Fórum - Téma


Palivové čerpadlo a relé.omega C


Fórum Omega B Palivové čerpadlo a relé.omega C

Informace o modelu: Opel Omega B


1  2  3

2014-07-15 21:44:05

Jedine cidlo bez kteryho motor nenastartuje je cidlo kliky. Bylo to na diagnostice?

2014-07-15 21:52:11

Kdepak, stojí mi to v garáži pod domem. Je to docela problém někam dostat, proto se to snažím opravit sám, až to pojede, tak s tím můžu někam na prohlídku.

2014-07-16 07:31:41

šakal: Ahoj, od začátku řešíš čerpadlo, zkoušel jsi jestli svíčky pálí? Nebo díval jsi se jestli jsou mokré jak ti už psal Colommbo? Pokud jsem to nepřehlédl, tak o pálení svíček nikde nepíšeš a jestli jsou mokré nebo suché taky ne.

2014-07-18 14:33:34

Tk výměna čidla vačky nepomohla. Na svíčky jsem se podíval až teď a ejhle, jsou shora zalité olejem. Podařilo se mi vytáhnout jen dvě, je k nim špatný přístup, a zdáli se suché, tekl na ně ten olej. Jiskru nedávala ani jedna. Tak to vypadá, že ji budu muset vystrojit funus...

2014-07-18 14:40:44

Musi dolu sani. Mas spatne tesneni vik ventilu. Kup pouze znackove nebo original. Vyjde asi na 2 tis. Rohy jeste zalepit lepidlem. Musi se koupit dve sady.

2014-07-18 14:53:17

šakal: Jak píše Pavel... Ale na funkci motoru nemají svíčky v oleji vliv...

2014-07-18 15:27:15

colommbo: No právě, bylo divný, že nedávají jiskru. Ten olej držel, začal se zrácet tak před třemi měsíci, dolíval jsem jeden litr a teď je kousek nad minimem. Těsnění může být druhotný problém a se startováním to nemusí souviset.

2014-07-18 15:37:09

šakal: Těsnění pod ventilovými víky benzínových šestihrnkových Omeg je nemoc, o níž se ví. Šestivály ve VeBe mají hliníková víka a krásné trojbřité těsnění, takže tam to funguje, u Omeg, bohužel, nee, víka mají plastová s těsněním jak tkanička od bot a je jen otázka času, kdy začne olej zpod vík téct jednak ke svíčkám a druhak na výfukové svody, pak to smrdí jak spálená guma... Na svíčky samotné a jejich funkci to vliv nemá, ale kabelovým koncovkám nasazeným na svíčkách koupel v horkém oleji moc neprospívá. V případě motorů 2.5 a MV6 u Omeg lze jejich víka nahradit hliníkovými z VeBe, u nových 2.6 a 3.2 už to nelze. Se špatným startováním to ale dle mého soudu souvislost mít nebude.

Kopejda  
Michal Kopecký
2014-07-18 16:57:42

"Jiskru nedávala ani jedna" to asi na startování vliv má, nebo né?? Zkontrolovat zapalovací modul a jeho ukostření, kabely, vyměnit svíčky. Jestli to někde probíjí je pěkně vidět za tmy při startování i chodu motoru, kolem kabelů a modulu létají modré blesky......

2014-11-06 00:27:22

šakal: a jak to dopadlo? Shodil ze skály nebo opravil? Čím to bylo?

Mně nejde nakopnout 2.6 SE a protože to je AT, tak to ani neroztáhnu aby to jelo na LPG. Asi byly omezené nouzové starty na LPG protože 5x jsem to nakopl na LPG, takže motoricky ok. Tak asi čerpadlo v nádrži, protože neslyším zvuk po otočení klíčku. Vždy jsem ho slyšel a dva dny předtím jsem zaslechl že bylo hlučnější. Zkusím ověřit relé a přivézt 12V přímo na čerpadlo.

Náhodou schéma pojistek by tu nebylo na tento model? Nevím jestli to je to samé jako na starší Omy.

Mám 2.6SE 132kw 07/2003

2014-11-06 00:57:46

No, ze skály neletěla, ale od obchodníka se šrotem jsem za ni dostal 270 Euro. Na další hledání závady v elektrice jsem se už necítil kompetentní. Nato jsem přesedlal na Mercedes E 270 ( r.v.2000 ), a jsem maximálně spokojen, i když Omega měla přece jen o něco větší kufr. Tímto také děkuju všem, kteří mi zde radili a snažili se pomoct.

2014-11-06 10:37:26

taková škoda

A kromě kufru spokojen s meďourem? jaký to má obsah/výkon/spotřebu (město,mimo)/man-aut?

2014-11-06 16:36:53

Za pár let tu nebude žádná omega,škoda.Já si pořád nemůžu zvyknout že ji už taky nemám.

2014-11-06 17:27:26

cyril jak tooo? tys měl dvě ne? aspoň v době, kdy jsem měl 2,5TD. pak jsem tu nebyl a teď mám 2,6SE 132kw

mmch sháním předkatalysátor nemáte někdo náhodou?? (tato verze 2003 má 4katy!! - potřebuju ten malý - slouží i jako koleno)

2014-11-06 17:32:00

jo a jinak, ted jsem se vrátil, auto už jede. vytáhl jsem čerpadlo z nádrže, nedříve zkoušel dráty od baterky, přiložit na kontakty, ale fakt je tam blbý přístup, ale dal jsem si s tím práci, takže si myslím, že jsem ty kontakty fakt spojil. A motorek nejel. Tak jsem vytáhl čerpadlo a dal ho na baterku + - a jel. Aby mi to potvrdil, tak mi chrstl zbytek benzínu do obličeje . Zmáčkl jsem kontakty a vrátil to zpátky a auto jede. No jako z takových "oprav" mám radost. To čekám, kdy to přestane jet. Je možné, že by byl špatný kontakt v ve svorkách přímo v motorku, který je utopeny v benzínu?

Rád bych věřil, že to bude už ok.

cyril: když tu tak o tom mluvíš, že tu za chvíli nebude už nikdo, kolik nás tu je kdo mají FAKT OMU? Neví admin?

2014-11-06 17:47:55

jfastarrow Původně jsem chtěl opět omegu ale došli,buď je sežral rez nebo byli v žalostném stavu,když je hezká tak ji dotyčný neprodá.Teď mám 807 tak snad bude dobře.

2014-11-06 17:53:52

fastarrow: Ještě je to docela dobrý, brachu, ale stav (už) asi není moc aktuální...

http://www.club-opel.com/...el=17&cb_filter=Filtrovat

http://www.club-opel.com/...el=18&cb_filter=Filtrovat

2014-11-06 18:00:11

colommbo: Aktuální to určitě nebude je tam ta moje.Mám ji nějak smazat nebo ji můžu nechat?

2014-11-06 18:03:36

cyril: Samozřejmě ji tam nech, Cyrilku, akorát změň (jde-li to) stav na "vozidlo už nevlastním - vzpomínka"...

P.S. Ono to ze strany webmastera či adminů ani nijak aktualizovat nelze, to by byla věc samotných majitelů a jejich profilů. Mnozí tu už taky vůbec nejsou.

2014-11-12 00:09:38

fastarrow: Spokojen jsem maximálně. Je to trochu jiné než Omega, něco lepší něco horší ale hlavně je to taky velká kára. Diesel, 2,7 pětiválec, spotřeba- průměr mám 8,8 a to jezdím 80 % ve městě, na dálnici klidnou jízdou 6,6 . Automat, takže to můžu půjčit i manželce, která se teprve učí a velice si to pochvaluje.


Odpovědět

1  2  3