Fórum - Téma


Opel Vectra B X18XE cuká při řazení v nízkých ot.


Fórum Vectra B Opel Vectra B X18XE cuká při řazení v nízkých ot.

Informace o modelu: Opel Vectra B


1  2  3  4  5 ......... 6

2015-07-05 09:54:27

Ahoj chci taky vyměnit palivový filtr, ale nemůžu ho nikde najít. Dával se vůbec na 1.8 16v 1799ccm x18xe?? V dokumentaci jsem se o něm nikde nedočetl ale na jiných fotkách na netu ho měli. Šel jsem po trubkach od čerpadla pod zadními sedačkami až k motoru a nikde nic. Napadlo mě ze bych ho teda někam vrazil ale nevím která trubka je vstup a kterou se to vrací ani jestli ho dát pod auto blíže k zadnímu kolu, nebo někam před motor? Vstup zjistím asi tak ze odpojim hadice a párkrát otocim klíčkem a z které to bude cákat je vstup?

bad64  
2015-07-05 10:12:09

f4al: Na pravo za spolujezdcem u nádrže pod vozem takový váleček a vede k němu a z něho zapáskovaná trubka.

bad64  
2015-07-05 10:19:44

Palivuvý filtr vypadá nějak takto http://www.club-opel.com/...l/13525_2192_p1010348.jpg

2015-07-05 10:50:19

Právě tam nikde nic není od čerpadla v nádrži vedou jen hadice a u motorového prostoru přechází v trubky za pravým předním kolem. Palivový filtr mám koupený MANN WK512. Takže ho tam jen vsadit?

bad64  
2015-07-05 11:36:03

f4al: Je možné že ho někdo před tebou demontoval,ale to by musel být nějakej nouma jelikož by ti šli všechny nečistoty do palivové soustavy no pokud tam není jedině si ho tam dát nebo sehnat někoho kdo tomu rozumí a nechat ho tam dát.

2015-07-05 12:45:45

je u nadrze na straně vyfuku pozor muzou tam byt dva typy

2015-07-05 12:52:29

Ano máte pravdu, nedalo mě to celé auto jsem vyheveroval a opravdu jak říkáte filtr tam byl. Už jsem si ho vyměnil. Děkuji za rady

bad64  
2015-07-05 14:29:03

f4al: Tak hlavně že se našel a povedl se vyměnit někdy je to docela fuška nejdou stahnout hadice.

2015-07-10 00:17:50

Dobře, další dotaz těsnící tmely?? Pod olejovou vanu,víko diferenciálu a ventilové víko samozřejmě + těsnění, ale je mi o značku tmelu. Nikde,ale vůbec nikde nemůžu dohledat jakou značku tmelů koupit. Osobně bych volil XERAMIC teplotní rozpětí od -73*C do +343*C mohu znát vaše názory či zkušenosti. Děkujivzal odpověď.

2015-07-10 09:10:12

f4al: Pravda, nejsem mekánik, ale myslím, že těsnění (na řádně očištěnou plochu) by mělo stačit. Těsnění + tmel nebývá vždycky ta nejlepší kombinace...

Když už, tož asi červený silikon (na motory)

2015-07-10 10:33:06

colommbo: v příručce píšou ventilové víko lehce potřít tesnicim tmelem, nasadit těsnění a namontovat jinak bych to asi taky neřešil. To chci to mít vymazleny. Zároveň budu měnit aji svody a chtěl bych to tam taky maznout. Známý mi doporučil červený tmel v Kelly AC G013 do +300*C osobně mám favorita XERAMIC od -73 do +343*C.

2015-07-19 10:51:09

Měl jsem poslední dobou taky problémy s volnoběhem a cukáním motoru v nízkých otáčkách . Začal jsem vyčištěním škrtící klapky pak pokračoval výměnou palivového filtru , vzduchový filtr jsem neměnil neboť jsem ho měnil při minulé výměně oleje. Vyčistil jsem egr a stále to nebylo ono . Pak jsem se domluvil s Kačerzd který má diagnostiku a ta jasně ukázala na svíčky ty jsem vyměnil a auto jede jako by vyjelo z výrobní linky

a ponaučení z toho je že když je něco s chodem motoru tak je nejlepší začít u svíček a pak pokračovat dále .

Při diagnostice jsme ještě zjistili závadu na čidle klepání motoru a při zběžné kontrole jsme zjistili že mám utržený horní silemblok na motoru po výměmě která netrvala déle jak deset minut je vše oki.

2015-07-21 09:22:45

Díky za komentář, dneska vyměním svíčky a napíšu sem jak to dopadlo. Jenom ty svíčky nejdou povolit, protože jsou asi zapečený

2015-07-21 09:54:48

michall2323: Tož hlavně opatrně a s citem, brachu, možná bych zkusil stříknout na ně shora nejdřív i trochu WD...

2015-07-22 16:44:08

Děkuju chlapi za rady, včera jsem jel do servisu a týpek měl ráčnu s tím dlouhým nástavcem. Povolili jsme svíčky a byly úplně od oleje všechny. Problém s cukáním v nízkých otáčkách se decentně zlepšil, ale je mi jasné, že benzín se nemůže dobře spalovat, když je v něm olej. Příští měsíc po vejplatě nechám vyměnit olejové víko a napíšu jak to dopadlo

2015-07-22 16:47:47

michall2323: Svíčky od oleje - vršky, co se nasazují koncovky, tedy svíčky zalité olejem anebo zaolejované spodky, elektrody...?

2015-07-22 16:53:31

ten závit svíček byl vždycky od oleje ve všech případech

2015-07-22 17:02:08

michall2323: Tedy předpokládám, že svíčka zalité olejem nebyly, ostatně bylo by to na nich po sundání koncovek hned vidět. V tom případě se domnívám, že výměna ventilového víka nepomůže. Kdyby se svíčky koupaly v oleji (což jim ale vpodstatě nijak extra nevadí - vlastní zkušenost), tož pak ano, vyměnit víko nebo alespoň zkusit přetěsnit. V jakém stavu (jak vypadaly) byly elektrody - to je nejdůležitější...?

2015-07-22 17:15:41

??? Svíčky a olej ve spalovacím prostoru? To nějak nejde dohromady. Ve spalovací komoře by podle mého názoru měl být benzín a vzduch. O oleji se nikde nepíše. Jediná vlastnost oleje je, že špatně hoří a proto podle mě nemá ve spalovací komoře co dělat. Z vejfuku se mi ale vůbec nekouří a to by mělo při spalování oleje.

Jinak původní svíčky vypadaly vcelku normálně až na první, která byla trošejc opálená.

2015-07-22 17:25:46

michall2323: Píšu o svíčkách zalitých olejem v prohlubních hlavy, v nichž jsou umístěny. U oplích motorů k tomu vzhledem k nedokonalé těsnosti ventilových vík někdy dochází.


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 6