Fórum - Téma


Opel Sintra 2.2 Benzín


Fórum Sintra Opel Sintra 2.2 Benzín

Informace o modelu: Opel Sintra


1  2  3

2012-11-26 20:39:22

je 100% potkáno motor bez kompresí. Na spátečku to s autem cuklo protože starter točil s převodovkou. Na spojku a vyřazeno jde lehce jelikož nemá odpor a netočí se vačky takže KO . PS: Koupím auto a dělám rozvody jelikož každej kdo prodává říká že je vše ok. Motor není skrytá zavada jelikož do motoru nevidíme na ten nikdo záruku nedá (možná jen AAA ale ty tomají tak ošefovaný že stejně nic nedostaneš)

2012-11-28 12:49:52

Prosím, prosím, prosím. Po uvážení toho, že mi řekne technik v servisu, že oprava bude stát MILIÓÓÓÓÓN, počal jsem s samoopravou svépomocí. Vyndal jsem světlo, sundal jsem pojistkovou skříň, vyndal byterku. Odendal motorek na stěrače a vandal nádobku na kapalinu na ostřikovače. Výsledek - super - jsem u rozvodů.Hned jak jsem odendal kryt jsem si všiml ozubeného válce, který nebyl na svém místě. Když to velice pečlivě laicky popíšu, tak nahoře jsou 2 velká ozubená kola(nejspíš na ventily)pod nimi jsou 2 napínací kladky a pod nimi je vlevo(z čelního pohledu-z předního je vzadu) tento ozub, který byl na jakési hřídeli, se kterou se jasně dá točit a prosakuje voda, když s ním hýbu sem a tam. Mé dotazy jsou 2.

1.) Dal jsem kola na ventily dobře, když jsem je natočil vyznačenými rýhami nahoru?? Obě???

2.) Jestli to, co vypadlo je vodní pumpa, proč je to součástí karteru (nedá se prostě demontovat) a jak to tam mám nasadit, abych něco nepoškodil a čím se to zajišťuje proti případnému opět vypadnutí????

Moc děkuji za Vaše názory a doufám, že si toho všimne někdo brzo, protože to mám rozebrané mezi dveřmi garáže

2012-11-28 12:53:49

Jóóóóóóóóóó a voda v oleji není.

2012-11-28 14:45:02

To neděláš dobře, Jaromíre... Zcela upřímně řečeno dej od toho ruce pryč, zavři garáž a nech to udělat někým, kdo se v motorech vyzná, jestli chceš, aby ten motor ještě někdy zavrčel, moc tě prosím a neber si to osobně, Miki. Moudrý chlap by měl znát a dodržovat svoje limity a z tvého dotazu soudím, že v tomto případě tomu tak není... Je-li potkaný motor, půjde dolů hlava, kontrola (a výměna postižených) ventilů, výměna gufer, přebroušení sedel ventilů, přebroušení hlavy, nové těsnění pod hlavou, nové rozvody s pumpou a určitě se minimálně ještě něco vyvrbí - nemáš-li s tím zkušenosti, naházej všecko vymontovaný do krabice do kufru a nech auto odtáhnout k mechanikovi - ber to jako fakt dobrou radu a myslím to hodně vážně...

2012-11-28 14:50:53

Děkuji za názor. Je jasný, že mechanik v servisu je nejlepší kamarád mého auta, ale študý chudent jako já opravdu nemá na všimné pro kamarády mého mázlika.

Co když ale motor potkaný není a bude stačit jenom nasadit vypadlý ozub???

Jde to nějak poznat????

2012-11-28 14:52:55

No tak to bude frajeřina.

2012-11-28 14:57:17

pokud ti vypadla vodní pumpa tak ta se mění s celým takovým hliníkovým kulatým kusem s pacičkou který se musí dát přesně na značky a drží ho 3 šrouby s většíma podložkama

2012-11-28 15:00:18

Na tom obrázku je to označeno písmeny WP

2012-11-28 15:01:53

WP= WATER PUMP

2012-11-28 15:03:28

No jo..... Já jsem ale tatar. Jdu na to kouknout, ale když jsem na to koukal před tím, nevšiml jsem si žádných šroubů

2012-11-28 15:05:55

2012-11-28 15:25:11

Tak jako jen tak zběžně jsem se podíval a vypadá to, že to vyndat půjde. Vodní pumpa nejspíš nová koupit půjde, ale docela by mne zajímalo, jestli nějakým způsobem poznám, jestli je ten motor potkanej. Když jsem sundal kryt, tak rozvodový řemen byl na těch velkých ozubech a ten ozu co vypadl, tak byl stále na místě, takže tajně doufám, že se to nepotkalo a přestalo to jet jen vlivem vysoké teploty

2012-11-28 15:47:06

myslím že potkáno. poznáš to jedině vše sesadit a změřit tlaky nebo sundat vačky a skoušet ventily nebo demontáž hlavy motoru.

2012-12-06 10:18:57

Pomóóóóóóóóc. Už jsem všechno udělal tak, jak to má být a sesazuju to dohromady a najednou problém. Klínový řemen je nějaký dlouhý. Ač to nasazuju tak, jak je v nákresu v chytrém programu, stále jakoby něco chybělo. Je prostě delší, než by měl být . Vzhledem k tomu, že se tento rozvod klíňáku nikde nedá najít prosím o radu. Děkuji (otec miki32)

Jinak problém byl ve vykotlané vodní pumpě, ze které byly vyskákaný ložiskový kuličky.

2012-12-06 10:19:46

V ESI jsem ten rozvod našel, ale furt je ten řemen delší, i když to nasadím dle návodu.

2012-12-06 10:25:04

Jedná se o ROZVODOVÝ anebo už vnější DRÁŽKOVANÝ řemen, Vaše Lordstvo...? A nový anebo zpátky původní...?

2012-12-06 10:53:55

Nasazeno. Omlouvám se za blbej dotaz. Blbě jsem to nasazoval.

2012-12-06 11:52:09

Tak jo. Sesadil. To je sice super, ale Otočím klíčkem startér jede jako po másle. Jako kdyby tam vůbec nebylo nic, co by měl roztáčet. Rozhodl jsem se to fáááákt hodit do servisu, ale tohle mne dost rozhodilo. Jestli bych neměl koupit nějakej jetej motor a vykašlat se na opravu potkanýho .

2012-12-06 12:15:24

Vysvětlení se jeví, bohužel, poměrně jednoduché. Jelikož je motor skutečně potkaný, zůstaly pootevřené ventily, takže starter motorem točí bez komprese a tedy bez většího odporu a jako po másle, bohužel, bohužel... Totéž jako točit motorem při vyšroubovaných svíčkách a proto taky zařazený rychl. stupeň nedokázal auto udržet na místě...

2012-12-06 12:19:49

Je mi jasný, že tohle už sám nezvládnu, ale tohle mi přijde jako až moc po másle. To jenom sviští. Jako by ten startér byl venku. Jako fakt až tak lehce točí.


Odpovědět

1  2  3