Fórum - Téma


Opel Zafira B - padání nafty


Fórum Zafira B Opel Zafira B - padání nafty

Informace o modelu: Opel Zafira B



2016-08-11 18:50:03

Zdravím . Včera jsem zakoupil Zafiru B r.v 2005 1,9 CDTI 88KW . Už prodejce mě upozorňoval , že je problém při studeném startu , ale jinak během dne startuje dobře. A opravdu je to tak. Když jezdím během dne , auto startuje dobře , ale jakmile stojí delší dobu , cca 4 hodiny , nebo přes noc, tak je startování dlouhé než chytne. Na displeji se žádná porucha nezobrazuje......díky za případné rady .

2016-08-11 18:55:12

em273807: Ahoj! O "padání nafty" se toho napsalo už poměrně dost, tož než se někdo ozve, zkus zatím něco počíst...

http://www.club-opel.com/...%C3%AD+nafty&tab=msgboard

2016-08-11 19:02:21

colommbo: Dekuju ;)

2016-08-11 19:27:27

Cus, měl jsem to samé! U me to byl špatný startér, nechal jsem ho repasovat a chyta super.

2016-08-11 19:51:55

kocman77: Starter... Možnost to je, bo naftový motor potřebuje (a při studených startech obzvlášť) prostě pořádnej švunk a ne nějaký pomalý převalování, že by dřív vyrost kedlub... Takže starter ano a dobrý a pořádně nabitý akumulátor taky!

2016-08-11 20:09:16

Starter je novy , ten toci dobre a baterie je taky nová......spis se vsude docitam o prepadech nebo tesneni pod vstrikama.......nebo snad cerpadlo v nadrzi? ....ale u CDTI snad v nadrzi cerpadlo neni myslim.

2016-08-11 20:47:48

em273807: ahoj, tenhle konkretni motor nepoznam, ale... jako prvni bych vymenil zhavicky - kor jestli uz neco maji za sebou. navic je to rel. mala polozka za ne. dal bych zkontroloval jednotku zhaveni. rel. casto byva zavada v ni. zhavicky OK, jednotka KO. Pokud je starter novej, nechal bych udelat zatezovy test baterie - volty muzou byt OK ale uz nemusi davat patricne mnozstvi amperu. tesnost vstriku lze zkontrolovat okem po sundani deklu z motoru. a test prepadu si muzes udelat sam doma, staci metr hadicky a 4 stejne kelimky. CR (vysokotlake) cerpadlo ma nejaky minimalni i maximalni tlak ktery musi davat - rekne diagnoza a nizkotlake cerpadlo (podavaci) urcite je, byt musi. to by melo tlacit 3 bar cca a vice az 4.5 jak je to pod 3 tak je v haji. ale to urcite nema vliv na padani nafty - pokud vubec pada.

p.s. pro zajimavost - bmw ma u common railu celkem 3 cerpadla. nizkotlake v nadrzi, stredotlake pod ridicem a vysokotlake u motoru :) pokud by naftovy motor mel jen jedno cerpadlo byl by to system PD - pumpe-dýze :) z FauVe tam je to co vstrik to cerpadlo.

2016-08-11 20:52:09

Diky diky ......ja me pred tim Sdi motor a tohle jsem nikdy neresil .

2016-08-12 09:37:56

em273807: mno, vyhody common railu (CR), uzivej si :) prima vykon a velke starosti s opravama po najeti 150tkm a vice. CR musi bezpodminecne dostavat kvalitni naftu a vymeny oleje delat zasadne napevno - long life intervaly zrusit. netrapit auto v nizkych otackach. 2000 - 3000ot ideal, snad mozna jeste 1800ot, ale mene neexistuje, hlavne ne v zatezi! pak to umi najet celkem dost.

stary ojety "moderni" diesel, to uz neni "stare dobre tdi" ale na to si musi prijit ty masy lidi samostatne. cerpadlo drahe, vstriky drahe, turbo drahe a po "novu" bonus - dvouhmota a co cert nechce, taky drahe na opravu. je dost stesti natrefit na ojetou "moderni" naftu ktera se nekazi. a je uplne jedno jaka je to znacka auta.


Odpovědět