Fórum - Téma


Past na majitele starších vozidel


Fórum Pokec všeobecný Past na majitele starších vozidel



1  2

2016-07-31 23:06:22

Podle jiného článku bych nemněl mít problém,mám Euro 4.Dá se jim věřit?

Palivo E10 je sice ekologičtější, ale motorům vyrobeným přibližně do roku 2005 nesvědčí. V bezpečí jsou jen auta s motorem splňujícím ekonormu Euro 4 a vyšší.

Zdroj: http://auto.idnes.cz/benz...60729_112558_automoto_fdv

2016-08-01 08:30:19

podle toho clanku me spisnapada co budou po ujeti xy tkm delat lide co tankuji E85!? kdyz uz E10 je takovy hrob

2016-08-01 08:55:53

no právě to sem měl na mysli. Podle mě je to jen "Hate" aby si ovečky koupili nové auta ....

pene  
2016-08-01 15:16:51

tady je článek, ze kterého idnes.cz bere tu informaci, že došlo k poškození

https://www.adac.de/infot...Falschtank-Dauertest.aspx

píše se tam, že ADAC redaktoři si ten motor vybrali přesto, že ho Opel neuvolnil k provozu na E10. Výsledek - netěsné benzínové čerpadlo. Článek bohužel není datovaný. Dále na německých stránkách Oplu je toliko ta informace, že tento motor (Z22YH) není vhodný. O starších autech/motorech je psáno to, že pokud se nachází v originálním stavu (tj. byly při údržbě a opravách použity originální díly) neměl by být problém. Informace je z února 2011 (takže logickou úvahou - jedině tento motor měl nějaké jiné, pro E10 nevhodné benzínové čerpadlo...? )

http://www.opel.de/besitz...ertes/uebersicht/e10.html

No a co se týče E85, měly by se dělat na autě nějaké úpravy, ale jaké, to nevím, nikdy jsem se o E85 nezajímal. Na motor-talk.de v diskuzi z roku 2012 si na E85 lidi nestěžují (třeba i v 3litrové omeze B, ale pod 10 stupňů jim to nechytá), ale mají problémy třeba na emisích a TÜV (vlastní přestavba, nikoli hromadná jako u LPG) no a v některých motorech to jde, v jiných ne.

http://www.motor-talk.de/...oren-t1356257.html?page=2

Asi si musí každý udělat závěr sám... A nechat auto předělat na LPG

2016-08-01 15:29:28

pene: Vidno, že se jednalo o přímovstřikový "Direct", což páni redaktoři čtenářům "taktně" zamlčeli... Zkušenosti jsou takové, že vysokotlaké čerpadlo tohoto motoru je choulostivé i při používání normálního paliva.

2016-08-01 15:40:13

colommbo: aneb to proste nemazalo az se zadrelo. smula. to byl podle me ZAMER tento motor. Na druhou stranu pisou ze novejsi 10 let a mladsi nemaji problem. Pak ale nevidim moc logiky dal, protoze primovstriku pribyva ne naopak...

Ad poznamka o problemech na emisich a kde je ta zlepsena ekologie? Paneboze... to je jako kdyz dotace za solary byla tak velka ze se tupcum ve Spanelsku ci kde vyplatilo v noci poustet naftove generatory aby jim to svitilo na ty solary i v noci. demenza rulez.

pene  
2016-08-01 15:51:09

biggest: Ano, pravděpodobně to byl záměr, použít do testu motor, o kterém se předem ví, že není doporučen. Za jakým účelem, to nesoudím... Když budu idealista, budu si myslet, že to udělali jen a pouze proto, aby dokázali, že je potřeba následovat doporučení výrobce.

No a ty emise... Tady v DE funguje spousta věcí tak trochu "jinak". Pak taky je otázka, ve kterých látkách se do emisních tabulek nevešli.

2016-08-01 16:04:20

pene: na lih jezdil dobre Wartburg :D vratime se o 30 let z5?

pene  
2016-08-01 16:18:10

biggest: no tata měl dva, oba kombíky. Prvního s řazením pod volantem, druhého už s řazením na podlaze. Ke konci pak právě jezdil na technický benzín. Tehdy jsem byl kluk, takže tu techniku už nepamatuju, ale mě by to myslím nevadilo. Než 1,2 s turbem a připojením na iPhone, tak to radši toho warťase s ledkovým ekonoměrem

2016-08-01 18:33:51

pene: a karbecem ze S136 se spotrebou 6/100 a litalo to jak urvany. hehe, kdeze ty doby sou. popravde, ja uz bych v tom jezdit nechtel.

pene  
2016-08-01 19:30:28

biggest: no kdybys přede mě postavil fungl novou 1,2 turbo a ten warťas s tím, že si můžu ZDARMA vybrat, vyberu tu novou. Abych ji obratem střelil a koupil nějakou postarší V6 nebo 2.5T apod. Za zbytek generálka a LPG a dalších deset let jezdíme bez starostí juchů! Tak kdy si můžu přijít vybrat?


Odpovědět

1  2