Fórum - Téma


Opel Vectra B 1,6 8v


Fórum Vectra B Opel Vectra B 1,6 8v

Informace o modelu: Opel Vectra B



2013-11-11 16:20:25

Dobry den ... Prosim o radu : mam takovy problem .

Poppis auta: Opel Vectra B 1,6 8v Typ: X16SZR 1996. LPG

Typ závady :

1, Při otočeni kličku mi čerpadlo nenatahne palivo (palivove čerpadlo funkční ((nove)) ) pri proměření do něj nejde proud. Rele Take vyzkoušené druhé (proměřené)

2, Když začnu startovat tak palivové čerpadlo začne tahat (tudíž musím točit asi na 20 otočeni motoru nez kuckne.)

předtím mi to startnulo při 2 otočeni.

Když už mam nastartované tak se mi potom přepne system na LPG a vše jede jak má .. ale když při jizdě přepnu po nějaké době na benzín tak to párkrát škubne než to (asi) natlakuje opět benzín.(vstřikovací tryska(jednobodového vstřiku) vyměněna )

3, na diagnostice nenašel závadu. říkal že to muže být rele .. ale to jsem testoval .. nešlo ani do nej prot

je tam ještě nějake jine rele nž v tom motoře?říkall mi že pry je někde ve středovem sloupku .. nedival jsem se tam ještě..

děkuji za rady

Venca49  
Václav
2013-11-11 19:37:09

zubr: 1)dělalo to i dříve,nebo až nyní

2)plyn je doděláván,jak je zapojena el.část?Není tímto přerušen napájecí kabel k relé?

3)nové čerpadlo dává správný tlak,nebo nevíš z čeho je?

4)Relé na palivové čerpadlo je jen jedno!

5)U některých motorů tlakuje čerpadlo až při startování,u jiných již při zapnutém zapalování.

6)Nepropouští zpětný ventil paliva?

2013-11-12 17:59:00

venca49:

odpovědi na čísla otazek.

1. az letos (protoze v letě mam přeple porad na LPG tak jsem nic nevěděl,až těd jak zacala zima.)

2, LPG je namontovane 4 roky(cca) doted to nedělalo.

3, Čerpadlo je sprvane.. i to předešle bylo co my vydrželo asi rok(bylo z polska) pak jsem koupil origo.

4, To pravě nevím.. ja tam našel jedno a to mam v motoře a na diadnostice mi říkal že rele je pod středovým sloupkem (ještě jsem se ale nedíval..)

5, Čerpadlo mi vždy tlakovalo při otočením kličku do polohy 1 (prostě jak se rozsvítí palubovka

6, ten jsem take měnil za druhy..membrana byla steřela.. je to z nejakeho opla Vectry B (vrakače)

Já si myslím že to mozna bude

1, řídící jednotka KO (méně pravděpodobné)

2, Něco co dava pokyn řídící jednotce aby natlakovala okruh (teplota motoru (( řidlo)) ) nebo jestly je tam nějake čidlo tlaku ? to nwm..

3, nebo tam opravdu bude ještě nějake jedno Rele v tom středovem sloupku .

Venca49  
Václav
2013-11-12 19:17:50

zubr: OK.

Jiné relé tam není,řídící jednotka řídí sama po zapnutí zapalování a tím přivedení + do ní.Je možné,že je vadná.Myslím,že je v pravém předním sloupku a někdy tam zatéká a to jí nesvědčí.

2013-11-13 15:17:00

venca49: No mě s=íš ještě zajima --- co da povel čídící jednotce aby sepnula sytič ? je to čidlo teploty motoru?

tot potřebuju vědět

Venca49  
Václav
2013-11-13 17:19:20

zubr: Hele,tady žádný sytič není,ale podle teploty motoru dá řídící jednotka povely k nastavení množství vstřikovaného paliva a případně jiné.Informaci o teplotě dá řídící jednotce čidlo teploty.To je většinou bleděmodré barvy a má dva konektory.Ano je to čidlo teploty motoru.

2013-11-13 18:15:08

no a nebude KO to čidlo? sice diagnostika říka že je OK že ukazovalo dobře ( je pravda že bych to musel nechat změřit než nastartuju třeba rano . )ale to se tam nemam jak dostat ..(to už motor zahřeju jak tam dojedu

Venca49  
Václav
2013-11-13 19:26:25

zubr: Nevím jakou diagnostikou jste to měřili,ale origo ukazuje teplotu v daný okamžik. Sundáš-li konektor jde do ŘJ signál -40°C.Jestli po ránu sundáš konektor jde maximum paliva.Nestartuj dlouho ať to neuleješ.


Odpovědět