Fórum - Téma


Palivové čerpadlo


Fórum Vectra A Palivové čerpadlo

Informace o modelu: Opel Vectra A



2016-02-11 08:13:13

Zdravíčko. Už si připadám jako moula. že se pořád na něco ptám, ale tohle mi nejde do hlavy a leze docela dost do peněz. Mam 2.0i 85kw rv.89 a už je to druhé čerpadlo, co budu muset měnit (auto mam půl roku).. Vždycky začne protýkat mezi hliníkovým pouzdrem a plastem (naznačeno šipkou). Mě to přijde jakoby byly ucpané hadice, benzin neměl kam jít, tak praskne to čerpadýlko. Ale zase z druhé strany kdyby to bylo ucpané, tak to nejede, tak jak to jede. Na jízdě jsem nepoznal ani to, že mi utíká benzín To jsem poznal až v garáži, na podlaze. Máte s tím nějaké zkušenosti, nebo nápady čím by to mohlo být? díky

2016-02-11 09:36:16

Asi by to chtělo zkontrolovat tlakový regulátor paliva. JInak mě nic jiného nenapadá , pokud ty čerpadla nejsou od nějaký čonga/poláka.

2016-02-11 09:57:51

Regulátor je umístěn pod lištou se vstřikovači a je řízený pod tlakem v sání ( uvnitř je membrána s pružinou jako uzavírací ventil ). Jednu dobu sem sním měl taky potíže , když mi auto nedrželo volnoběh ( uchlastávalo se) praskal membrána a podtlakovou hadičkou protejkal benzín přímo do 4 válce.

2016-02-11 10:38:32

breathlless: Tam může bejt bosh nebo starline udělá to tak či tak. dobře zkusím na to mrknout. je fakt že mi občas litá volnoběh ale je to minimálně plácnu třeba 850-900-850-900..... ale to jen zřídka a při studeném motoru

2016-02-11 10:48:31

breathlless: A neni to náhodou hned u čerpadla? (šipka na hadici-směr toku) přidávám obrázek jak to cca vypada

2016-02-11 10:51:26

U C20NE by měl být u lišty , u čerpadla by měl být tlumič rázů.

2016-02-11 10:53:34

breathlless: Dobře tedy mrknu na to...

2016-02-11 10:59:57

měl sem 4 auta s C20NE a vždy tam byl přesně tento. Nicméně může být problém i v tom tlumiči rázů. Auto jinak neškube adp ? . Ten volnoběh je vpořádku , za studena je regulace trošku problém :)

2016-02-11 11:12:38

breathlless: no tím tlumičem, to mi teď došlo že to nemůže /nemusí být jelikož jsem ho teď neměl napojeny. měl jsem to na tvrdku rovnou do filtru.. a čerpadlo mi ruplo se zapojeným a druhý s odpojeným tlumičem rázů.

2016-02-11 11:16:02

breathlless: A dá se to teda nějak rozebrat jo?

2016-02-11 12:17:19

Rozebrat co ? Tlumič nevím , ten regulátor nejde, je to zapertlované.

2016-02-11 12:29:33

breathlless: Regulátor abych věděl jestli je to tim či co.. no uvidím :) zatím díky

2016-02-11 22:37:04

breathlless: Vyřesíno. Byl ucpaný palivák, tak se to zřejmě vracelo zpátky a roztrhlo to hadičku u čerpadla a jak to teklo po čerpadle tak to vypadalo že to chčije přímo z něj. Nejspíš nastal čas výměny palivaku. Pro zatím jsem ho protahl komresorem dal nové hadičky + zpátky zapojil tlumič rázů. Auto jde i lépe za plynem. uvidíme zítra, na delší trase. Jinak díky za snahu a rady/ zkušenosti. Určitě se mi do budoucna hodí!

2016-02-11 22:55:13

pucek95: "... Mam 2.0i 85kw rv.89..." - Zkušenost mám takovou, že filtr spíš prorezne a začne slzet, než by se totálně ucpal, ale možné je všecko a pokud budeš první, kdo na tom autě mění palivový filtr, tož si to po těch letech asi opravdu zaslouží...

2016-02-12 22:59:39

colommbo: zrejme asi budu prvni. :-D nevim jestli to vymenili soudruzi z NDR ale cca 20 let je v cesku z toho 10-15 let jen stalo v garazi bez povsimnuti a cca 2 roky zpatky je to co mu tata vdechl novy zivot, da se rict od sroubku. ale nejsem si jisty jestli menil palivak..

2016-02-12 23:24:06

a to sem si řikal , že se na palivový fitr ptát nebudu , když vidím že se snaží o to auto starat , že ho určitě už měnil ...

2016-02-13 08:39:52

breathlless: Nevím, zeptám se ho jestli měnil... momentálně je auto už jen v mé péči a jsem 180km od něj, takže případná pomoc, když zrovna potřebuju dá se říct padla.


Odpovědět