Fórum - Téma


Po delším stání krátce po nastartování zdechne


Fórum Vectra C Po delším stání krátce po nastartování zdechne

Informace o modelu: Opel Vectra C


1  2

2016-06-17 20:01:47

Zdravím všechny.. prosím o radu ..mám vectru c 2.2 td 92kw .. vozidlo když mi stojí v nečinností déle jak 5 hodin při jeho nastartování mi do deseti vteřin zdechne...ještě před tím se mi rozsvítí kontrolka s klíčem ...pak mi trvá 3-4 pokusy ho opět nastartovat..jakmile se mi to podaří mohu auto vypnout a dalších X startu je na šup..prosím o radu..proč mi vozidlo za studena a po delším stání nechce normálně nastartovat děkuji všem

2016-06-17 20:10:11

Ahoj, od filtra cez čerpadlo to môže byť všetko. Taktiež mozne padanie nafty, kým ti znova nacerpa do filtra tak to by mohlo byť tych par startovani a potom to už je v pohode. Skús diagnostiku

2016-06-17 20:12:46

martin.bohus: ahoj nemůže to být vzduchový filtr,žhavičky nebo slabší baterie?mám problem pouze při prvním startu cca po 5 hodinách.. když už to nakopnu mohu to několikrát vypnout a zase nastartovat

2016-06-17 20:16:48

problem: baterka je zrejme dobra ked mozes tolko startovat. Vzduchový filter keby bol upchaty tak ti to furt kape. Ja by som vymenil palivovy filter a aj tesnenia

2016-06-17 20:19:59

martin.bohus: a mužeš mi prosím vysvětlit proč když ho nastartuji poprvé chytne hned jako by se nic nedělo.. po 5 vteřinách se mi rozsvítí kontrolka s klíčem a za dalších 5 vteřin chcipne...potom už startuji a startuji...

bad64  
2016-06-17 20:23:44

problem: Jak již bylo psáno nejlépe zajet na diagnostiku ta napoví více.

2016-06-17 20:24:33

problem: kontrola s kľúčom je elektronická porucha motora. Koľko to ma najazdenych km?

bad64  
2016-06-17 20:28:43

problem: Dobrý den při registraci na club Vám mimo jiné byla doporučena stránka o doplnění profilu o vozidlo a motorizaci kterou jste zřejmně opomenul(a).Pokud vozidlo Opel nevlastníte stačí zapsat v Nastavení Změna profilu a dále ve VZKAZUJI vozidlo Opel nevlastním.Pokud budete tyto údaje nadále ignorovat může se stát,když budete potřebovat nějakou radu tato ignorace se obrátí proti Vám tím,že se nedočkáte odpovědi.Pokud máte vozidlo utajené je to jako by nebylo doplněno jelikož ho nevidíme.Super-Administrátor

2016-06-17 20:35:19

martin.bohus: 220 000 km

2016-06-17 20:46:58

problem: no mám aj ja rovnaky motor a este som toto nemal a to mám 260000km. Vyskúšaj fakt ten filter, to nestojí vela ale môže mnoho otázok zodpovedat

2016-06-17 20:49:25

martin.bohus: ok děkuji .. vyskušam a dám během týdne vědět...

2016-06-17 20:53:54

problem: dobry vecer.Tento isti problem som mal na audi a3 a bol chybny imobilizer.Porepase to zasa chvilu fungovalo ale potyzni znova zacalo a az po kupe noveho bol pokoj na stalo.

2016-06-18 06:59:10

calibri: děkuji za postřeh ale myslím si že pokud by byl imobilizer vadný měl bych problém při každém starování ne jen při prvním kdy mi vozidlo stojí delší dobu...opravdu se trápím jen s prvním startem...když už se mi podaří vozidlo nastartovat vzápětí nespočet startu je bez problému...

2016-06-18 08:45:58

Tak isto sa to chovalo aj umna na audi iba pri dlhsom stati som mal problem nastartovat.

2016-06-18 09:17:22

problem: Nápad s imobilizerem nemusí být až tak zcestný, něco někde na trase čip v klíči - čtecí kroužek u spínačky - ŘJ imobilizeru může haprovat jen občas. U mé Omči se taky (opravdu velmi výjimečně) přiházívá, že po delším stání se po zapnutí zapalování kontrolka elektroniky (autíčko s klíčem) rozbliká a když si toho náhodou nevšimnu a nastartuju, motor vzápětí zhasne. Není to ale do deseti vteřin, immo zapracuje během okamžiku. Stačí vypnout zapalování a start opakovat, vše je už v pořádku. Něco podobného může být i tvůj případ, napojení na diagnostiku by mohlo říci víc.

2016-06-18 09:57:59

ahoj, mě občas po dlouhém stání a hlavně v zimě nechtěla naskočit bývalá VeBe s motorem 2,0 dti 74kW (ten tvůj je myslím stejného typu jen větší), a po diagnostikách a snahách vyměnit různé drahé věci, jsem se nakonec dokopal vyměnit "blbé" přepadové hadičky (metr hadičky za 90,-) a bylo vyřešeno, startovala hned lépe, tohle, být tebou, zkusím jako první, nejmenší investice a může mít největší úspěch,,, je to Opel, tady logiku nehledej

2016-06-18 23:07:57

Opel nemá logiku??? Ale má, to co se tu na celé stránce rozebírá je padání nafty a je to logický důsledek nějaké netěsnosti palivového systému.

To problem: Nebudu ti tu vysvětlovat, jak je možné, proč další start už bez problémů, toho jsou všechna oplácká fóra plná. Zavzdušňováním si každý projde, dřív nebo později. To si načteš.

Zapomeňte na immobilizér, tím to rozhodně není.

Trochu vážnější může být ta kontrolka, ale typnul bych chybu 1220, chyba čerpadla ve vysokém tlaku, většinou to souvisí právě se zavzdušněním. Ale je to jen typ. Nech si auto napícnout na diagnostiku. A rozhodně neodkládej opravu! Čerpadlo je mazané naftou, vzduch mazivo neobsahuje!

Odvzdušňuješ závadu startérem, cesta do pekel, ale to už zase opakuju staré známé...padání nafty a důsledky.

Přepady vyměnit neuškodí, ale tady bych varoval před hadičkou bez vnitřnío opletení. Jinak to do roka budeš měnit zas. Venkovní opletení může být, vnitřní musí. I když obchodníci tvrdí , že to nevadí.

2016-06-19 07:53:53

zdravím pánové... včera jsem na radu jednoho z vás měnil palivový filtr co je v nádobce v motorovém prostoru.. měl jsem za to že čerpadlo v nádrží natlačí naftu a po pár pootočení klíčkem bude auto připraveno k nastartování.. dopadlo to tak že naftu jsem natlačil manualně pomocí balonku a mám pocit že čerpadlo v nádrží zkrátka nejede...prosím máte někdo zkušenosti s čerpadlem?je hlučné natolik že člověk pozná že je ok? popř. muže být nefunkčnost čerpadla zpusobená nějakým relátkem či vypálenou pojistkou?je jediná varianta zjištěni funkčnosti čerpadla napojit ho naprudko ? prosím o jakou koli radu děkuji všem

2016-06-19 08:19:34

problem: ahoj, no v nádrži máš len plavak. Cerpadlo mas vp44, a je len jedno, slúži ako podavacie tak aj vysokotlake. Ked si vyberal starý filter bolo vo filtri pookraj nafty?

vlastta  
vlastimil
2016-06-19 08:22:04

problem: nejsem si jisty jestli VC v nadrzi vubec podavaci cerpadlo ma.treba omega 2.0 i 2.2DTI nema......tedy je potreba absolutne tesna palivova soustava - coz je v podstate psano o 2 prispevky vyse


Odpovědět

1  2