Fórum - Téma


Po delším stání krátce po nastartování zdechne


Fórum Vectra C Po delším stání krátce po nastartování zdechne

Informace o modelu: Opel Vectra C


1  2

2016-06-19 08:22:44

Tento motor nemá čerpadlo v nadrzi, vstrikovaci čerpadlo si naftu tahá samo. Při zavzdusnovani bych viděl největší problém u tesnicich kroužku mezi vstrikovacem a privodni traverzou v hlavě. Těsnící kroužky leží v oleji a časem vytvrdnou. V některých případech to lze poznat že palivovy filtr je černý od oleje který tam jde přepadem. A v neposlední řadě to můžou být i ty prepadove hadicky jak už říkaly kolegové.

2016-06-19 08:22:52

martin.bohus jestli tomu dobře rozumím jediný čerpadlo je u motoru jak je filtr?filtr byl až pookraj zajitý naftou

2016-06-19 08:25:42

hans_semir: ahoj jak moc má byt filtr černý od oleje abych poznal že ty kroužky jsou opravdu unavené a zralé pro výměnu?

2016-06-19 08:31:18

problem: ano, len tam je čerpadlo. Skús to napojit na diagnostiku. Včera sme mali jedno auto kde nešlo štartovať. Hádam na 10x som ho nakopol, a hneď skapal. Nebol nakodovany immo. Teda v tvojom pripade ašk by si mal podavacie čerpadlo to by točilo ale vysokotlake čo máš v motore by bolo odstavené lebo by ho immo nezopol.

2016-06-19 08:34:39

martin.bohus: prosím tě kde najdu to vysokotlaké čerpadlo ?jak zjistím že je v pořádku?

2016-06-19 08:45:04

problem: hneď ako sa postavis pred motor tak je na ľavej strane vpredu. Najlepšie chod po hadicke od filtra. Poukázané čerpadlo? No strácalo by tah, trhana akceleracia, dlhe starty. Nebudeš to počuť len zistis cez diagnostiku ze straca tlaky

2016-06-19 08:49:21

aha no akcelerace a tah je bezproblemový.. když nastartuji a jedu je bez známek stráty vykonu nebo jiných zalezitostí... opravdu mám jen problem s prvním startem když dele auto stoji

2016-06-19 08:52:17

problem: skúšal si aj druhy kľúčik? Prípadne vymenit baterku v kluciku? Ale to už je len take strielanie od boku. Vyskúšaj este toto

2016-06-19 10:51:40

Vynechte klíče, immobilizéry, to je slepá ulička. tohle není jeho chyba.

Tohle auto má pouze vysokotlaké čerpadlo a to se stará i do dopravu nafty z nádrže do něj samotného. Soustava proto musí těsnit

Probleme, místo ptaní na stále totéž, jako kde je čerpadlo, jak to funguje, už jsi to mohl mít všechno naštudované.

Když už jsi vyměnil, filtr, "jak ti někdo poradil", měl ses taky dobrat toho, jak se mění.

On tento typ motoru je jednoduchý, když víš, kde jsou jeho slabiny a jak funguje. To vše na fórech najdeš, je to velmi rozšířený motor, každý s tím má potíže.

Co ta chyba elektroniky- kontrolka- už jsi načetl chybu? Tím začni.

Jestli čerpadlo funguje, to nepoznáš. Nemáš diagnostiku, netušíš, co by se dalo ověřit. A nic ve zlém, dokud nebudeš mít informace, co a kde je, viz dotaz na čerpadlo, nemá smysl ti psát postupy.

Odpoutej se od nesmyslů s immo, vadou čerpadla, vyřeš zavzdušňování a diagnostiku.

Čistě teoreticky asi zvládneš vyměnit přepady, do zmiňovaného přetěsnění rampy vstřiků se vůbec nepouštěj!

To nech odborníkům.

Až to budeš mít opravené, vypreparuj ten startovací balónek. Je navíc v cestě paliva do čerpadla, ono nemá skoro žádnou samonasávací schopnost, ještě mu vřadíš tohle do cesty....

2016-06-19 11:12:11

problem: V palivovem filtru by neměl být olej vůbec.

2016-06-19 22:05:20

hans_semir: kdo ví, kdy byl filtr měněný, může být černý sám o sobě. Mně když to začlo netěsnit na rampě, filtr byl ještě čistý, bez stop oleje. Měnil jsem ho cca měsíc před tím.


Odpovědět

1  2