Fórum - Téma


pada do nouze


Fórum Astra G pada do nouze

Informace o modelu: Opel Astra G


1  2  3

Velda  
Laďa
2015-03-14 16:43:37

jazeta: No já jsem si tam byl jen pro hadičku, kterou jsem si u nich objednal. Tak možná právě proto, že jsem jim neudělal kšeft, tak se jim do toho nechtělo. Ale jak říkám. Podle stavu kilometrů na STK to sedí.

2015-03-14 18:30:05

velda: Já když jsem kupoval to géčko, tak mělo 43 t. km, po třech letech - bylo leasing - byla to celkem fuška sehnat G v kombíku s 1,6 motorem (2004 jsem jí kupoval) serviska v pohodě, co mne však celkem dostalo bylo to, že oba přední rejdové čepy byly na výměnu, když jsem si dal ale všechno dohromady (auto bylo z Prahy) pražský provoz, manželka majitele firmy, parkování - točení s řízením na místě a ještě stojí na brzdách, proč ne servo to vezme že? no a od té doby jen normální servis a EGR/AGR odešel pa, začal se sekat v zavřeném stavu. Výměna za nový a zase od té doby nic. Proto mi není jasné, proč se tady řeší zaslepení, a tohle a tamto jen se každý brání koupit nový. Jasný stojí trojku ale kdyby si každý spočítal, co dá za ten čas, benzín, telefony, nevíc co nevím co, o kolik to vyjde laciněji?

Venca49  
Václav
2015-03-14 19:41:13

Podle mého je zaslepování A/EGR blbost.On není tak poruchový,jak se zdá.Ano,jsou problémy,ale při správné údržbě a jízdě,tolik nezlobí.Když už jo,tak dát nový,ne z vrakoviště.U benzínu starší typ,se nechá vyčistit,novější hůře,tam většinou odejde elektrická část.Vím,že pro vlastní jízdu je to zbytečnost,ale s tím se nic nenadělá.Jednou jsem si auto s tímto bazmektem koupil,tak tam je.Kolikrát se vyhodí peníze za vyložené tretky,ale do auta se nedají.

2015-03-14 20:05:36

venca49: Ale no jasně, k tomu ale každý musí dojít sám svojí cestičkou. Jak jsem psal, jsou věci, které je potřeba koupit originál, jsou věci, které mohu koupit v Kelly ale aby to mělo trochu značku, a pak jsou věci, které mohou být i z vrakáče případně. Pěkně jsi napsal obe varianty A nebo E - podle toho, zda se koukáš do anglicka nebo do německa . To asi proto, aby až to zavoláš do lesa, aby z něj nelítaly klacky co?

2015-03-14 20:38:14

kontrola tachometru dle STK (proto potřebuješ tčíslo protokolu) je trochu sporná jelikož auto dovoz do čr na STK už má km který majitel chce mít a pak to stoupá. Auto kupované fungl nové je též problém jelikož první 4 roky obvykle pro služební učely a na STK jede po 4 letech no a to se ty km též upraví.

Nejčastější na drahých autech či autech kde se ví že jezdí apo 3-4-5 letech půjdou pryč se to dělá tak že se jede do origo servisu na garančku pak se jede dvakrát k pánovi co udělá servis a pokáždé vrátí km na ten originál a pak se zase jede do origo servisu aby seděl záznam datum a nepřišlo se o záruku.

Jazeta: ano v řj je místo kde se ukládají její přepisy alepokud na tohle drží některé servisy živnost hlavně ve velkých městech tak i ta adresa se upraví a nenajdeš nic.

2015-03-14 21:01:48

hansdob: Nevím, jak jsem četl, tak to podávám. Nevím jakým způsobem to má Opel ošetřené, jak jdou změnit inspekce. Jestli to má v pevné paměti a musela by se vyměnit paměť nebo v přepisovatelné, netuším. Jak jde o prachy, jsou lidi schopný skoro všeho. A pokud člověk cítí hodně peněz, je schopen čím dál větších věcí.

2015-03-14 22:28:13

je to přepisovatelné jelikož jak by se ti to asi měnilo kdyby to bylo v pevný :-D

2015-03-15 09:39:07

hansdob: Nejsem SW odborník. Nevík jak to ošetřit, aby se to nedalo ošidit. Je otázkou, zda výrobce chce to udělat aby to nešlo ošidit.


Odpovědět

1  2  3