Fórum - Téma


OPEL VEctra C


Fórum Vectra C OPEL VEctra C

Informace o modelu: Opel Vectra C


1  2

2013-04-11 19:02:59

Ahoj všichni.

Dlouho jsem netahal z nikoho rozumy,ale přišla doba,kdy je budu potřebovat. Loni jsem koupil manželce Astru H 1,7 CDTI Caravan, a letos pro sebe Vectru C 1,9 CDTI, 88 kW. (taky kombajn) obojí r.v. 2006, Motor Fiat, asi osmiventil ? Dosud jsem jezdil s Mondeem 2.0 TDDI 85 kW, proti kterýmu Vectra prostě nejede. Po mých skromných zkušenostech s Astrou si myslím, že problém může být podobný. (zanesené sací potrubí za EGR ventilem) Máte někdo "zaručené" rady po čem jít? (zkušenosti s diagnostikou v autorizovaném servisu už mám. Brrrr......! )

Popřípadě vlastní zkušenosti s tímto autem nebo odkaz někam,kde se o něm dozvím nejvíc.

Dopředu se omlouvám těm, kteří mi odpovědí, že tato témata už tu byla a odkážou mě "někam" Mrki

2013-04-11 19:15:31

Zkopírováno z jiného vlákna, děkuji za pochopení!

cyril

720 příspěvků (15,7%)

Napsáno 2013-04-11 17:59:14 (1 hodin, 13 minut)

Nevím jak jezdil Ford ale s oplem vectrou 88kw je /osmiventil/ jsem jezdil a žádnej zázrak to nebyl na 6 r.st to jelo ale zrychlení skoro 0 na 5r.st to jelo ale nic moc je dost těžká.On Opel má taky dost dlouhý převody.

2013-04-11 19:17:07

Zkopírováno z jiného vlákna, děkuji za pochopení!

sedlacek.m@centrum.cz

15 příspěvků (0,3%)

Napsáno 2013-04-11 18:58:18 (17 minut, 22 sekund)

cyril: No, trochu hledám chybu i u sebe. Jelikož to má šestku. nutí mě to k tomu, abych jezdil na spotřebu. Takže to moc netočím.Ale taky jsem to zkusil. Může to být subjektivní pocit, zkusím to někdy porovnat s kolegou, který to Mondeo má. Ale váha je plusmínus stejná. A převody mi připadají cca stejně dlouhé. Jen ta šestka je tam navíc. Mondeo mi točilo na pětku cca 2000 při stovce. Vectra stejně. Jen si myslím, že 88 kW by mělo vypadat jinak. Možná to bude i v krouťáku!?

2013-04-11 19:26:35

sedlacek.m@centrum.cz: Rozdíl může být i ve stálém převodu - má-li jej Vectra "těžší", bude i (nejen) pocitově línější. Připomíná mi to kupř. srovnání Favoritu 135L vers. 136L - 135L se slabším motorem byla daleko svižnější než silnější 136L a to jen díky lehčímu stálému převodu, jednotlivé kvalty byly stejné...

2013-04-11 20:09:23

sedlacek.m@centrum.cz: ahoj mam vectru 1.9cdti 150koni mel jsem problem ze netahla vycistil jsem EGR a do nadrze primichal adetiva na cisteni trysek a problem zmizel.

2013-04-11 20:19:38

jan13: To je šestnáctiventil !? Ptám se proto, že asi víš, kde je EGR umístěný. Nevím zatím, kde ho hledat. A taky nevím jak moc je to jiné, než u mne. Určitě to bude mít rozdílné sací potrubí. Na to, abych se v tom vrtral, byla zatím zima. Mrki

Kopejda  
Michal Kopecký
2013-04-11 20:28:08

sedlacek.m@centrum.cz: 88kW je osmiventil s jednou vačkou.....

2013-04-11 20:28:29

sedlacek.m@centrum.cz: no tak to nevim jestli to ma rozdilne saci potrubi,tusim ze by jsi to mohl najit na youtube,nemam moc zkusenosti jen co jsem se dozvedel od kolegu

2013-04-11 20:38:56

kopejda: To jo. To mý jo. já se ptal na jeho auto. Mrki

Kopejda  
Michal Kopecký
2013-04-11 21:02:39

sedlacek.m@centrum.cz: Mám návodku od pierburgu na čištění egru a vířivých klapek v sání, bohužel v pracovním počítači. Zítra můžu poslat na mejla jako nick??

2013-04-11 21:06:59

kopejda: OK, beru jakoukoli informaci,Dík. Mrki

Kopejda  
Michal Kopecký
2013-04-12 08:32:59

sedlacek.m@centrum.cz: Tak informace se týká pouze klapek u 16 v ale dávám sem dva obrázky. Na jednom je motor bez vrchního plastového krytu s označeným EGR ventilem a na druhém je rozpad dílů z katalogu.

Snad Vám to pomůže, egr drží za tři šrouby k sacímu paroží a za dva šrouby k trubce od výfukového přívodu a pak již jen na konektoru kabeláže. Demontáž otázkou chvilky.

2013-04-12 17:04:06

kopejda: Díky. Pokud bude hezky, přes víkend na to kouknu a dám vědět, zda je to shodné. Mrki

Kopejda  
Michal Kopecký
2013-04-12 21:54:01

sedlacek.m@centrum.cz: Tou informací jsem myslel návodku od pierburgu, co jsem psal výše. Ty dva obrázky jsou konkrétně na Váš motor 88kW, tak to sestudujte a můžete se do toho pustit.

2013-04-14 20:13:35

kopejda: Ahoj. Tak jsem se do toho sice nepustil, ale alespoň odpovídám.

Díky za informace. Ozvu se. Mrki

2013-04-20 12:26:26

Ahoj, Tak auto už konečně jede. Příčina? Nechal jsem si vyměnit rozvody a termostat. Při výměně termostatu machanik sundával taky hadice v sání a přitom našel ve škrtící klapce zaseklý ořech z velké goly!

Nechci ani domýšlet, co by asi následovalo, kdyby ten ořech propadl dál. Prostě klika z ........ No asi všichni víte odkud. Mrki

2013-04-20 19:30:22

sedlacek.m@centrum.cz: I takové věci se někdy, bohužel, stávají... Na druhou stranu se je také někdy, bohudík, podaří odhalit... P.S. O motoru z vojenského OT64 SKOT (naftová vzduchem chlazená V8 objemu 11,8 litru) se traduje, že když vojákovi při údržbě spadl z hlavy baret a motor ho vcucl do sání, jen se trochu zakuckal a točil se zase dál...

Kopejda  
Michal Kopecký
2013-04-30 01:38:59

sedlacek.m@centrum.cz: Čtu to až dnes, tak to je dobrá prasárna, ještě že to dopadlo bez újmy na motoru. Ať slouží autí hodně dlouho.....

2013-04-30 18:51:45

kopejda: Dík. Ale za to asi nikdo nemůže. Prostě tam ten vořech asi někdo zapoměl. Moje žena vozila sedumnáctku stranovej pod haubnou u Omegy asi dva měsíce. (než jsem ho tam znovu objevil

Kopejda  
Michal Kopecký
2013-04-30 21:24:07

sedlacek.m@centrum.cz: Stím ořechem mě napadlo přirovnání z lékařské strany, po operaci taky přepočítavají instrumenty, a nechat něco v "sacím traktu" a kór před klapkou tak to pacoš určitě nedá........

Zlatá Vectra.


Odpovědět

1  2