Fórum - Téma


Pomoc omega 2,5Td


Fórum Omega B Pomoc omega 2,5Td

Informace o modelu: Opel Omega B


1  2

2011-11-12 16:52:19

cau potreboval bych radu ohledně omegy 2.5tds. mam problem se startama jako skoro kazdy, vymenil sem vstrikovaci cerpadlo a dokud bylo nastavene od oka tak starty na otoceni klicku za studena i za tepla akorat vysoká spotreba a od 3500 to nejelo(spatne nastaveny predvstrik) po spravnem serizeni zas nestartuje, jak kdyby padala nafta vsechny hadice mam prejite, stop ventil vyměněný, dnes seřízenou vačku a pořád beze změny, po nastartování auto jede pořádně az od 2500-3000 a stale vysoka spotreba pri hodne lehke noze min 10,6l/100km.jinak stary čerpadlo vstřikovací uz sem včera z nudy rozebral abych se podival co v něm muže být v haji a bouzel sem zjistil ze sem měnit nemusel je jak nove ve vnitř, vstřiky sem měl v uterý na stolici a ty sou taky dobrý. nenapada vas někoho ještě čím by to mohlo být? dík

2011-11-12 19:26:07

jaký máš tlaky?? To že je čerpadlo uvnitř jako nový neznamená to že je dobrý. To čerpadlo co jsi měnil je nové?? jete?? pokud jeté nemusí být dobré.

2011-11-12 19:34:42

je jete ale v aute kde bylo startovalo v pohode, pritah sem totiz cele auto

2011-11-12 19:35:37

a tlaky myslis kompresy??? nebo jaky?

2011-11-13 08:36:06

tlaky myslím kompresy a tlaky vstřiků ze stolice.

2011-11-13 10:47:10

tlaky vstriku jsou dobry ty maj byt 140baru a oteviraj 140-142 coz je dobre, rozprasujou taky pekne, komprese motoruse zda byt dobra vzhledem k tomu ze kdyz to chcipnu tak me to na par metrech zastavi z neak rychlosti 30km/h na2-3 a motor nastartuje v pohode pokud po chcipnuti do 2 vterin otocim klickem tak to chytne pekne

2011-11-13 10:47:46

jinak presnoukopresy jsem este nemeril

2011-11-24 20:04:39

tak duvod problemovich startu jsem odhalil a ale nevim jak to upravit nebo cim to ze sem zjistil tyhle hodnoty, nevíte nahodou někdo jak zvednu startovaci dávku? moje je nastavena na 1mg/vstrik coz je tak malo ze byto nebezelo ani na volnoeh stouhle davkou, takze auto toci tak dlouho dokud se startovaci davka nevyhoupne na +-40mg, jak se da zvednout, typy na odpojovani cidla jsou hezke ale ty mi nepomuzou nehelde nato ze pak volnobezna davka je 14mg coz je naopak zas strasne moc. dík za kazdou uzitečnou radu

2011-11-24 22:12:31

takže klasika jako u všech 2.5 TD tak si počti všechny průpovídky o tomto problému je jich po internetu mraky a najdeš odpovědi.

2011-11-25 17:17:48

takze po dnešku co jsem se celý den vstekal konečně vyřešeno stacilo se toho nebat a pohnout s mechanickým nastavením dávky na vstrikovacim cerpadle a snizit ji hned je volnobeh mimo 14mg 3mg a uz to i startuje jak ma

2011-11-25 17:50:09

gratulace a přeju at je to na co nejdéle ale být tebou bohužel neradoval bych se je to jen na nějaký čas, už je to mockrát vyzkoušeno pročti všechny fora o tomto čerpadle a budeš vědět o čem mluvím

2011-11-25 17:56:20

to vim ze odchazj ale je to stejny cerpadlo jako u vw akorat jina delici hlava a jiny nastaveni a jiny odporovy hodnoty jinak system uplne stejnej a tam neodchazej, čimto??? ja mel problem akorat ze to dojilo moc nafty, ta mi pri plnejch tekla nespalena vyfukem ven protoze zakladni nastaveni cerpadlo bylo spatny

2011-11-26 11:25:43

není to stejný čerpadlo jako u VW :-D

2011-11-26 11:35:50

a vcem je jiny kdyz neberu prirubu, delici hlavu a nastaveni a konektor? mel sem je vedle sebe rozdelany na stole, a zeby delali jedno z jednoho materialu a druhy zase z jinyho mi pride dost divny, jinak na ome sem ladil cerpadlo podle manualu od bosche k VWckum a vsechno sedelo takze včem je niny abych vedel neakou odlisnost?

2011-11-26 11:53:10

Mno tak jako systémově jsou shodné všechny rotační čerpadla jelikož vymýšlet vymyšlené by bylo zbytečné. ale řízení je ještě MSA11 a u vw už je to EDC . v praxi je to tak že je jiná ta elektronická hlava (vnitřnosti)

2011-11-26 11:59:23

jo to vim ze elektronika tam je jina(teda spis jen jednotka a nebo sem mel nastole este elektronickou rotacku z vw ktera mela vnitrnosti stejny protoze uz jen na pohled ten bezkontaktni snimac byl stejnej ikdyz mel mozna jinou hodnotu odporu, neporovnavam to s rotackou z roku 2000 a víš ale starsi neco z toho samiho roku jako je oma abysme se nabavili o rozdilnejch cerpadlech) ale mechanika je stejna protoze vymyslet u rotacky neco novyho uz asi nejde

2011-11-26 12:14:51

vw ale systém EDC používá už od roku 1993 prostě od začátku na TDI omega je na MSA11

2011-11-26 12:21:20

ttj tak sem zas o něco chytřejšíhold nikdo nemuze vědět vše jen mi to přišlo stejny kdyz sem to videl vedle sebe na stole. ale jak si psal ze se nemam radovat, co mam cekat ze se vysere? mě přijde že pokud se neposere neakej elmag ventil nebo nastavovac tak se tak rychle nema co podělat neo se pletu?

2011-11-26 12:23:28

ty EL hlavy prostě nefungují jak mají

2011-11-26 12:26:42

ttj tak uvidime kdyztak mam este puvodni cerpadlo


Odpovědět

1  2