Fórum - Téma


Opel Vectra 2.0 DTI


Fórum Vectra B Opel Vectra 2.0 DTI

Informace o modelu: Opel Vectra B


1  2

2012-04-12 23:00:30

Čágo uvažuji o koupi tohoto vozu. Tento motor jsem měl v omegáči B 2000 A byl ok. Ale jezdil jsem s ní jen chvilku tak nevím. (Co se týče výkonu 74kw Mě to stačí). Dost jsem koukal na fórum a docela se všem sypou čerpadla. Auto jsem projížděl a je super!!

http://www.sauto.cz/osobn...609?company=1&goFrom=list

Je to rok 2001 má to špatně napsané.

Díky za rady.

2012-04-12 23:18:27

možná že se mi to jenom zdá, ale myslím že kapota má jiný odstín, a fůgy na tom předku nic moc, kdo ví jestli to nebylo ťuknuté na předek, ale fotky hodně zkreslujou...

2012-04-12 23:20:45

Ta Vectra vypadá hezky, ale ta cena se mi zdá nějak vyšší. Za tuhle cenu bych čekal že bude aspoň v plný výbavě.

2012-04-12 23:53:08

fůgy?? co to je??

2012-04-13 16:35:53

nevím jak přesně definovat laitské slovo "fůga" ale zkusím to asi takhle, je to velikost mezery (spáry) mezi jednotlivými díly, např. mezi kapotou a blatníkem, mezi kapotou a světlem atd...

bad64  
2012-04-13 17:30:43

Neboli česky fuka-mezera -nedosednutí dílů nabastlených na vozidle.

2012-04-13 18:34:34

Nevím ,jestli byla bouchlá z fotek nepoznám.Ale přední lampy jsou jako by to vyjelo z výroby.Auto 11 let staré a s 160000km by melo jevit známky opotřebení.A opej má se světlama problém že žloutnou.Tak asi šla na předek a ten bude nový.Ber k sobě kámoše co tomu hoví a nezavisle ti to proleze.Stáhni cenu o 10000kč a snad

2012-04-13 19:04:26

A nechat si zkontrolovat naft. čerpadlo (ví někdo jak?). Veškeré DTI mají problémy... A za nové dáš od 14t Kč a více.. Podle všeho na naft. čerpadlo odchází napevno upevněná řídící jednotka...

2012-05-05 09:59:29

Zdravím, dovolím si přidat něco z mých zkušeností s tímto autem, jelikož jej vlastníme 12 roků, věřte že vím o čem tady píšu. Určitě si to přečtěte, případné dotazy rád zodpovím.

Tohle auto je pohroma do domu, za poslední 2 roky jsem do něj vrazil přes 120t Kč a auto stejně nejede tak jak má. Vyměnil jsem snad už vše od komplet podvozku mimo ramen, na motoru vše krom váhy vzduchu (ta byla měněna před 5 lety) a řídící jednotky (tu jsem měnil cca před 9 roky). Nyní má auto najeto 227 tkm do 180 tkm vše relativně ok. Nebudu upozorňovat na výměny čepů brzd, filtrů a oleje, to je běžná věc. S autem jsem jezdil do servisu Opel (mám tam dobré známé). Jak jsem psal na autě mi zůstalo origo kastle a motor, jinak snad vše již vyměněno, některé díly i několikrát. S autem bylo zacházeno velmi dobře a vždy jsem dodržoval servisní intervaly, nikdy nebylo havarované a do těch 180 tkm jsem s ním byl i spokojen. Min rok mi odešlo čerpadlo, bohužel jsem byl hloupí a poslal jsem jej na opravu do Opavy místo do Bosch. To byla velká chyba, výsledkem bylo: Dvakrát reklamované čerpadlo kvůli poruše a sprosté jednání od firmy kam jsem ho poslal (realizováno přes servis Opel). Pak jsem čepadlo poslal do Bosche a za 14 dní bylo z5 a auto jezdilo tam mne to stálo 7 tKč, podtrženo sečteno jen tato sranda mne vyšla na 35 tKč a to se nebudu bavit otom, že jsem byl skoro 4 měs. bez auta.

K tomu inzerátu: Do auta bych nešel ze 3 důvodů

1) Dle fotek je auto prodávańo jako bazarové a jak píší pánové vypadá havarované na předek a na 99% má přetočené kilometry (jak je běžné v našich bazarech).

2) Cena je dosti vysoká vzhledem k tomu jaké riziko podstupujete.

3) Z vlastí skušenosti OPEL v naftě NE, jedině nový a potom včas prodat

Otec má VeCe GTS 1,9 CDTi a také problémy ale mnohem horší.

Takže přeji hodně zdaru a šťástnou ruku při koupi.

2012-05-05 10:11:46

jj, souhlasím, ty spáry sou jinde. Možná je i na zadek bouchlá. Ten už tam pořádně vidět není a co pohled ze zpoda???

2012-05-05 10:50:38

Někde jsem to tady na fóru možná trochu jinými slovy už nejspíš vykřikoval a někomu budu proto připadat jak přeskakující gramodeska - lidičky (netýká se těch, kteří mají nejrůznější "prameny přísunu" paliva ), vy běžní majitelé a uživatelé automobilů OPEL jako já, proč se furt cpete do nafty, to je pořád nafta! nafta! TD, DTI, odhaduju tak 70% příspěvků v poradně se týká naftových motorů a všelijakých trablů s nimi, furt musíte něco řešit (nepřeju vám to, naopak), nafta dneska stojí stejně jako benzín, žere to taky skoro stejně, naftový motory jsou složitý a servis je drahej - někdy mi lidi připadají takový jako trošičku, ale fakt jen maličko, nepoučitelný... Ne, takový lidičky v žadnym připadku něodsuzuju , jen je prostě z určitýho pohledu nechápu. A nejspíš asi pochopit jednoduše neumím, nedokážu a to jen a jen proto, že sám jsem prostě ortodoxní a praktikující benzíňák. A jako takovej přeju všem jen všecko dobrý!

2012-05-05 11:06:12

Víš to je jednoduchý, každý vidí diesel za úsporu, ale nevidí, že náklady na údržbu jsou vyšší, např. filtry, žh.svíčky, čepy odchází dříve, bo motor je težší nebo řidič slepý. Každopádně pokud nenajedeš cca(40tkm-rok, tak se dle mě diesel nevyplatí). Hlavně jeden z posledních trendů je mít DTI,TD TDi, CDI,atd..... Stejně v dnešní době už diesel tolik nevyrží, když sem měl starýho Mastera, tak najel 900 000km a novější model 430 000km(moje praxe). Takže???

2012-05-05 11:53:44

Taky je to podle mýho o tom, že diesely jsou daleko háklivější na kvalitu paliva než benzínový motory, a ty moderní nafťáky tuplem, s tím souvisí i to, že u nás je (z nejrůznějších důvodů) míň kvalitní nafta než "za kopečkama", bo tytéž motory tam šlapou a u ná se se*ou. a přidá-li se k tomu obecná snaha některých majitelů šetřit co nejvíc a tankovat teda za co nejmíň, tak je to jž jen otázka času a motory (čerpadla, vstřiky) pomalu odcházejí. Shrnuto a podtrženo: pro normální běžné užívání a roční kilometrový nájezd do cca 30-40tis.km (což je většina "soukromých" řidičů), prostě vychází nejevnější a nejbezproblémovější benzínovej agregát, nemůžu si pomoct. A právě kroutím hlavou, že většina lidí tohle nějak neumí, nechce, nedokáže pochopit a aplikovat v denním životě a ušetřit si starosti, kterých ten běžnej život sám o sobě přináší dost a dost.

2012-05-05 12:01:29

AMEN !!

2012-05-06 09:17:02

Ahoj už jsem koupil jinné auto. O VEBE v naftě šlo jen o to že mám naftu za 20,- Kč Ale díky za rady pánové.

Do této doby jsem vlastnil jen benzin - Vectra B 1,6 16V, Omega A 2,0 8V, B 2,0 16V

2012-05-06 17:22:28

pokud máš takto naftu tak si kup 100% naftáka ale nějaký vw group 1.9tdi s rotačním čerpadlem.

2012-05-12 21:36:30

Ahoj všem,mám problém s Vectrou 2,0 DTi 74kw,Motor točí,ale nechytne.

Poradí mi někdo co je nejčastější příčina?

Jezdil jsem na Astře 1,7TD německý motor DTL a tam jsem neměl žádný problém.

Díky všem Pavel vás zdraví

2012-05-13 01:30:11

paja.hr. mno milion a jedna věc . nezlob se jinak ti na tvůj dotaz odpovědět nemohu. ještě mužu častá příčina je KO čerpadlo nebo došla nafta

bad64  
2012-05-13 08:18:14

Jedině zda ti pomůže diagnostika.

2012-05-13 09:29:05

ta by něco vidět mohla ale pokud je KO čerpadlo nemusí vidět nic.


Odpovědět

1  2