Fórum - Téma


Plyn nereaguje


Fórum Astra H Plyn nereaguje

Informace o modelu: Opel Astra H



2014-10-26 14:36:10

zdravím všechny, hledám na rychlo nějakou dobrou radu. Dnes jsem si koupila auto Vauxhall Astra 1.8i 16V Design 5dr Automat. Normálně jsem s ním jela a asi po 20 km na dálnici, když jsem začala přidavat, přestalo reagovat. Nastartovat to jde, Žádné kontrolky nesvítí. Jenom to prostě nejede. Plyn nereaguje. Nestalo se to někomu z Vás? Děkuji za pomoc.

Velda  
Laďa
2014-10-26 15:06:17

jocelyn: Dobrý den při registraci na club Vám mimo jiné byla doporučena stránka o doplnění profilu o vozidlo a motorizaci kterou jste asi ignoroval.Pokud vozidlo Opel nevlastníte stačí zapsat do VZKAZUJI vozidlo Opel nevlastním.Pokud budete tyto údaje nadále ignorovat může se stát,když budete potřebovat nějakou radu tato ignorace se obrátí proti Vám tím,že se nedočkáte odpovědi.Pokud máte vozidlo utajené je to jako by nebylo doplněno jelikož ho nevidíme. Admin

Některé motory už mají elektronický pedál akcelerátoru a přestože je to poměrně velmi spolehlivá součástka, chyba může být přímo v něm či ve spojení s ŘJ Ale jelikož vůz byl koupen dnes, řešil bych to reklamací.

2014-10-27 21:55:58

Určíte údaje doplním, jakmile se mi dostanou dokumenty do ruky.Neignoruji to. Auto se vsim bylo odtazeno rovnou k automechanikovi. Jsem z Birminghamu a reklamovat to nejde,mozna kdybych byla Terminator. Automechanik rikal,ze by to mohla byt spojka a posleze se zjistilo,ze auto,kdyz je studene,tak vse v poho a jakmile se zahreje konec. I tak dekuji za radu.

2014-10-27 22:13:59

jocelyn: Nevíme přesně, o jaký typ (provedení) motoru se jedná, je možné, že už je tvůj vůz vybaven elektronickým pedálem plynu a elektronickou škrtící klapkou (kterýmižto dvěma segmenty ovládá řidič běh motoru), tzv. e-gas, a je-li tomu tak, tož mezi nimi v tomto případě už není vazba mechanická (táhlo, lanko), nýbrž elektrická a do hry vstupuje ještě řídící jednotka motoru (ECU). A je tedy možné, že po zahřátí motoru dojde z nějakého důvodu k přerušení (omezení) vedení el. signálu, mechanické spojení je v tomto ohledu spolehlivější. Na druhou stranu el. pedály plynu odcházejí opravdu výjimečně. Je-li mekánik vybaven spolehlivou diagnostikou a umí s ní vládnout, je ze tří čtvrtin vyhráno...

P.S. Teď jsem si všiml, že se jedná o automat, tož zakopaný pes může být i v něm. Spojku jako takovou tvůj vůz nemá.

Auto prostě nereagovalo na plyn v tom smyslu, žes měla zařazené D, přidávalas plyn, ale motor měl stále volnoběžné (nízké) otáčky a auto se odmítalo rozjet...? A při zařazení N motor na plyn taky nereagoval...?

Venca49  
Václav
2014-10-27 22:20:27

jocelyn: Je třeba problém upřesnit.Jestli motor reaguje změnou otáček na přidání plynu,nebo auto nejede,ale motor se roztáčí.Jestli se motor roztáčí,ale auto nejede,tak bude opravdu problém v mněniči otáček(spojce),nebo v automatické převodovce.

2014-10-27 22:26:19

venca49: Bereš mi to z klávesnice, Vašku...

Venca49  
Václav
2014-10-27 22:38:53

colommbo: Jirko,já to opravdu,ale opravdu,nevěděl.

2014-10-27 22:39:53

venca49: Však mně je to opravdu, ale opravdu jasný, Vašku...

2014-10-28 17:07:49

rendys: ja jsem to zkoušela) ale nic.

2014-10-28 18:54:19

colommbo: Děkuji za odpověď. Na D při přidání plynu se otáčký zvyšovaly, ale auto se nerozjelo. U všeho to bylo stejné. N, R... Mě to samotnou zajímá. Jelikož s tímhle jsem se ještě nikdy nesetkala. A nechtěla bych vrážet do oprav ve stylu pokus/omyl

Kopejda  
Michal Kopecký
2014-10-28 19:20:21

jocelyn: Tak alespoň víme, že je problém v převodovce a ne v motoru.... Kolik má Astra najeto? Zobrazují se na panelu jednotlivé volby režimu převodovky? P, N, R, D atd.. ? Auto se nakonec rozjede? Tedy teplé, nebo se rozjet nepodaří? Asi to skončí tak, že bude potřeba zkontrolovat hladinu oleje v převodovce a jestli někde nemá převodovka nějakou netěsnost....

2014-10-28 19:57:41

kopejda: Děkuji, Astra má najeto 105tis mil. Což je zhruba 168 tis. km. Dala jsem do albumu Tech.údaje fotku anglického TP pokud to pomůže. Víc informací zatím nemám k dispozici. A v jaké hranici se tak pohybuje oprava? Opravdu díky za Váš čas. Myslím všechny, kdo se snaží pomoct.

2014-10-30 20:39:58

Tak je to prý na výměnu celé převodovky protéká voda do oleje. ((

2014-10-30 20:42:34

voda do oleje jde většinou ale chladičem do převodovky.

2014-10-30 21:10:02

jocelyn: Označuje se to jako skrytá vada a auto je na vrácení. Ale nevím, jak tam u vás ve Spojeném Království, psalas už, že je to špatné... A jak píše Hansdob, měl by jít vyměnit jen samotný vadný díl (chladič), jenže koukám, že mekánici Jejího Veličenstva k tomu přistupují asi jako u nás - vyměníme celou převodovku...

2014-10-30 21:48:37

A myslíte,ze by to pomohlo? Opravuje mi to Slovak oprava 1200 liber

První co,tak vyměnili olej,byl prý zpěněný a oranžový. Nevím jestli to mám opravovat, nebo prodat na náhradní díly?

2014-10-30 22:16:29

olej by měl být červený, většna automatů chladí olej v časti vodního chladiče a tam asi došlo k poruše (nechápu totiž kudy jinudy by ta voda do převodovky tekla) no rady na dálku v tomto ohledu jsou dost těžké. osobně si myslím že pokud nejsou spálené lamely a nebo zadřená převodovka (což by ani jedno za tak krátkou dobu být nemělo tak vyčistit převodovku opravit (vyměnit díl kde prolíná voda do oleje) a dát nový olej a jezdit.

2014-10-31 22:01:40

Ano,je to presne tak. Muzu se jeste zeptat,jestli je to hodne slozity?ta vymena uvnitr aut.prevodovky? Protoze nevim,jestli to automechanik zvladne, ani nikoho jineho nezna. Opravdu moc diky.

Kopejda  
Michal Kopecký
2014-11-01 12:13:24

jocelyn: Ať si Váš mechanik projde tento odkaz:

http://workshop-manuals.c..._automatic_transmissions/

Je to v podstatě Opel TIS - manuály oprav pro servisy Opel. Určitě najde postup opravy problému Vaší Astry

2014-11-02 18:13:22

jocelyn: Tohle je častá závada u řady značek,,olej automat převod..je dochlazován bud externím chladičem v kterém cirkujlují obě media,nebo v části chladiče vody pro motor,,v obou připadech dochází k průsaku do olejové náplně automatu.Olej je tímto kontaminován glykolem a pokud dochází k tomuhle dlouhodobě ,pak je nevyhnutné to že dojde k poškození převodovky.Snížena schopnost oleje mazat a tím k mechanickému poškození,velkému otěru lamel ve spojkách,někdy také k poruchám mechatroniky!

Myslím že pokud mechanik nemá zkušenosti s automatickymi převodovkami ,nemá šanci nic opravit,pokud bude trochu znalý problematiky tak ji vymění za jinou,ale i tady musí vědět jak postupovat. Musí umět i převodovku spravně naplnit,použít spravný olej..pokud cokoli nedodrží zničí i dobrou převodovku


Odpovědět