běžet, aby se zahřála. Pak jsem vyjel a po ujetí asi 200 m najednou chcípla (jako kdybych ji vypnul klíčkem) a už nejde nahodit. Vše ale svítí (kontrolky) a funguje. Teda kromě motoru... Nemáte někdo podobnou zkušenost co s tím??? Žádné chybové hlášení, žádné cukání předem, žádné varování....

2010-11-27 17:12:59

no nechci strašit vidim to na čerpadlo běžná věc u naftovejch oplů

povol nákou vstřikovací trubku a zastartuj jestli s toho stříká nafta

todle přesně sem zažil u bratra ten má VB 2LITR DTI a švára zafira 2.2 DTI OBA ČERPADLO

myslim že diagnostika ti napoví co má tvůj vůz nalítáno?

pokud si s Praglu obrat se sem http://www.autokomi.cz/au...osch-vstrikovaci-cerpadla

2010-11-27 17:59:20

Taky mě to napadlo...jen jsem si to zatím nechtěl připustit Najeto mám 238tis. Km (podle tacho i podle servisky)

2010-11-27 19:00:09

tak to je vysoce pravděpodobné pokud ho nikdo neměnil většinou odcházej kolem 200000km a odcházej bez vyjímky všechny.je to měsíc co to šváru stálo 42000kč.

2010-11-27 19:51:53

No potěš koště....brouzdám furt po netu a našel jsem čerpadla po repasi za 18.500,- + 1.500,- montáž. Koukám, že to je ještě dobrá cena, co...

2010-11-27 20:02:56

záleží jaký máš jestli to jednokonektorový tak ty sem vyděl na aukru za 12500 repasovaný ale pokud tam máš tu dvoukonektorovou PSG 16ku tak to tě lituju tu má švára a jenom starosti stim si nevěděl rady ani autorizovanej servis pomohli mi až lidi s toho mýho odkazu.dnes už bych asi neváhal a auto k nim přitáhl rovnou.

2010-11-27 21:27:36

No právě....je tam PSG 16

2010-11-27 22:48:16

Už to bylo na diag??

2010-11-28 00:09:27

jak píše kolega píchni to na počítač pak se uvidí

2010-11-28 08:00:24

Ještě jsem na diagnostice nebyl. Musím nejdřív nějakou u nás najít a pak dám určo vědět.

2010-11-28 18:29:04

JJ jak napsal švagr. Stejný problém, jen na Zafiře 2003

. Bez výstrahy, dvakrát škublo a KO. Čerpadlo na vrakáči nemá cenu shánět, i tak je to nedostatkové zboží. Čerpadlo tuším, že má celé označení VP 44 PSG 16 je NEOPRAVITELNÉ. Dá se sehnat, ale musíš koukat na poslední trojčíslí na vyraženém čísle BOSH já měl 0 470 504 213 což se již nevyrábí a originální náhrada má koncové číslo 219. Základní problém je v tom, že auto samo o sobě nemá řídící jednotku motoru. Jednotka je součástí čerpadla. Proto je čerpadlo tak drahé. Nejlevnější oficiálně v Auto Kelly 61 tis. Jak psal švagr, obrať se na auto Komi, Praha. http://www.autokomi.cz/au...osch-vstrikovaci-cerpadla Ví o čem mluví a jsou to naprostý profíci. Rovnou tam auto odtáhni.

2010-11-28 19:16:26

Jj...máš pravdu. Už jsem projel všechny možný i nemožný servery. Dám to v týdnu někam na diagnostiku a potom uvidím. Pokud to bude čerpadlo, přivezu z NL jinou Sintru na ND. Dá se tam pořídit kolem 1.500€. Pak budu mít dílů na 5 let ježdění

Jo ještě jen tak na okraj: jak se projevuje, když odejde snímač otáček? Nemohlo by to být ono? Zaráží mě, jak to chcíplo bez jakéhokoli zacukání - jak když otočíš klíčkem. Jako kdyby nějaká závada uzavřela najednou přívod paliva nebo praskla nějaká pojistka nebo relé (to už jsem ale prohlížel).

Taky mě napadlo, jestli mi nemohly udělat bordel v elektrice xenony. V létě jsem dával přestavbovou sadu... Montáž sice jak má být a vše dosud fungovalo, ale jeden nikdy neví...

2010-11-28 19:50:49

Já nechci rozpoutávat zbytečné dohady ale čerpadla VP44 jsou opravitelná ale je to opět věc nákladná a složitá. I elektronika PSG 16 a PSG 5 se dá opravovat. Když odejde elektronika dá se vyměnit a přizpůsobit samostatně a pokud mechanika dá se opravovat. Bohužel ale ne v běžných pomínkách pro opravu rotačních čerpadel.

2010-11-28 20:04:20

Našel jsem stránky: http://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=5260

Tady je to docela podrobně popsáno. Také jsem slyšel názor, že mám v tahu výkonový tranzistor, který otevírá vysokotlaký ventil nafty a ten se dá prý opravit přímo na autě do 5.000,-Kč

Jen jsem ještě nesehnal nikoho, kdo by to udělal. Možná někdo z toho odkazu - je jich tam víc, tak jednoho po druhém obvolat. Ach jo...je to pakárna....

2010-11-28 23:12:38

Nevím jak moc je toto čerpadlo opravitelné. Pokoušel jsem se nechat opravit čerpadlo přes autorizovaný servis BOSCH, kde mám kamaráda. Nejprve bylo čerpadlo v německém Weidenu odkud se vrátilo jako neopravitelné. Po té se známý pokoušel obvolat pomalu "Celou" Evropu ale ani v Polsku, Slovensku, Madarsku a já nevím kde všude ještě - nebyli schopni dát čerpadlo dohromady. Takže o opravitelnosti čerpadla bych asi dost pochyboval.

Mimo jiné výrobce sám uvádí životnost čerpadla VP44 PSG 16 - 150 tis. Km. Takže nic moc. Co vím já čerpadla jsou KO od 120 -210 tis. km. A vše řešeno pouze výměnou.

2010-11-29 14:36:56

Hmm, já se nehádám, já vím své

2010-11-29 14:37:52

oplíků jsem již měl a žádnej z mých naftáků pomalu ani naftu neviděl takže jsem čerpadlo řešil snad na každým :-D

2010-11-30 15:07:58

Ono opravitelné je, ale jak už mi někdo řekl, je to, jako bys jezdil na časované bombě. Teď čekám , až trochu opadne sníh, abych mohl auto odtáhnout na diag. a jestli mi potvrdí, že je to čerpadlo, jdu do repase. Stojí sice kolem 18tis. ale zas budu mít klid (doufám).

Pak dám vědět, co to bylo a jak to dopadlo

2010-12-10 18:06:47

Zatím samej sníh... Nemůžu to odtáhnout na diag., jsem uvěznený na dvoře. Dnes jsem ale ukecal jednoho, aby vzal diag. s sebou ke mě, tak snad příští týden...

2010-12-11 00:00:54

však repase je opravené čerpadlo :-D které má nutné součástky nové :-D


Odpovědět

1  2