Fórum - Téma


Palivové čerpadlo a relé.omega C


Fórum Omega B Palivové čerpadlo a relé.omega C

Informace o modelu: Opel Omega B


1  2  3

2014-07-08 19:32:08

Pokud nespina pri startu tak to muze byt imobilizer.... nebo potom diagnostika..

2014-07-10 15:13:21

wisastar: Baterka už je nabitá a čerpadlo jede, sundal jsem i tu přívodní hadici na benzín a čerpadlo pěkně tlačí. Akorát při sepnutí klíčku se nic neděje. Když sepnu relé ručně a startuju, tak to ani neškytne, tak nevím co tam ještě může být. To druhé relátko spíná při zapnutí klíčku, tak by vstřiky měly fungovat, nebo ne ? Nebo zapalování ? Mě nic nenapadá....

Kopejda  
Michal Kopecký
2014-07-10 15:21:49

Jirko, ten snímač otáček klikového hřídele je dobrá připomínka

2014-07-10 17:12:55

Jj bude to cidlo kliky...

2014-07-10 18:26:43

Jen připomínám vlastní zkušenost: v případě kolapsu čidla kliky čerpadlo normálně funguje a benzín na lištu tlačí, ale neotevírají se vstřiky a svíčky jsou tím pádem suché a navíc nepálí...

2014-07-10 18:43:38

wisastar: Takže výměna ? Jak se k němu dostanu ?

2014-07-10 18:51:06

Na leve strane motoru zespoda u olej filtru. Kabel vede nahoru za sani kde se rozpoji. Kdyz budes davat nove tak to tam musis sikovne poravnat aby se nespalil o vyfuk.

Colombo: Ja myslim ze cerpadlo bezi podle toho jestli se toci motor, coz zjisti podle cidla kliky. Kdyz ho nasilim rozpojis a motor chcipne tak pak uz samo nesepne.

2014-07-10 18:56:40

šakal: Jestli u tvojí dvaapůlky funguje všecko jako u mojí dvašestky (jako že asi ano), koukni ještě pro jistotu na aspoň dvě svíčky - pokud budou i po neúspěšném startování suché (a z výfuku není cítit nespálený benzín), budou mít Pavel s Michalem na 99,9% pravdu. Čidlo kliky je umístěné na levé straně motoru (v případě Y26SE vedle olejového filtru) kousek nad vanou motoru a vzadu u napojení motoru na převodovku. Stačí zvednout LP stranu káry, sundat kolo a na dlouhou ruku se k němu dostaneš, je na jednom hvězdičkovém šroubu. Kabel má skrz chráničku protažený nahoru za motor, kde je pod torpédem napojený konektor, musí se prostě najít, já kvůli tomu sundával sání, bo jinak tam není vidět...

2014-07-10 19:04:17

wisastar: "Ja myslim ze cerpadlo bezi podle toho jestli se toci motor, coz zjisti podle cidla kliky. Kdyz ho nasilim rozpojis a motor chcipne tak pak uz samo nesepne" - souhlasím, Pavle, jen jsem to asi špatně napsal... Jestliže auto delší dobu stojí a v palivovém vedení se vyrovná (pře)tlak, tož po prvním zapnutí zapalování čerpadlo automaticky natlačí na lištu jako vždycky, když by se chtělo startovat, tedy i s vadným čidlem kliky (motor stojí).

2014-07-10 19:52:01

Tak to se mám na co těšit !

Jdu to omrknout...

2014-07-10 22:38:22

colommbo: Tak čidlo jsem našel, neměl by být velký problém ho sundat, horší bude ten konektor. Ten je vidět na té tvé třetí fotce ? Já v těch místech mám nějaký káblík ale nevidím tam žádný konektor. No, stejně musím nejdřív koupit čidlo a ořech tady na ten šroub.

2014-07-10 22:44:17

zatahni zespoda a nahmatas ho...

2014-07-10 22:45:11

wisastar:

vlastta  
vlastimil
2014-07-10 23:22:57

šakal: orech muze byt i klasickej "6tihran".....mam dojem 8

2014-07-10 23:28:43

vlastta: Vyzkouším. Díky za tip.

2014-07-11 06:15:47

Až ho budeš vytahovat, tak si na něj uvaž kus drátu nebo provázku aby jsi ten nový na to mohl uvázat taky a natáhnout zpátky stejnou trasou

2014-07-11 10:33:56

meloun: Jako nápad dobré, to mě při demontáži nenapadlo... Nicméně osobní zkušenost je taková, že kabel je veden nahoru (někudy, není tam pořádně vidět) tak natěsno, že staré čidlo s kabelem se celé dolů stejně stáhnout nedá, vadí konektor... Dopadlo to tak, že jsem konektor musel nahoře odříznout, staré čidlo stáhnout dolů jen s kusem kabelu (vytáhne se i z chráničky, ta zůstane viset a vytáhne se pak samostatně). Kabel od nového čidla jsem prostrkal za pomoci kamaráda nahoru a upevnil k vedení klimy tak, aby se nedotýkal svodů ani motoru...

2014-07-11 11:02:44

Ja tam teda strcil v pohode celou ruku... Nevim jak to tam mas ty ale ja tam mam mista habadej. Ten kabel ma dostatecnou rezervu a mam ho tam skoro smotanej

2014-07-11 12:31:24

wisastar: Zvláštní, asi prostě kus od kusu, mně dokonce šel špatně stáhnout dolů i ten starý kabel s odříznutým konektorem, měl jsem obavu, že ho přetrhnu...

2014-07-15 21:41:32

Tak čidlo kliky dnes přišlo, namontoval jsem ho a nic, je to pořád stejné. Startér točí ale motor ani neškytne. Nemohlo by to ještě být čidlo vačky ? Myslím, že jsem tady někde v diskuzích četl, že čidlo vačky není až tak důležité. Odpor na čidle kliky mi ukazuje nějakých 560 Ohm a na tom čidle vačky jednou 777 Ohm, pak zas nic a nebo displej jen problikne a ukáže 1, tak to vypadá, že tohle čidlo bude asi v háji. Jen je mi divný, že to s tím novým čidlem kliky ani neškrtne.


Odpovědět

1  2  3