Fórum - Téma


Píská imobilizer?


Fórum Vectra B Píská imobilizer?

Informace o modelu: Opel Vectra B



2016-06-28 12:00:54

Zdravím, předem děkuju za přijetí do fóra je super jak tu každý každýmu skvěle poradi. Já mám problém na mojí vebe 1.8 16v,motor x18xe1 že když chcipnu motor a otevřu dveře tak mi furt něco píská takový to neustálý piiiiiip.Když vytáhnu klíč ze zapalování tak to po 5-10sekundach přestane. A hlavně pokud nevytahnu klíček ze zapalovani tak nenastaruju, přesněji neotocim do žádný polohy. Takže musím vždy vyndat klíček a zase zandat abych nastartoval. Jo a k tomu pipani dodam že to dělá i když mám světla vypnutý.

2016-06-28 16:06:17

hodyx: píská to vždy, jako že jsi něco zapomněl.Stačí blbá páčká blinku v zapnuté poloze nebo i světla...

2016-06-28 16:09:54

Přesně tak, přitom vše vypnuty.

 vlastta  
vlastimil
2016-06-28 16:49:29

hodyx: a kdyz dvere zavres tak piiiip prestane?

2016-06-28 16:54:25

Vlastta: ano když zavřu tak to přestane.Ale je mi prostě divný že chcipnu motor, otevřu dveře a píská to, kdybych chtěl hned zase jet, tak nemohu. Musím vyndat klíček a hned zase zastrcit a pak mě to pustí nastartovat. To je defakto hned druhý problém po tom pískání co mě štve.

Kopejda  
Michal Kopecký
2016-06-28 17:25:14

hodyx: Jde o normální vlastnost Vectry B, upozorňuje na klíček v zapalování. Taky je správně, že s ním nejde znovu otočit, když nebyl vytažen ze spínačky.

 vlastta  
vlastimil
2016-06-28 17:25:59

hodyx: teda nevim "co mas za auto" (dopln si prosim profil - motorizaci) ale rekl bych ze je to v poradku.bude to nejspis nejaka "pojistka" (nebo upozorneni) ......me tohle stejny dela omega 2.5DTI.....

kopejda: opet rychlejsi

2016-06-28 17:44:07

Vlastta:profil se snažím doplnit, jsem ale na mobilu v Belgii momentalne a když zadam všechny údaje a potvrdim tak se nenactou, možná doma na PC to půjde. Jinak mám vebe 1.8 16v,x18xe1. R.v 1999.facelift,edice 100.

2016-06-28 17:49:53

ano ano, ještě klíček v zapalování, jak píše kopejda. Nicméně pokud nevrátíš klíček úplně zpět, ale jen do polohy, aby zhasl motor, nemusíš ho před startování vytahovat

2016-06-28 17:52:48

Kopejda: tak to sem rád že je to normální, ale nikdy sem se nesetkal s tím, že se musí vyndat klíč a hned zase zandat abych opětovně třeba po 10 vteřinách chtěl zase jet.Ale pokud to tak vectra má, musím to respektovat. Jinak další věc abych nezakladal nový téma, když sem auto nedávno koupil mělo pěkný tah už od spoda fakt silný. Jenomže sem nechal vyměnit svíčky, olej, filtry všechny, a teď už je při záběru takový linejsi. Ještě mi čistil čidlo vačkový hřídele a kontroloval rozvody, ty budu dělat až za rok protože dle servisní knihy byli dělány před 40tis km.Čím to může být že nemá takový tah, jinak pak když se rozjede tak lítá hezky a tiše. Jo a ještě když nastartuju za studena tak slyším jako by mi od spoda někde profukovalo. Snad sem už řekl vše UFF.

2016-06-28 17:54:22

Vpisinger:to je fakt, to mě nenapadlo, hahah.díky

2016-06-28 18:01:23

hodyx: Budeš mít děravé výfukové svody, jako asi každá Vectra, každopádně každý 16V motor, aby jel, musí se roztočit. Spíš si myslím, že sis na to auto už začal zvykat a přijde ti línější, než když si se s ním poprvé trochu povozil. A s rozvodama neotálej, ano interval je 60tkm, ale není to tak dlouho, co známému řemen praskl těsně před touto hranicí....a to je pak hotovo.

Jinak, nechci aby to vypadalo nějak blbě, ale gratuluji, koupil sis kasičku na peníze. Po 1.6i 16V motorech, je tahle varianta 1.8i ...XE1 snad to nejmíň spolehlivé. Motor jako takový je dobrý, ale elektronika kolem je průser.

2016-06-28 18:08:19

Ondra01:tohle se mi na tomto fóru líbí, vždy se člověk dočká docela logický odpovědi nad kterou se dá zamyslet.Řemen sem tam dal radši nový,ale jistě máš pravdu,rozvody brzo udělám. Auto jezdí jenom o víkendu tak snad to vydrží. Jinak ty svody mě taky napadli,sice mě zaráží že by si mechanik kde sem auto měl toho nevšiml protože říkal jak mi je dotahoval.No jestli sem si už zviknul tak budu muset do 2.5 litra obsahu, hahah. Ne sranda 1.8 stačí. Moc děkuju za rady hoši.

2016-06-28 18:15:30

Ondra01:zatím sem spokojen a kasicka no nevím. Vždyť zas tolik elektriky není, teda o co víc tam toho je než jinde. Nemám ani v zadu stahování. Ale pravda že mi nezamkne zámek za řidičem na centrál ale to je prkotina.A taky sem nechal doplnit klimu a za dva dny sem slyšel nějaký chrceni a klima najednou nejde.Jo je a bude toho hodně, ale to auto sem si zamiloval a dám ho do 100% stavu. Docela mě to začíná bavit.

2016-06-28 18:21:16

hodyx: Může tam být jen vlásečnicová trhlinka, nebo potrhaný vlnovec a už je to slyšet. Hlavně když to dělá jen za studena - to vypadá na klasiku, svody. Dokud to nesmrdí do kabiny přes topení, tak to asi neřeš, zavařit se to dá, ale není to stoprocentní a kupovat nový...no, ta cenovka Jinak, když to všechno funguje jak má, tak se mi líbí, že tyhle motory dokážou jezdit i relativně za levno, kolem 6 litrů/100km. Každopádně 2.5i by byla lepší, ale s tím by tě každej mechanik nenáviděl pod kapotou toho místa moc není.

Ty problémy s eletrikou, to není "jen" mikrospínač v zámku dveří...ale řídící jednotka motoru, zapalovací lišta, čidla, prostě snad všechno pod kapotou. Je to mezityp a ne moc vydařený, ale jestli funguje, buď jen rád a doufej, že bude fungovat i dále. Ale ta klimatizace...to tě pár peněz bude stát, pokud to nebude jen nějaká hloupost typu plnící ventilek na trubce, jsou to záležitosti řádově v tisících. Ovšem, já jsem si tím u béčka taky prošel a ač zase opět praskla ta nejdražší trubka (6500,- tenkrát stála) tak teď co s ní jezdí otec, to zase opravíme. Není nic horšího, než zpocená řiť a celý den v autě

2016-06-28 18:28:33

Ondra01:oni prej co sem tady četl tak tyhle xe1 motory na ty svody dost trpej.Řekl sem si že počkám až se budou ozývat hlasitěji a pak tam dám sportovní svody.Jinak podle rad tady sem zaslepil sám egr ventil, ale tenhle typ motoru tam má ten vystrcenej pistek.Objednal sem od nějakýho tipka ze slovenska údajně na tenhle typ zaslepku. Je tam díra na ten pistek a vedle plný. Ale všude vidím že to mají komplet plný, mám to dobře?

2016-06-28 18:32:23

hodyx: u zaslepování EGRu jde jen o to, zamezit průchodnosti spalin přes ventil a zachovat jeho funkčnost, aby se zavíral a otvíral. U některých motorů to jde zaslepit třeba i někde "po cestě" k ventilu...je to jedno a pokud máš ve směru proudění spalin do ventilu díru zaslepenou, tak ten jakoby vývod být nemusí.

A na prasklé svody trpí snad všechny benzínové motory těch let. Ať je to 1.8 2.0 ,nebo 2.2i je to jedno, u valné většiny z nich, najdeš někde prasklinu.

Na 2.2i jsem je kupoval nové, protože už jednou opravené byly a prasklo to jinde.

2016-06-29 10:49:48

Jen se přidám

svody buď nové , nebo nechat udělat nerezové :) (litina se špatně vaří...)

egr pouze zaslepit , neodpojovat apd !

:)

jian vše už asi Ondra řekl :)

Na V6 svody taky praskají , hlavně ty zadní které se špatně chladí...


Odpovědět