Fórum - Téma


Opel Vectra B


Fórum Vectra B Opel Vectra B

Informace o modelu: Opel Vectra B

Diskuze o vozidlu



2014-12-26 20:38:00

Potřebuji radu, když chci čistit EGR ventil tak jak to je s trubicema přivodu paliva musi se nějak odvzdušňovat system? diky za radu

2014-12-26 20:49:04

radass: Nechci kecat, ale EGR ventil přece nemá s palivovým vedením vůbec nic společného, ten jen přepouští znovu do sání výfukové plyny. A tedy by měl mít jen konektor, popř. nějakou hadičku podtlaku...

2014-12-26 21:41:38

To ja vim. Jen jsem to asi špatně formuloval abych vyndal egr ventil tak musim sundat 4 tubice co vedou do vstřiku jsou nad ventilem ne? pokud dobře vidim a nejsem slepy.

radass, 2014-12-26 20:38:00 napsal:

Potřebuji radu, když chci čistit EGR ventil tak jak to je s trubicema přivodu paliva musi se nějak odvzdušňovat system? diky za radu ..

2014-12-26 21:49:21

viz 3:00 minuta

Opel Vectra - Limpieza de admision y EGR

En este video os enseno cómo limpiar el colector de admisión, las mariposas y la válvula EGR del Opel Vectra 2.0 DTI, en este caso es de 1998. No uso palabras "técnicas" que puedan llevar a liaros, lo intenté explicar lo más claro que pude.

Las juntas me han costado:

  • Junta del colector (la de los agujeros): 6,10€
  • Junta de la tapa del colector: 7,57€

? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?

? Canales / Channels:

General:

Motor:

? Suscríbete! / Subscribe!:

General:

Motor:

? Puedes seguirme en / You can follow me on:

Web:

Twitter:

Facebook:

Mi galería de fotos:

? Apps de los canales / Apps of the Channels:

Youtube general:

Youtube de Motor:

2014-12-26 22:20:03

colommbo: Nechal bych to být

Venca49  
Václav
2014-12-27 01:08:17

radass: Slepý určitě nebudeš,ale koukáš blbě.EGR ventil máš vyndaný od 30té do 45té vteřiny.Pak se vyndavá komora výřivých klapek a to je třeba také vyčistit.Ptáš se na EGR ventil,tam trubky neodpojuješ.Nepleť si pojmy. Pokud sundáš vstřikovací trubky a odpojíš přepadovou hadičku,tak k určitému menšímu zavzdušnění dojde.

2014-12-27 01:16:58

Pletu, tu komoru vyrivych klapek jsem myslel no a nad tou komorou jsou prave ty trubice a je to problem po vycisteni komory i ventilu pak ty trubice dat zpet jako myslim odvzdusneni atd... Pokud to jsou trubice privodu paliva do vstriku.😉

2014-12-27 01:20:02

Blbe sem to napsal 😀 jinak to napisu je to problem se zavdusnenim ktery by se musel resit odvdusnenim nebo se to samo odvzdusni po startovani?

Venca49  
Václav
2014-12-27 01:29:45

radass: Smazal jsem to,protože mají klucí pravdu..

Ps: Za 16 let jsem nezapříčinil zadření,či poškození,ani jednoho čerpadla.

2014-12-27 09:51:34

nechci tady nějak rejpat do Venci , protože je to jistě velmi zkušený člověk , ale zrovna u tohoto zapojení motoru a čerpadla , jakmile odpojíš přepad , nafta spadne až do fitru a nenastartuješ ani kdyby si se na hlavu stavěl ...

Rozhodně varuju před pokusama odvzdušňovat čerpadla VP44 startováním ! Když je rovnou nezadřeš tak je přidřeš !

Prvně se musí po zapojení soustava plně odvzdušnit a to buď balónkem , nebo já to dělal v nouzi "hubou". Pak teprv lze startovat s plynem aby se odvzdušnili vstřiky. VB nemá podavací čerpadlo v nádrži jako omegy , a samotný čerpadlo se nedokáže odvzdušnit.

Je uvnitř blbě zapojený.

Vím co píšu , několikrát sem to dělal.

2014-12-27 10:27:12

Ano popis uvedený vencou byt vím že umí jistě dost je pro čerpadlo VP44 s PSG 5 i PSG 16 zkracující k jeho životnosti. vždy natlačit naftu !


Odpovědět