Fórum - Téma


Past na majitele starších vozidel


Fórum Pokec všeobecný Past na majitele starších vozidel



1  2

2016-07-29 10:32:08

http://www.blesk.cz/clane...skodi-jejich-motorum.html

2016-07-29 11:23:28

ježiš to je blábol.... blesk no co čekat , masová debilizace národa... Co takový E85 co je 85% lihu ! To by už ty motory starší 2005 umřeli po jedný nádrži kdyby platilo to co tam blábolej.

2016-07-29 15:18:01

http://auto.idnes.cz/benz...60729_112558_automoto_fdv

2016-07-29 15:40:54

Ještě že jezdím na plyn Ale zas tak černě bych to neviděl, jen teda sem tam cvrknu do nádrže N98 a podíl bio se sníží. Navíc, kdovíkolik se toho tam míchá dneska...povolených je 5% ale to je jen na papíře...

Spíš se ale asi lidi budou divit, že mají najednou spotřebu jak tank.

2016-07-29 15:49:17

ondra01: Taky se domnívám, že zvýšení podílu biosložky o 3-5% motor nezabije. Spíš mi to přijde jako počátek cílené propagandy/marketingu, aby se lidi ze strachu začali zbavovat spolehlivých "starých" vozů a pořizovali si nové, kšeft je kšeft. Ať se na mě nikdo nezlobí, ale zcela obecně lidi jsou hloupí/manipulovatelní/zmanipulovaní a velmi mnoho jich (už předem) skočí na špek. Ale toho bohdá nebude, aby český král z boje utíkal...!

2016-07-29 16:52:22

colommbo: no já své staré dobré káry jen tak nedám ty budou jezdit dokud se nerozpadnou

2016-07-29 18:53:12

p.s.: Mě už se rozpadá , včera objevena koroze v A sloupku... a když myslím koroze tak tím myslím už díru :(

2016-07-29 19:18:11

breathlless: Kdyby ses s tím dostavil k reviznímu lékaři, sdělil by ti, že to neva, bo sloupky jsou párový orgán a máš ještě jeden...

http://biopalivafrci.cz/c...liva-i-v-ceske-republice/

pene  
2016-07-30 00:17:58

Já teď budu spekulovat. Ono asi taky záleží na tom, jak si s tím poradí řízení motoru. Tady bych skoro řekl, že karburátor by šel seřídit na jinou zapálitelnost. Moderní motor nevím. Asi taky záleží na jednotlivých výrobcích, jakou míru učenlivosti do svých jednotek vkládají. Kbyby to bylo až tak jednoduché, nemuseli bysme mít např. na LPG druhou ŘJ, případně by odpadaly další problémy, jako např. obligátní podpalování ventilů.

Cestou z práce se schválně stavím na pumpu a kouknu, co se píše na stojanech o podílu bioetanolu.

2016-07-30 09:29:12

pene: nepise se nic, je napsana jen norma paliva. viz. vyse. shell napr. dava maximum povolene bioslozky. eurooil nula.

pene  
2016-07-30 11:48:18

biggest: Ale jo, píše. Přímo na stojanu u pistole je "obsahuje DO 5/10% bioethanolu". U té E10 navíc píšou, že pokud má člověk pochybnosti, že to výrobce jeho vozu schvaluje, má si vzít radši N95 nebo N102, co tam mají.

Kopejda  
Michal Kopecký
2016-07-31 00:11:12

biggest: EO Opočno to jistí

pene  
2016-07-31 03:07:30

kopejda: jistí to leda tak LPG

2016-07-31 09:50:17

Kopejda + pene u me je to 50 na 50 tedy oboje co do objemu 5 na 95 ale benzin beru i Vervu u benziny a lpg bezne u ONO - jezdi dobre, je cisty a price taky super.

2016-07-31 19:10:29

Co to je za blábol?Motor nebo čerpadlo se zničí?

Poškození auta E10 prokázal test

Natural E10 znají už dlouho němečtí motoristé a zrovna ho nemilují. Německý autoklub ADAC navíc prokázal, že opravdu umí zničit motor staršího vozu. „Jeho technici tankovali benzin E10 do Opelu Signum s motorem 2,2 litru. Automobilka Opel majitele takového auta varuje před novým druhem benzinu s desetiprocentní příměsí etanolu,“ popisuje Petr Buček, šéfredaktor magazínu AutemBezpečně.cz. S autem ujeli 27 tisíc kilometrů, poté se ukázalo, že došlo k poškození benzinového čerpadla. Na vině bylo podle autoklubu právě palivo E10. Stojí za upřesnění, že Opel Signum se vyráběl v letech 2003 až 2008, nejde tedy o nijak staré auto, hlavně v porovnání se skladbou českého autoparku.

„Opel, Ford i Mercedes uvádějí, že problém nemusí nastat, když řidič natankuje etanolové palivo omylem jen jednou. Poté však doporučují co nejdříve promíchat kapalinu v nádrži s klasickým palivem, které má méně než pět procent biosložek,“ radí Buček. Ostatní automobilky podle ADAC považují za riskantní i jedno mylné natankování benzinu E10. V takovém případě nezbývá než nádrž vypustit a naplnit ji správným palivem.

Zdroj: http://auto.idnes.cz/benz...60729_112558_automoto_fdv

2016-07-31 19:30:02

bohumil55: on to asi úplně blábol nebude. Před nedávnem jsem ten test četl, včetně fotografií, někde na netu. Ber to tak, že všechno to v nádrži, je konstruované pro použití benzínu a ty do toho naliješ něco jako vodu, třeba - přeháním samozřejmě... ale co by to čerpadlo udělalo? Zrezlo, zoxidovalo by a přestalo fungovat.

A co je E10? ještě více lihu, kdovíjaké kvality a protože líh na sebe váže vlhkost, tak s příměsí kdovíčeho "vodnatého" ...a to si dobrovolně přidáš do nádrže? Vždyť na to skoro nejezdí ani sekačka na trávu na E85 vůbec a na mix 50/50 s N95 skoro taky ne, to už jsem zkoušel... Na všechno možné hořlavé (ředidla, barvy, nafta...) jezdila jak drak, ale na ten zkur**** ethanol ani prd

PS: takže jde hlavně o čerpadlo, jehož cena u našich aut není nijak závratná, ale časem by to mohl odprdnout i motor zevnitř, zvlášť, když by auto stálo delší dobu a jezdilo minimálně.

2016-07-31 19:33:41

Není nad naftu,ještě že mám v záloze 106 1.5D ta sežere všechno včetně blbejch ekologů.

2016-07-31 19:38:10

cyril: jen počkej, za chvíli ti s tím zakážou jezdit do měst, do větších obcí...a budeš v řiti, pokud nebudeš mít aspoň E3

2016-07-31 19:48:29

Na co mě je nějaká zelená plaketa když je v Praze všude modrá zona.Pražákům nepomůže ani auto na prdy protože ho nikdo nikde nezaparkuje včetně mimo pražských spoluobčanů.a další města dopadnou taky tak.

2016-07-31 20:05:36

ondra01: Pamatuju-li si to dobře, tož v případě podávacího čerpadla v nádrži je problémem jeho stejnosměrné napájení, které může způsobovat nějakou elektrolýzu s následnou korozí. Proto prý se v zemích, kde se hodně jezdí na čistý etanol, používá u podávacích čerpadel v automobilech napájení střídavé, poškození pak nehrozí...


Odpovědět

1  2