Fórum - Téma


Podávací čerpadlo 2,5td


Fórum Omega B Podávací čerpadlo 2,5td

Informace o modelu: Opel Omega B



2010-11-04 08:59:53

Ahoj borci,potřeboval bych si něco ověřit...když odšroubíte PŘÍVODNÍ hadici co vede k polivovýmu filtru a zapnete klíček,jak moc vám teče nafta..Mělo by jet podávací čerpadlo v nádrži...

Mě skoro neteče a to by taky mohlo znamenat ten nejvyšší výkov (na elektrickým čerpadle) v 3600 ot/min...Potom to razantně padá a přitom série má nevyšší kolem 4100 ot/min a pak padá jen kousek až do 4500. Ciryl má ten graf někde na netu...fakt krásnej průběh...a tak by to mohlo být tím,že to čerpadlo už nemá dostatečný výkon a tím padá tlak nafty a je malej předstřik.... a malej výkon ve vysokejch otáčkách..

Kdyby to někdo z vás vyzkoušel a dal mi vědět,byl bych vděčnej...raději si tam dejte petku at nemáte zechcenej celej motor

2010-11-04 09:40:17

pokud vim tak to podavaci čerpadlo jede jen při startu a jen chvilu, nejede pořad! je tam kvuli startu ,tak mě to fungovalo na moji naftove omě a kamošovi to taky tak funguje, vstřikovaci čerpadlo si to taha samo z nadrže,tak jak u jinych aut

2010-11-04 12:10:43

Tak je mi potom záhadou,proč mi to "umírá" kolem 3500 ot/min.

Já mám max výkon 114,3kw a to při 3613 ot/min (elektronický čerpadlo + chip) a Ciryl má 110 kw při 4007 ot/min ale i při 4400 ot/min má nějakejch 107kw ale já mám už jen kolem 80ti Jestli to není v podávacím čerpadle,tak by mě zajímalo,kde je zakopanej ten pes....

I na tomhle mechanickým cítím,jak to kolem 4100 ot/min vadne...ale jako dost vadne a tak schválně v pondělí porovnám grafy z brzdy a uvidím...

2010-11-04 17:54:39

Třeba je to blbost ale co změřit kompresi na motoru.Jo jinak to podávací čerpadlo u mě bzučí pořád,tudíž bych řekl že dávkuje naftu neustále pod určitym tlakem.

2010-11-05 06:30:42

Noo já jsem si včera psal s jedním člověkem,co dělá do BMW a ten říkal,že to podávací čerpadlo na BMW jede furt...On ho tam nemá,protože jezdí na olej a má to uplně stejný jako já..do 4řech dobrý,ale pak ten motor spíš brzdí...Mám prý nastartovat a povolit na filtru odvzdušnovák..pokud z něho bude stříkat nafta,tak čerpadlo jede...pokud ne,tak to zachvilku zdechne..vyzkouším a uvidím.

2010-11-05 14:41:09

Ked ti to zdechne, tak sa priprav na odvzdusnovanie

2010-11-05 16:45:22

No joo ,ale aspon budu vědět,že to čerpadlo je blbý a koupím nový...teda jetý a dobrý

2010-11-08 06:53:47

Noo tak podávací čerpadlo musí jet pořát...při zaplím klíčku nic a po nastartování je na svorce přes 13 voltů a čerpadlo jede...Vyčistil jsem to sítko dole a už mi to táhne až doo 4700 ot ...tet to bude chtít už jen tu brzdu

2010-11-14 10:23:24

Jo a jak se na něj dostanu? A je to složité vyndat? Mě to vždy,když mám pod 20 litrů v nádrži chcípá a nechce to nastartovat.Je to možné,že to dělá taky tohle čerpadlo?

2010-11-14 22:00:15

No to by mělo být tím čerpadlem.

V zadu vedle rezervy je takovej plech a 4ři šroubky.Odděláš ho a teky odšroubýš ty 2 hadice.Vycvakneš svorku a povolíš tu převlečnou matici.Nadzvedneš to a zespodu zase odšroubuj 2 hadičky a vycvakni 2 svorkovnice.

Pak už jen na obvodu čerpadla jsou takový 3 zobáčky.Tak je zmáčkenš a čerpadlo půjde ven.Ještě je tam taková rychlospojka s hadičkou a tu musíš taky vycvaknout a máš ho venku.

2010-11-17 15:46:32

Tak jsem z toho jelen.

2010-11-20 22:49:54

Noo není to tak složitý jak to vypadá :-DDD


Odpovědět