Fórum - Téma


Pokles výkonu pří pokusu ozrychlení


Fórum Insignia Pokles výkonu pří pokusu ozrychlení

Informace o modelu: Opel Insignia


1  2  3

2016-06-30 19:53:16

Zdravím, při pokusu o silnější zrychlení rapidně klesne výkon a auto spomalí (na display se ukáže, že mám brzy navštívit servis). Obávám se, čím to může být, dostal jsem info, že by to mohly být jen zanesené filtry. Máte prosím někdo nějaké zkušenosti s tímto problémem, než půjdu do servisu? Děkuji

Venca49  
Václav
2016-06-30 20:05:02

pokky82: Neváhal bych a zajel do servisu tak,jak radí počítač.Motor jde v nouzovém režimu a potřebuje lékaře.

2016-06-30 20:09:54

Diky

2016-06-30 20:43:36

prasknutá hadica od itercooleru

2016-06-30 21:12:13

Neprebehla regenerácia dpf filtra, tak ako mala. Treba ju urobiť manuálne..??

2016-06-30 21:19:20

jean: Ahoj, nejsem technicky typ, ale dpf je filtr pevnych castic? Vypadam urcite jak idiot, ale kontrolka filtru... Se mi opravdu po kratke dobe rozsvitila...dekujj

2016-06-30 21:20:56

jean: Prosím a jak?

2016-06-30 21:47:35

Dle servisniho manuálu 20minut jet nad 2000otacek....měl jsem také prasklou hadici .....auto se ale snaží dpf vypálit každých 500km proto musíš odpojit baterku nechat ji chvíli odpojenou ,pak připojit a najed třeba na dálnici a jak se motor ohřeje tak se dpf vypálí....pokud ne tak jedině diagnostikou....

2016-06-30 22:58:12

Souhlas s leonem, hodne casta zavada u insignii a projev byl u me stejny - cca 2 cm dira v hadici vymena hodinu a 5t cca. Na dojezd do servisu jsem ji obalil a dalo se normalne dojet, na diagnostice svitila porucha P2282-netěsnost mezi tělesem škrtící klapky a sacích ventilů

2016-07-01 00:55:24

V brně hadice 5500 plus práce...na ebay z Německa 2200i s dopravou , dokonce celoplastova z Polska 1800

2016-07-01 08:59:04

pokky82: nikdy sa mi na mojej Klaudii- insignii čistenie filtra ešte nespustilo, doteraz som mal benziňáky. Takže neporadím. Manuálne čistenie: zájdeš do bauhausu kúpiš za 4,50 eura granule hydroxid sodný- prípravok na čistenie kanalizácií. Demontuješ filter pevných častíc, naleješ v protismere doňho vriacu vodu z rýchlovarnej kanvice, nasypeš hydroxid, zaleješ vriacov vodou trocha, počkáš 10 minút, zaleješ vriacou vodou. Zopakuješ to ešte raz. Máš skoro nový filter dpf. Pozor výpari nevdychovať, hydroxid je prudká žieravina v spojení z vodou. Po zaliati vriacov vodou môže s dpf filtra až vystreliť von gejzír, veľmy nebezpečné, treba mať ochranné pomôcky kto nieje zručný, celotvárový kryt, rukavice, oblečenie..

2016-07-01 09:36:01

jean: Aký expert To by som nerobil, aj keď to môže byť čiastočne nápomocné. Čistenie FAP filtra sa ti zapína automaticky. Vidíš to na vyššej spotrebe počas jazdy. Ideš z kopca a máš zaradenú rýchlosť, tak by mal počítač ukazovať 0 ale on ukazuje 1,6, - 2,2 l rovnako keď dáš dole nohu z plynu a stále ukazuje spotrebu. Pri parkovaní to isté. Pokiaľ mám viac pri vyradenej rýchlosti ako 0,6-0.8 L/hod tak viem, že beží FAP filter vypalovanie. V prvých verziách OPEL vozov sa to zobrazovalo na displeji. Teraz to softwarovo vypli, čo je podľa mňa chyba. Takže moja rada znie, nikdy nevypínať motor pri vypaľovaní.

2016-07-01 09:40:01

Dekuji za rady

2016-07-01 09:43:58

chance: to čo som popísal, by som samozrejme robil, ak už takzvane filter doslúžil. Jeto cesta na jeho obnovenie. Nakoniec sa ešte má vyvapkovať som zabudol napísať.

2016-07-01 12:37:35

jean: Demontáž filtra zaberie 1 den. Hydroxid sodný a voda nadobro ukončia životnost DPF filtraa a hydroxid odstranuje len sadze. Insignia má doživotný filter,teda pokial sa nezaplní nespálitelným popolčekom,nie je potrebné riešit jeho demontáž. 99 % DPF praskne po pokusoch o vyčistenie vodou a saponátom-filter je nutné nechat vyschnut minimálne 2 dni. Ked je filter zanesený popolčekom,prípadne sadzami z technických problémov je ho možné obnovit na 99% funkčnosti,pokial nepraskol alebo nebol upchatý pokusmi o vyčistenie, špecialnym systémom čistenie cena cca 330€.

Kit sania sa dá zohnat i za 56€ http://hadicenaturbo.sk/i...h=500_508&product_id=1339

2016-07-01 12:56:14

brembo: 4,50 je menej. Hydroxid to zvládne, ak príde na to. Za socíku sme na čistenie motorov používali...... neviem si spomenúť na meno. Bol to prások nasypal sa do vane z vodou, tam sa vložili motory, pustila sa para do dna vane a von sa vytiahol len nablískaný kov. Nič neprežilo aj hrdzu to rozpustilo. Keby som si len vedel spomenúť.....

2016-07-01 13:01:00

arva

2016-07-01 13:14:50

Spomenul som si, Amoniak. Ale to je široký pojem, jeho presné zloženie, vzorec neviem. A práve to je najdôležitejšie, koľko atómov čoho obsahoval. Aj hydroxid sodný je amoniak, len nemá to úplne cool zloženie. Amoniak rozpustí všetko, okrem kovu, a kameňa. Takže na vodný kameň zabudnite, ak by ste chceli rozpustiť vodný kameň tak kyselina chlorovodíková. To len pre informáciu. Ešte že som vškole dával pozor a niečo sa naučil.

2016-07-01 13:50:52

jean: Hydroxid sodný a "amoniak" jsou dvě naprosto rozdílné sloučeniny, ale to jen tak na okraj. Na nějaké čištění DPF hydroxidem a vodou bych byl raději opatrný, když už se tedy filtr celý demontuje, jsou na jeho chemické čištění extra vodičky, výsledek však není zcela vždy zaručen, mnohem lepší je nechávat proběhnout (a hlavně dokončit) proces regenerace za provozu na vozidle.

2016-07-01 14:03:14

colommbo: áno, kyselina chlorovodíková sa používa ak máš ladvinové kamene. Pije sa tri krát denne, neriedená. Alebo si ňou môžeš vyčistiť ostrekovač okien, prípadne chladič zanesený. Teda ak máš staré auto. A na hydroxid sodný nedám dopustiť, lacný a vysoko účinný na karbón. Používam hydroxid dlhé roky na odtok z vane na kúpanie v dome. Všetky vlasy, mastnotu rozpustí na 100% nič neprežije. A pritom nič nepoškodí, rozpustí len usadeniny.


Odpovědět

1  2  3