Fórum - Téma


Opel Vectra 2.0 Dtl


Fórum Vectra B Opel Vectra 2.0 Dtl

Informace o modelu: Opel Vectra B


1  2

2012-11-12 22:35:56

Čágos kluci, tak mám další problém v rodině s druhým oplíkem. mám viz. zmiňovaného Oplíka Vectru B 2.0 Dtl r.v. 1997 a auto jezdilo každej den normálně a jednou zničeho nic přestalo jezdit, už jsem ho měl ve 2 servisech a nevědějí si s ním rady. Auto nastartuju a běží 2-3 vteřiny a chcípne, nebo nejde vůbec nastartovat a točí jenom. Jeden známí mi řekl, že to bude nejspíš imobilizér, jenže v servisu kde jsem auto měl, mi bylo sděleno, že tyhle věci neumí odstranit, aby to vypnuli a zjistila se tak závada zda to je, nebo neni ono, tak jsem chtěl poradit, jestli to sám doma nějakým způsobem zmáknu nebo ne....auto už měsíc stojí po servisech a nevim jak to dál řešit . Děkuju moc za odpovědi

2012-11-12 22:47:14

máš li k tomu ještě jeden klíček skus ho jestli ten problém zmizí či ne

2012-11-13 21:17:48

bliká nějaká kontrolka na přístrojovce??

2012-11-23 08:56:31

Tento problém jsem vyřešil opravou řídící jednotky motoru, byly tam studené spoje.

2012-11-26 23:35:45

Tak auto už je opravené a jako na schvál jsme mysleli, že to bylo z důvodu imobilizéru, ale odešla opět nějaká elektorinická část na čerpadle, která při určitý teplotě zahřátí chcípla motor, takže už je auto konečně pojízdé, je to hrozný, ty oplácký motory s těmahle čerpadlama, v tom aby se čert vyznal

2012-11-27 00:09:56

tyto posraný čerpadla vymyslel pan BOSCH a cpe je do oplů,superbů,A6,A8,Dodge,chrysler a XXXXXX dalších se kterými jsem se ještě nesetkal a ve všech se serou

2012-11-27 01:43:24

no tak to je na palici, kdyby aspoň ty čerpadla nestály 25tisíc korun tak člověk mávne rukou, ale za tyhle peníze se to dneska nevyplatí opravovat.....dyť to auto ani takovou cenu nemá

2012-11-27 09:42:59

Citace z populárně-odborného tisku (Bosch VP44): "...se může zadřít přesuvník vstřiku nebo ucpat některé z drobných sítek v tělese čerpadla, jež jsou navíc umístěna tak hluboko, že je nelze nikterak vyčistit a často je nutná výměna celého tělesa čerpadla. Dalším nešvarem VP44 je občasná náhlá smrt jeho řídící jednotky. ... je možné jeho závady opravovat, ne však u Vectry C, jež dostala jinde nepoužitou (s výj. koncernově spřízněného Saabu) verzi čerpadla s doplňkovým označením PSG16 ... jeho řídící jednotka (EDU) v sobě integruje zároveň řídící jednotku motoru (ECU), proto prý do ní není možné nahrávat kompenzce a tudíž ani toto čerpadlo opravovat..." Zdroj: Ojetiny 2008

2012-11-27 17:32:56

Ale lidé ví že i PSG 16 už se dá pracovat :-D

2012-11-27 17:43:14

A to je dobrá zpráva, za kterou se sluší poděkovat!

Badboysfamily, 2012-11-26 23:35:45 napsal:

Tak auto už je opravené a jako na schvál jsme mysleli, že to bylo z důvodu imobilizéru, ale odešla opět nějaká elektorinická část na čerpadle, která při určitý teplotě zahřátí chcípla motor, takže už je auto konečně pojízdé, je to hrozný, ty oplácký motory s těmahle čerpadlama, v tom aby se čert vyznal ..

2012-11-28 09:47:25

Zdravím, na kolik Vás to vyšlo ta oprava?

Je někde seznam těch auto, kde dávají toto čerpadlo?

Ono je sice pravda, že tyto čerpadla odchází, sám ho mám po výměně. Ale zásadním problémem motorů Opel je to, že je čerpadlo na motoru umístěno hned za chladičem, jdou na něj nečistoty, voda, velké rozdíly teplot, to mu určitě na životnosti nepřidá.

U nás ve vesnici si někdo koupil vectru B 2,0DTi a jezdí s ní každý den 12 km tam a 12 zpět. Oba starty za studena, jsem zvědavej, jak dlouho to auto bude jezdit. Na takové vzdálenosti diesely nejsou a u tohoto auto platí dvojnásob.

2012-11-28 14:58:49

bude jezdit uplně normálně a pokud nedojde k zavzdušnování soustavy nebo neodbornému vyměnování filtrů tak to čerpadlo vydrží milion km

2012-11-28 15:07:45

to čerpadlo jsem koupil náhodou na Bazoši od pána co vrakoval svojí vectru, čerpadlo prý bylo po repasi před rokem, ale bůh ví, stálo mě to jenom 4 tisíce korun + cesta 1500 korun s výměnou 3tis kč, ale toho promrhanýho času kolem toho bylo habaděj...

2012-11-28 15:10:12

to je pěkný at slouží hlavně pozor na vzduch v pal systému to je pak hodně na a čerpadlo opět odchází

2012-11-28 22:52:11

no snad jeste ty 2-3 roky vydrzi nez bude na jiny. jinak Diky

2012-11-29 05:52:22

Nemyslím si, že to bude bez problémů, toto auto již dlouho vlastním a za těch 12 km se ani nezahřeje olej, vodu neřeším, tam je to ok. Včera jsem to zkoušel, teplota oleje byla ok až po 23 km, voda po 6,5 km. Navic mam spodni mrizku na narazniku zaslepenou, aby se auto nechladilo. Kamarád má octavii 2 1,6 tdi (novou) a teplota oleje dnes rano 95 st. po 25 km (bylo 6,5 st.). Schvalně jsem to měřil. A to ma škoda mnohem lepsi chladici system. TDi prostě není na jezdění po městě.

Když jsem nastupoval do práce (cca 2,5 roku) taky jsem si to říkal, snad budete mít víc štěstí. Hlavně ať to jezdí.

2012-11-29 11:19:53

Jezdil jsem 4roky denně do práce 1,3KM s DTI a autu nic není jezdí sním kamarád dodnes do práce 15km a já další roky jezdil s 1.9tdi octavii a taky žádnej problém. Pokud se ti auto na 12km nezahřeje je to divný mě už auto po 5km topí a po 7 mám rafičku na prvním políčku.

2012-11-30 06:12:18

Tak tak to mám taky, bavím se o teplotě oleje, tu ale nezjistíš, pokud si nenamontuješ budík s čidlem.

Pokud to to auto dalo, tak buď rád potom ale nechápu proč se mi to tak kazí. Asi vadnej kus, nebo něco dělám špatně.

Tomu známému co má tu oktávu 1,6 řekl prodejce, že je vhodné, aby se to auto zahřálo, tzn. teplota oleje min. 95 st. Olej je důležitější než voda.

2012-11-30 07:54:06

olej se ohřívá stejně jak voda na transporteru 2,5tdi a sharanu 1,9tdi mam budík teploty oleje standartně a to proč se ti něco takhle kazí nevím ale dojíždění 10km do práce je normální a jezdí to tisíce lidí a nemají problém kvůli krátké vzdálenosti. jezdit 1,3KM jako jsem jezdil já je už trochu zmlsanost ale já nechodím pěšky ani na kůlničku cca 600m a auta žijou.

2012-11-30 10:28:39

No zajímavé, tak asi škoda zákazníkům lže a VW je pravdomluvné. Vím, že hodně lidí jezdí kousky, v mém případě se to nevyplatilo. Asi máš nesmrtelná auta.


Odpovědět

1  2