Fórum - Téma


Palubni pc


Fórum Vectra C Palubni pc

Informace o modelu: Opel Vectra C

Diskuze o vozidlu

2003 Vectra C

12 diskuzí

Palivo diesel. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 4-válec.



2015-12-28 20:49:20

Zdravim na palubnim pc se misto dojezdu ukazuje F ,ale aktualni spotrebu ukazuje a budik ukazuje spravne kolik je v nadrzi.kdyz jsem zkusil odpojit baterku a cca po 10min zapojit zpet tak palubni pc uz nevykazoval F, ale asi po ujeti 20km znova naskocilo F.Tak se chci zeptat jestli s tim ma nekdo zkusenost nebo rada na pripadnou opravu.Jen pro doplneni motorizace r.v.2003 Y22DTR 92kw

Loupak  
Pavel
2015-12-28 21:15:05

matt: Může docházet ke špatné komunikaci po CAN-Bus síti nebo třeba špatná komunikace s CIM atd...., chce to píchnout na diagnostiku a vyčíst minimálně chybové kódy, u tohohle auta se jinak nikam nepohneš.

2015-12-28 21:26:51

diky za odpoved,ale je to tyden co jsme auto dostali zpet ze servisu a i toto bylo mechanikovi sdeleno,tak byl prehran softver a nastaven egr ventil.Mechanik sdelil ze to nevykazovalo zadne chyby jen ze byl egr spatne nastaven,

Loupak  
Pavel
2015-12-28 22:17:03

matt: Záleží na tom, čím mechanik diagnostikoval, jestli použil nějakou univerzální diagnostiku nebo koncernovou, tak se nedivím, že nic nezjistil. Že byl špatně nastaven EGR, to je nějaký divný, nevím, jak ho tvůj mechanik nastavoval, nevím o tom, že by EGR šel diagnostikou nějak nastavit, ten buď funguje nebo nefunguje, je ovládán elektronicky a jeho pracovní činnost je řízena řídící jednotkou motoru. Mohl ho maximálně vyčistit. Jestli on tě ten mechanik trošku netahá za fusekli

2015-12-29 09:24:01

matt: Mechanik ti vyloženě lže!! Pokud tvrdí, že na EGRu něco nastavoval, pak to je holý nesmysl. Na něm se nedá nic nastavit, prostě ho namontuješ na motor, zapojíš konektor elektriky, chlazení a jedeš. Nic víc. Vše se řídí z jednotky a EGR zároveň posílá jednotce data. Do toho nezasáhneš. EGR jde pouze otestovat diagnostikou, otevření, zavření, toť vše. Ale ani tak není průkazné, že je EGR ok. Ale to už jinde jsme.

A jak psal Loupák, v opcomu je vidět takřka vše, a to i dojezd a stav nádrže. To je třeba zkontrolovat, jestli je v datech vše ok, pak může být chyba v jednotce zobrazování. ale to od klávesnice nejde potvrdit ani vyvrátit.

Kopejda  
Michal Kopecký
2015-12-29 10:06:38

Co vím, tak písmeno F v místech kde se zobrazují nějaké údaje na displeji, značí poruchu daného okruhu který daná data nějakým způsobem zprostředkovává. Zde skutečně cesta nevede jinudy než použít správnou diagnostiku a otestovat displej a zjistit která data "nepřitékají".

Nevím, jestli to někdo postřehl, ale po zapnutí zapalování a startu displeje je pár vteřin písmenko F v místě zobrazení venkovní teploty. Je to doba načtení údajů z čidla venkovní teploty..... Ale asi tady nikdo nebude tak kovaný aby věděl jaký proces se přesně odehraje než je teplota zobrazena na displeji.....

Tento systém se bude týkat určitě všech informací zobrazených na displeji....

2015-12-29 12:32:52

kopejda: Někdo takový je, znám (ne osobně) člověka, co do Háček do konektoru pro diagnostiku dodává modul, který zobrazuje na displeji údaje, co vypisuje diagnostika. Napětí sítě, teplotu chlazení.... A zobrazuje i stav DPF filtru, včetně vypalování. Kdo umí naprogramovat toto, myslím, že přesně ví, jak se chová komunikace zobrazovače. A nejen jeho.

To je ale už nad rámec běžného chápání.

Kopejda  
Michal Kopecký
2015-12-29 16:30:06

alzafir: Vím že je, jsem s ním domluven na úpravě auta...... A mám to kousek, Vysoká nad Labem.....

Modul komfortní jednotky plus lokalizace do CZ navigace včetně českého "dabingu" a celého CID vyjde na cca 3.500,- Kč....

Jeho stránky Ti jdou? Mě se to v googlu nechce zobrazovat.....

2015-12-29 17:20:30

kopejda: jojo, jde to, pepas tečka cz.

A ještě je jeden expert tady v Ostravě, ale myslím, že PepaS to dotáhl technologicky dál, k dokonalosti

Kopejda  
Michal Kopecký
2015-12-29 19:25:21

Také máte problém s otevřením www.pepas.cz v Google Chrome?? Mozilla a Explorer to otevírá na hned......

To pro informaci pro Ty kteří chtějí stránky Pepase navštívit......

2015-12-29 23:53:32

matt: Zdravím Tě, bohužel jsem toho na mé VeCe už dělal hodně. A to Tvoje "F" mě také zlobilo. Projevovalo se to tak, že když jsem natankoval plnou nádrž, tak to cca 10 km ukazovalo dojezd třeba 1000 km, a pak to najednou spadlo na "F", a už se to nezvedlo. Jezdil jsem s tím cca měsíc než mne to již na..... Rozdělal jsem plovák v nádrži, a zjistil jsem utržený kablík, který když se nádrž naplnila tak se nějakým způsobem propojil a vše fungovalo. Po přiletování vše OK do dnes. Tak možná máš stejnou závadu...

2015-12-30 16:11:32

matt: Ahoj, nevím, jestli máš stejný problém, jaký jsem měl já. Také jsem měl F na místě dojezdu a také průměrné spotřeby. Problém bylo v správném nastavení programu, který řídí tyto ukazatele. Přes diagnostiku (s pomocí šikovných lidí tady) jsem si to nastavil sám. Pokud je to stejný problém, zkus prolistovat starší vlákna a tam najdeš někde i tabulku, jaká motorizace jaký program má mít nastavený. Ale třeba jsem Ti neporozuměl správně, pak jsou moje věty bezpředmětné...


Odpovědět