Fórum - Téma


Počas jazdy motor zdochol a neštartuje


Fórum Astra G Počas jazdy motor zdochol a neštartuje

Informace o modelu: Opel Astra G



2016-05-05 07:14:56

Prosím Vás,mám opel astra g caravan.Počas jazdy auto zdochlo a nejde naštartovať.Benzín je,čerpadlo pri zapnutom klúči ide ale auto nenaštaruje

2016-05-05 08:38:03

Ahoj, co sa stane ked zdochne ?? Po čase sa naštartuje,,, mne robilo to iste mne veľakrát zdochlo pri uz zohriatom motore, a nechcel naštartovať dovtedy dokym sa nevypol ventilátor

2016-05-05 09:15:17

relaxingday: Odvtedy sa mi to nepodarilo naštartovať

2016-05-05 11:36:58

Tak to neviem to môže byt veľa veci,,, ale určite niekto odtiaľto bude vedieť viac

2016-05-05 12:01:32

v první řadě napíchnout na diagnostiku. Ale tipuji to na čidlo otáček klikové hřídele.

2016-05-05 12:24:30

mirpie: Ďakujem,skusim to cez diagnostiku

2016-05-27 19:29:13

Čaute,mám na autě zhoršující se problém se starty. Většinou na druhý den, někdy po několika hodinách stání, někdy i po cca hodině má auto problém chytnout. Strašně dlouho točí a většinou naskočí až po prošlapávání plynu. Někdy dlouhé starty opakuju i 3x ... 3x zapínám klíček a točím. Včera se mi stalo, že i po dalším dlouhém startu asi po hodině stání motor chcípal. Dlouho jsem prošlapával plyn a pak se nějak držel. Může být 25 stupňů, může být třeba 16 st... je to jedno. Vždycky jsem měl za vyšších teplot problém s mírně kolísavým volnoběhem, kdy to mělo tendenci spíš padat dolů k cca 500ot. Ale teď to dělá hodně bor*el. V týdnu jsem měnil těsnění pod víkem ventilů. I v závitech některých svíček byl trochu olej. Vyměněno, vyčištěno.Jinak zbarvení svíček podle netu bylo normální. Mám je 2 roky. Pak mě napadla zapalovací lišta, závada na přívodu paliva a čidlo na klice, jak se tady často píše. Je to Astra g 1.6 16V 74kW r.v. 11/99 ... díky za reakce

ještě bych měl dodat, že od okamžiku, kdy točím startérem a čekám kdy auto chytne, tak kontrolka motoru hned zhasne a už se neobjeví.Naopak během té doby se někdy rozsvítí kontrolka airbagu a chvilku po startu zhasne. Někdy i chviličku po startu svítí ABS kontrolka.

Kopejda  
Michal Kopecký
2016-05-27 22:41:50

calibreakcz: A co třeba snímač tepoty motoru pro ECU ? Ten má dost zásadní vliv na chod motoru. Každopádně jsme zase u toho, že je potřeba udělat KVALITNÍ diagnostiku a najít problém...

2016-05-28 08:57:37

kopejda: To je právě ono. Chtělo by to mít auto napíchlé v momentě špatného startu. Teď po 8mé ráno mě to známý napojil. Samozřejmě v paměti závad nic hlášeno nebylo. Po náhodou úspěšném startu a dojetí na místo asi 0,8km. Teplotní čidlo by to mohlo být, ale to i s termostatem jsem před pár měsíci měnil. Motor se na provozní teplotu zahřeje a ta ani nekolísá. Tohle čidlo bych vyloučil. Poradil mi zkusit vyčistit snímač otáček, že na něm můžou být špony a nebo by pak v něm mohl být i zkrat.Pak jak jsem mu říkal, prověřit i dodávku paliva. Před startem povolit zpětný ventil poblíž klapky a pokud tam při startu nebude prskat palivo, tak je to jasné.Jsme domluveni ještě na opakované diagnostice zítra ráno za studena.

Kopejda  
Michal Kopecký
2016-05-28 12:50:17

calibreakcz: Tak ať se podívá, jaká data o teplotách lezou se snímačů. Před startem studeného motoru by měli být údaje všech teplotních čidel stejné..

Nový termostat je OK, když pracuje, dobře, ale do senzoru teploty nevidíš a může "ukazovat" blbě, co z něj leze je vidět v diagu....

2016-05-29 12:21:02

kopejda: Tak ráno diagnostika cca 9:15 dopadla dobře. Kolem 8mé silně pršelo. Při diag bylo cca 16st. Napojeno před prvním startem. Hodnoty byly v pořádku. Teplotní čidlo i ostatní. Nechali jsme to do zahřátí na 80stupňů. Sám neví. Poradil mi prověřit dodávku paliva, jak jsem tu psal a vyčistit čidlo otáček pro jistotu. Mě jen napadlo, že v pátek kolem poledne jsem jel autem domů trošku rychleji po silnici z panelů. Silné nerovnosti, skoky. Dokonce mi vypadl i konektor z rádia. Jeden z těch dvou skupinových. Jestli nemohl být někde horší kontakt a otřesem se to nahodilo. Protože včera ráno ten první start už byl ok a další taky. I dnes. Jen mě potvrdil slabé klepání ventilů. Jinak nic. Tobě taky díky za rady.

2016-05-31 15:47:15

Dnes jsem čistil čidlo otáček. Bylo akorát dost od oleje. Mohl by olej na čidle způsobit dodání chybných údajů ŘJ a tím způsobit problémy se starty? Asi ve středu minulý týden jsem dával nové těsnění ventilů, místy výrazně netěsnilo. Od sobotního rána jsou starty ok. Může to souviset?

2016-05-31 17:19:45

calibreakcz: Olej na snímací ploše čidla a na něm nalepený sajrajt a třeba i kovové piliny vliv na jeho činnost mít mohou, očištění může někdy pomoci.

2016-06-07 19:34:51

emko: Měl jsem ten samej problém, zajel jsem do servisu a tam mi řekl jasně všechny hadice co mají co dočinění s olejem vyčistit a pak udělat prohlídku motoru. Když jsem si auto přebíral, řekl, že takhle zanešenej motor už dlouho neviděl. Dal vše do pořádku, dal jsem za kompletní opravu motoru 12.000,- a Astřička jezdí jak nová.


Odpovědět