Fórum - Téma


Otáčky 2.0 16V-ani mechanici nevědí


Fórum Omega B Otáčky 2.0 16V-ani mechanici nevědí

Informace o modelu: Opel Omega B


1  2

2011-04-04 18:00:58

Zdravím.Mám znovu problém,který mne téměř připravuje o rozum.Již jednou mi kolísaly volnoběžné otáčky,ale problém jsem asi čirou náhodou odstranil.Teď to mám znovu.Fakta jsou taková,že při vyřazení do N mi otáčky kolísají mezi 1400-1600.Když mám vyřazeno a zabrzdím úplně,chvilku stojím na brzdě,tak mi spadnou zhruba na 900,což je snesitelné.

Předem jsem byl za mechaniky,prolezli to celé a řekli mi,že to určitě budou přicpané podtlakové hadičky.Vyměnili co šlo,všechno se zdálo být o.k.,ale ujel jsem pár metrů a problém byl zpátky.Nenapíchli ho,říkali,že při závadě by se ozval motor sám.Já už na to nemám nervy a bojím se,že jet do Opla mi nepomůže.Prosím poraďte mi.Děkuji Michal

2011-04-04 18:46:59

čidlo otáček kliky,vačky,, špinavá klapka, ucpané vedení v klapce,špatný krokový motorek,špatný svíčky,kabely,nízký či vysoký tlak paliva, lambda mno musíš asi napsat co se už dělalo co ne jaký jsou hodnoty v měřenejch blokách nemáme křištálovou kouli když stojíš na brzdě máš propojený sání s okolím tak si to přisává a klesnou,

2011-04-05 18:29:17

zdravím tě,mam ten samej problém tedko mi to začalo dělat na autě taky...otáčky když vyřadim tak kolisaji, nebo drzi vyšší,nekdy 1200 někdy 1500...před tejdnem jsem koupil na Aukru novej krokovej motorek Getz za 800kč a dělá to pořád...ještě sem měnil takovej ten potenciometr černej jak je u sání a dělá to pořád taky nevim čím to je...už jsi to nějak vyřešil? mam 2.0 16 ventil.....ještě sem kontroloval jestli neni zpuchřelá nějaká hadička,nevim co to muže bejt

2011-04-05 20:37:24

ahoj,pořád nevím,ale musím na to přijít.Přemýšlel jsem ještě nad tím,podívat se na filtr,palivový,nebo jestli to není spojené s teplotou chladící kapaliny,protože mi taky lítá teplota vody na 90-92.Zajedu za mechaniky,byli to čorkaři,ty umí.Pokud na něco přijdu,ozvu se,pokud ty,tak se ozvi.Ale určitě je to nějaká blbost,když se neozývá motokontrolka a nablikat to myslím nepůjde.

2011-04-05 22:12:32

jo tak jo...filtr to asi nebude ten jsem měnil nedavno...a dělá mi to jak na benzin tak na plyn se s toho asi taky poseru..

2011-04-27 21:14:48

zdarec mám ten stejný problém,kolísají mi otáčky 800 až cca1500. měl jsem to na počítači napichle chyby se vymazaly a stejně to kolísalo,přetěsnili jsme benzínové čidlo je to pod přivodem vzduchu nevím jak se to jmenuje,je tam těsnění a ja ho měl špatné dali jsme tam silikon je to lepší,ale pořád to dělá ale néně. nevím co s tím když to mám nastartované tak to nic nedělá otáčky jsou v pořádku ted mě napada nemužou být špatné kable na svíčky,musím to zkusit

2011-05-01 20:33:15

čau,mě se to už tedko uklidnilo,utesnil jsem si airbox,měl jsem tam prasklý dva plíšky tak jsem to omotal vázacím drátem a ještě jsem vyměnil takovej ten černej snímač polohy škrtící klapky...jěště to muže prej bejt ERG ventil tak se na nel mužeš taky mrknout přeju hodně zdaru..

2011-05-01 21:44:36

Čau kluci.Už jsem vyměnil váhu vzduchu,snímač klapky sání,volnoběžný reg. ventil apořád jsem tam,kde jsem byl.Už na to fakt nemám nerva.Už to snad může být jen lambáda.\chtěl jsem vás poprosit,nemohli byste mi někdo nafotit detailně sání až dozadu k rozdělovači,abych viděl všechny podtlaky?Můžete mi nafotit celý motor.Pošlete mi to prosím na mail ringmaster1388@gmail.comMožná mám jen někde přehozenou hadičku.Dnes jsem tu měl kamaráda s Vectrou,ale tam je motor uložený napříč a ještě ke všemu tam měl plyn,takže motor je překopaný.Díky

2011-05-01 21:53:14

může to být i prasklá hadice sání pokud tam nějaká je, podtlaky, svíčky, filtry, zapalovací kabely, rozdělovač či zapalovací moduly, lambda na průběh volnoběhu až tak drstický nemá, ale třeba u japonců se volnoběh zblbnul když bylo málo vody v chladiči, je toho fest...snad jsem něco napsal co výše napsáno nebylo, nečetl jsem všechny příspěvky...

2011-05-02 20:14:55

čau Michale odkud jsi? já z Plzně...nejlepší by bylo si v tvém okolí sehnat někoho se stejným autem nebo zajet na vrakárnu a kdyžtak si nějekej díl vyměnit a vyzkoušet ho...podtlak to asi nedělá,já jsem zkusil odpojit dneska nějaký hadičky a jenom se mi mírně zvedli otáčky jinak nic..tak nevím..a lambda to asi taky není tu už jsem taky měnil kdysi a nepomohlo to..

2011-05-09 20:44:52

ahoj všem.Dnes jsem nechal napíchnout a je to jasné.Mezi posledním příspěvkem a dneškem jsem se dopracoval tak daleko,že ráno po startu se neudrží otáčky,auto chcípá na křižovatce a chodí jak na dva hrnce.Pomoc jednoduchá od profíků.Je to snímač otáček vačky.Ti kluci už dělali mrak oplů a na ecotecích jsou 4 nejzásadnější závady a to 1/snímač otáček vačky 2/snímač otáček kliky 3/EGR ventil 4/motor životnost 350 000. Nepravidelné a kolísavé otáčky jsou prvními příznaky toho,že snímače odcházejí.Proto všichni,kdo máte tento problém radši dopředu zainvestujte do snímačů.Je to darda,ale ne tak velká,abyste to neunesli.Je to k neuvěření,ale snímače mají vliv na úplně všechno.přeju všem,aby auta dupala tak jak mají.S pozdravem Michal

2011-05-09 20:56:09

Je super že jsi nám to objasnil takhle je třeba to dělat no ale to jsem ti psal v prvním příspěvku. Pokud je ovšem kvalitní diag (tech 2,OP-COM orig) tak není třeba měnit snímače dají se tam kontrolovat a proto nevyhazovat zbytečně peníze

2011-05-13 05:18:38

Dají se zkontrolovat,ikdyž nebude jednotka hlásit závadu?Kamarád byl v Oplu dvakrát,vyšlo ho to na 8 tis a po nabodnutí mu nic nezjistili.Takže upřímně,pokud nesvítí motokontrola,tak se nedá zjistit nic.Ona mi také celou dobu nesvítila,až teď a jak začla,tak jsem jel hned.A myslím si,že po 200 tis ujetých km asi výměnou snímače nic nepokazím,když přede mnou měli auto hovada,která nevyměnila ani základní věc,jakou je olej.Nicméně díky.

2011-05-13 09:09:30

kolego nesvítí kontrolka tak se dá zjistit každý čidlo a každej snímač . Když někdo chce a umí s diag dělat. Pokud totiž neumí a čeká jen na svícení kontrolky tak nepoužívá diag ale vyčítání chyb z ECU motoru ale pokud by někdo u té diag zapl mozeček a podíval se na live data, testy akčních členů tak odhalí i špatné čidlo když kontrolka nesvítí a dát v opelu 8 tis za diagnostiky ve dvou dnech když mi nic nedělali tak to je zlodějna a snad bych se i soudil.

2011-08-03 20:11:45

zdravim pomuze mi nekdo mam opel omegu 2.5 6v a zacal se mi nejak dusit jako kdyby jel na 5v nebo obcas na 4v kdyz ktomu prijdu rano a natocim to necham ho ohrat na provozni tep. tak je vsecko ok ale jak mile se rozjedu tak jako kdyby jel na 4-5valcu proste mi to dela 3-6tis otac.ale kdyz jedu pomalounku a mam hodne lehkou nohu tak je vse ok ale jak mile pridam tak se to dusi myslel jsem na vimenu svicek nebo nejake hadicky ci cidla vymenit ale nejsem jsi jistej co driv pls pomozte nekdo kdo mel stejnej problem predem moc diky

2011-08-03 21:13:03

tho muže být spousta. Jak jsou na tom filtry firma a jak jsou tam douho a kolik najeto? totéž svíčky? Kabely ke svíčkám, tlačí dost čerpadlo? a dále dále dále

2011-08-03 23:04:03

mno neco malo to tam pise 140000km ale neverim tomu udaji pocitam ze ma neco kolem 400000 km je pravda ze kdyz jsem to koupil tak jsem mu jen delal vymenu oleje ale svycek.ono to jede normalne ale jak jse dostane do tocek neco mezi jak jsem zminoval tak to zacne cukat ale i ten zuk je dakovej od ladaku dusivej jako by se to dusylo asi budu muset do opelu se mi moc nechce

2011-08-04 08:03:21

udělat diagnostiku, nebo vyblikat chyby...pokud nebude hlásit chybu, tak vyměnit ten olej za tu dobu palivový filtr, zduchový filtr a uvidíš jestli to pomůže, to je ta nejzákladnější údržba na autě!! když se nestaráš o auto, tak tě pak podrazí

2011-08-04 11:29:36

dobra jedu na diagnistiku necham je vyblikat necham vymenit olej a ten palivovi filtr a zduchovy a uvidime snad to pomuze napisu z5 jak to dopadlo dikas moc vsem za rady chlapaci jste hodny

2011-08-04 18:50:01

a volnoběh to drží dobře? když to dělá bordel jen ve vysokých otáčkách, tak by to mohlo být i palivovým čerpadlem, že netlačí tolik co má, když mě na jednom autě odešlo čerpadlo, tak jsem tam dal provizorní z nízkého obsahu a taky to nechtělo jet a škubalo to...


Odpovědět

1  2