Fórum - Téma


Podtlaky motoru 3,0 MV6


Fórum Omega B Podtlaky motoru 3,0 MV6

Informace o modelu: Opel Omega B



2011-05-26 21:31:51

Nazdarek Opláci, potřebuju schemata nebo planky jak mají být zapojeny všechny podtlakovy hadičky kolem motoru! podle fotek se toho nedá moc poznat! diky

2011-05-27 09:06:53

Ahoj...v knize "jak na to" to nebude? mám ji v PDFku a tak bych Ti ji mohl poslat.

2011-05-27 10:40:30

Ahoj Bazzi,

přispěju snad maličko koukni sem. Kdysi jsem toto téma zpracovával

http://www.opelclubrenbau....php?117111.0#post_117126

a dej vědět jak Ti to pomohlo

Mc

2011-05-27 16:44:55

diky ale je to nějaky divny ten popisek

v Knize Jak na to sem to nenašel, a navic to mam v druhym pc a ten je ted mimo provoz

2011-05-27 20:22:40

tak sem to nějak ty podtlaky zapojil a ještě bych potřeboval kam ma vist hadička od uhlikovyho filtru co je v pravym podběhu! vyliza mě hadice pod přivodem benzinu nad tempomatem a nevim kam, jestli do odvětrávání motoru nebo kam! stoho odvětrávání motoru jdou tři hadice a jeden vyvod je volny! diky

2011-05-27 21:51:48

Teď jsem koukal na ten popis. No, asi sem to nějak blbě zkopíroval. Ráno to zreviduju a opravím. Stačí Ti to zítra?

2011-05-28 11:25:11

Tak jsem to zkontroloval. Uznávám, že popis je možná trochu kostrbatý, ale sedí.

To co potřebuješ (pokud jsi to už náhodou nevyřešil), je hadička od uhlíkového filtru paliva a ta je zapojena hned za sáním na straně pravého podběhu. Ta hadička je i o něco silnější než jsouu podtlaky.

Je tam, myslím, i odvětrání klikové skříně. Stačí tak nebo mám doplnit i fotem?

2011-05-28 11:55:21

vim kde ja hadička na blataku ale nevim kde na motoru, asi na odvětravani motoru/vydechu/ ale sou tam dva vyvody! jeden jde do sani na motoru a druhej mam volnej! tak asi tam ale nevim kterou kam! jestli ta bliž k blataku jde na ten uhlikač a nebo opačně! ale diky jinak snad mam vše zapojeny! sice trošku jinak ale mam !

2011-05-28 12:40:28

Je to zapojený na ten vývod co je blíž podběhu.

Jen mi řekni, co jsi zapojil jinak. Ať vím kde mohou být rozdíly

2011-05-28 14:19:06

no na te hlavni hadici podtlaku co jde to posilovače sou dva vyvody a tam ja mam na každym rozbočku a od tama to mam tahany ruzně po motoru! tam jde o to že je všechno napojeny na podtlak tak je jedno jak je to taženy ! duležity je zapojit třicestny ventil, ne do podtlaku ale to topeni! pak už je to jedno! podtlak je všude stejnej!

2011-05-28 14:19:50

tak jen zapojim ten uhlikač a měl by to byt v cajku! McJOHN: dikec

2013-01-23 22:28:20

dawe posli mi prosim ta jak na to v pdf na mail, dakujem

2013-01-23 22:42:27

Tak mi pošli email


Odpovědět