Fórum - Téma


ovládacie koliesko ventilátoru


Fórum Vectra C ovládacie koliesko ventilátoru

Informace o modelu: Opel Vectra C

Diskuze o vozidlu

2007 Vectra C 1.9

1 fotek  |  1 servisních knížek  |  53 diskuzí

Výkon motoru 88 kW (120 PS) při 3500 ot./min. Točivý moment: 280 Nm (207 ft/lb) při 2000 ot./min. Palivo diesel. 6-rychlostní Manuální převodovka. Motor 1 910 ccm (117 cui), 4-válec.

Vectra C Elegance Caravan


1  2

2016-02-07 21:30:28

loupak: Jsi si jistý, Pavle, že ta louže byl Kontaktol...?

Loupak  
Pavel
2016-02-07 21:41:13

colommbo: No, plenu jsem měl nasazenou, jestli si dobře pamatuji

2016-02-08 08:10:09

Tak vy ste marchri, klobúk dolu ja tak vymením koleso, dolejem kvapaliny, som skôr užívateľ

2016-03-16 14:46:15

kubik031: Ahoj. Po přečtení a prohlídnutí tvých rad a obrázků jsme se po dvou bezradných letech pustil do opravy a musím sem napsat, že mám radost s výsledků. Demontáž blesková a proletování pár minut a jede jako nové .Pro jistotu jsem to nechal udělat odborníkem co opravuje televize, videa atd. Nejdřív se na to podíval přes velkou lupu a hned mi řekl, že tam jsou dva kontakty špatné. Potom to proměřil a hotovo. Chtěl 30kč. Vrátím se k demontáží, měl jsem vysunuté autorádio, tak jsem tam strčil ruku a zezadu potlačil do panelu a vyskočil jak nic. Tímto děkuji za dobré rady a měj se.

Kopejda  
Michal Kopecký
2016-03-16 19:25:22

marekvectrac: Tak to je fajn, právě od toho je takovéto fórum

2016-03-21 21:06:19

marekvectrac: Paráda, jsem rád, že to pomohlo .

2016-03-31 17:03:05

Ahoj, mě to zatím ještě chodí, ale problémy mám stejné jak to tady popisují jiní. Kolega zo Slovenska to také řešil a řešení je několik. Koupit z vrakáče, koupit nový spínač, ale on se rozhodl pro rozmontování a vyčištění encodéru. On to měl zanesené nějkou mastnou sračkou. Postup byl, že rozebral ovládací panel klimatizace až se dostal k samotnému encodéru. Ten odletoval z desky s tištákáma, a spínač je smontovaný sroubky. Rozebral samotný encodér a mezi plíšky byl ten mastný bordel. Vyčistil to dal dohromady a zpět naletoval na desku. Po zkoušce maká jak má. Doporučuji opatřit si odsavačku cínu (tuším cca 150,-). Nemělo by to být nic těžkého. Pustím se do toho nejspíš taky....zkusím sem dát obrázek toho encodéru - spínače.

Kopejda  
Michal Kopecký
2016-04-17 11:00:24

Tak dnes dopoledne jsem absolvoval konečně opravu stejného problému. Donutil mě včerejší stav nastavení distribuce vzduchu po kabině, kdy foukalo jen z trysek a nikde jinde (okno a nohy). Kolečko ovládání na stisk už nepracovalo vůbec.

Toto vlákno jsem četl již dříve. Proto ještě jednou dík za obrázky. Oprava mi trvala cca 15 minut. Vysunul jsem odkládací přihrádku pod klimatronikem a poté vzniklým otvorem lze dostat za panel a vymáčknout ho ven, opravdu vyskočí skoro sám. Odpojit dva konektory typu saab (posuvná odjišťovací lišta) a panel máme venku. Rozložit na prvočinitele jde i bez nástrojů když máte OK nehty na rukou Ihned jsem zjistil pouhým okem praskliny v připojení na straně co jsou dva malé kontakty (spínací povel tlačítka) naproti jsou tři kontakty (zde ovládání výkonu ventilátoru). Prohřál jsem je všechny za přidání malého množství cínu, přebytečnou kalafunu omyl čističem na kontakty a preventivně propláchl i samotný spínač. Vzal jsem desku do vozu a připojil na konektory kvůli testu a vše jde jako po másle. Super Pak jsem to odpojil vložil zpět do obalu a celý panel znovu připojil na konektory a zamáčkl do otvoru pod rádiem. Další preventivní test opět potvrdil správnou funkci a já jsem po dvou letech konečně spokojen........

2016-05-25 20:12:45

Abych nezakládal nové vlákno :) . Lze nějak nastavit, aby když zmáčknu tlačítko přepnutí ventilátoru na přední sklo si to pamatovalo předchozí rychlost? Vždy když přepnu, tak se automaticky zvýší rychlost na 6ku. Je to tak vždy? Díky :)


Odpovědět

1  2