Fórum - Téma


Po zahřátí chcípne


Fórum Omega B Po zahřátí chcípne

Informace o modelu: Opel Omega B

Diskuze o vozidlu

2000 Omega B 3.0 V6

1 fotek  |  45 diskuzí

Výkon motoru 155 kW (211 PS) . Točivý moment: 270 Nm (199 ft/lb) . Palivo benzín + LPG. 4-rychlostní Automatická převodovka. Motor 3 000 ccm (183 cui), 6-válec, Vidlicový, 24-ventil, X30XE.



2016-08-10 13:48:14

Ahoj kolegové,po výměně motoru a automatické převodovky za manuální mam tento problém:přijdu k autu natočím motor který okamžitě chytne a běží hladce,cca po 5 minutách(po zahřátí motoru)motor chcípne a už nelze natočit,pojistky všechny překontrolovány a kabely taky všechny zapojené,mám podezření na nějaký napájecí kabel nebo tak něco a tímto bych vás chtěl poprosit zda někdo nemá el. schéma motoru x30xe a nebo nějaké zkušenosti s touto poruchou,předem děkuji

2016-08-10 14:08:17

pospamartas: Potíže s nastartováním zahřátého motoru mnohdy způsobuje vadné čidlo kliky, jež po zahřátí přestane správně fungovat. Že by však přivodilo samovolné zdechnutí motoru, s tím jsem se dosud ve fórech setkal snad jen jednou (neb je tam ještě čidlo vačky) a ještě si tím nejsem zcela jistý...

2016-08-10 14:48:05

colommbo: To čidlo kliky mě taky napadlo,ale před výměnou motor normálně běžel v jiném autězkusím ho prohodit a uvidím

2016-08-10 19:05:25

Co diagnostika , svítí MIL?

Čerpadlo paliva běží stále? Tlak paliva je ok

Teplota , to vše v okamžiku zastavení.

Zapalovací trafo je original k tomu motoru.

Pokud se přeruší obvody snímačů kliky/ vačky, tak se motor ihned zastaví a rozsvítí se MIL.

V nádrži je něco jako zásobník paliva a v něm je ponořené čerpadlo, ta doba odpovídá tomu objemu paliva. Chtělo by to více informací.

2016-08-11 21:18:04

Tak dnes vyměněno čidlo kliky a už běží

2016-08-11 21:20:27

pospamartas: Hleďme ho! Tak ať to drží a jezdí!

2016-08-11 22:05:11

colommbo: Děkuji

2016-08-11 23:07:10

colombo je opel guru jeho úsměv a pozitivní energie všechno opraví


Odpovědět