Fórum - Téma


Opel Signum 2.0T vs. 1.9 CDTI


Fórum Signum Opel Signum 2.0T vs. 1.9 CDTI

Informace o modelu: Opel Signum


1  2

2009-09-30 14:41:58

Zdravím všechny a zároveň prosím o radu....:) Uvažuji už dlouho o koupi Opel Signum, ale nemůžu se rozhodnout v motorizaci..konkrétně mezi 2.0 Turbo (SaaB) 129 kW se 169 tkm. r.v. 2004 a 1.9 CDTI 110 kW se 136 tkm r.v. 2005. Více se mi líbí 2.0T...je to motor se Saabu pokud se nemýlím , takže bych mohl očekávat pružnost a dynamiku..ale nevím kolik tyto motory vydrží, co se týče najetých kilometrů...? Spotřebu bych čekal tak u 10 l...? Ten naftový je taky dostatečně silný, ale nevím o něm nic...výdrž, poruchy atd..? tak jestli by mohl někdo poradit, doporučit...byl bych moc rád....a ještě jedna otázka..? jak se pohybuje servis těchto vozů?? Nyní mám octavii...tak v poměru? Dříve jsem jezdil Volvo V50 a servis za ránu jak z děla...ale u Opel to snad nebude takové,ne..? Moc děkuji za odpověĎ.....Robin

2009-09-30 18:07:23

Ahoj, osobně mám raději benzíny, takže bych byl pro 2.0T, problém je ale se stylem jízdy, pokud budeš jezdit normálně, tak se bude spotřeba pohybovat celkem v mezích, ale jak vjedeš do města a budeš tomu šlapat na krk, tak není problém jezdit za 14-18 litrů, žena s Octavií 1.8 T jezdí běžně po Praze za 11-12 litrů a to jezdí lážo plážo, spousta jejích kolegu jezdí běžně za 13 a více. Zkrátka Turba se oproti Atmosférám chovají jinak, je to hodně o noze , ale já osobně bych do toho, šel pokud by to nebyl Signum. Oproti tomu 1.9 CDTi 110 kW má lepší spotřebu, ale jinak nic moc, průměrné auto s průměrným motorem, jinak řečeno "jede to, ne nějak zvlášť , ale jede ". Co se týká servisu, tak myslím můžeš být docela v klidu, oproti Volvu je servis Opelu téměř za hubičku . Některé díly jako Tlumiče, kotouče brzd a podobně, jsou stejně drahé, je to dáno vahou auta, ale třeba Turbo, Alternátor, kompresor na klimu aj. jsou levnější. A pokud budeš jezdit do autorizovaného servisu, tak normohodina bude asi také levnější než u Volva. Ve srovnání s Octavkou to bude dost podobné, některé díly vyjdou levněji, některé dráž, ale to bych asi moc neřešil.

2009-09-30 19:33:34

Moc moc diky za odpoved:).....jen jsem nepochopil---- ja osobne bych do toho sel, pokud by to nebyl Signum..?? Jezdim vetsinou Ricany-Praha-C.Brod-Tabor, po praze moc ne...caste predjizdeni no..:( a 169 tkm je pro ten 2.0T hodne, malo?....

2009-10-01 05:58:06

Nemám rád předokolky, proto bych do Signumu nešel. Jinak 169 Tis. km je relativně málo, tím relativně myslím, že záleží jak se k tomu předchozí majitelé chovali, jak to servisovali aj. Pokud má dobrý zvuk, jde plinule, nic neteče, nerachtá apod, tak bych se toho nebál

2009-10-01 07:48:51

Joooo takk:)) Taky mam rad 4x4, ale .......Prave nevim jakou maji zivotnost tyto motory tak proto se ptam...:) ale asi pujdu do toho benzinu, snad me to nesezere:)))....ted jsem zvyklej jezdit tak za 7 kdyz tomu slapu na krk, ptze to nejede....:)....kdyz budes mit cas, mrkni na tento inzerat:) a moc diky za info....tak snad vyjde muj prvni opel :o)

http://www.sauto.cz/detai...sobni/opel/signum/6630640

2009-10-01 07:59:53

Ahoj, na první pohled moc pěkný , ale podle fotek je téměř každé auto pěkné. Chce to vidět a svést se s tím. Dal bych si pozor na přední světla, u těhle typů byl problém , že tam zatýkalo a občas to dělalo pěkný čurbes v elektrice. Té spotřeby bych se zase tolik nebál, je to 6-ti kvalt, takže když na to nebudeš moc dupat, tak se s tím dá jet za rozumný peníze, chce to lehkou nohu a bude to dobrý . Jo a jinak 4x4 není špatné, ale já mám raději klasiku, zadohrab.

2009-10-01 08:46:38

Jojo pravda, ze je to 6-ti kvalt tak by to mohlo snizit spotrebu hlavne na dalnici:)....Ono jinak nejsem moc zvykly jezdit rychle, ale kdyz potrebuji predjet mam rad kdyz to tahne poradne:))..a ono kdyz to jede tak se tomu dupe lehce:) zabava..Jojo na prvni pohled nic....pojedu s mechanikem se na to mrknout...:)....zadohrab jsem nikdy nemel, takze nemuzu posoudit, jak se to chova....:) Celou dobu jsem shanel SaaB 93 2.0t tak nakonec mozna vyjde auto, ktere z nej ma alespon motor...prestal jsem shanet, kvuli drahemu servisu a dilu u Saab...:)

2009-10-01 08:49:15

No tak pokud jezdíš tímto stylem, tak budeš spokojenej, jinak s 93-ky Saaba to má víc než jen motor .

2009-10-01 08:51:58

Jooo...? podvozek..?:) .....Me treba novejsi Saab 93 combi prijde jak prekopana vectra..:)....ale auta jsou to obe pekna ...nemam rad zastance jedne znacky a zaroven odmitace vsech jinych:)

2009-10-01 08:55:19

To taky je Vectra

2009-10-01 08:58:40

Mnooo joo:)) tak alespon tak:) Tak to vypada, ze se pojedu podivat do ostravy...:) akorat se jeste musim zbavit ochcavky:-D

2009-10-01 09:07:53

Jooo a moc ti diky za rady...

2009-10-01 11:28:35

Nemáš za co, pak napiš jak jsi dopadl.

2009-10-02 11:49:27

Hele muzu jeste dotaz..?? Proc nektery Signum ma vyfuka vyvedene ven jako dva...? a nektery ne? je to o vybave...?:) nechci byt puntickar, ale tak je to hezci,vid..:)))

2009-10-02 12:21:17

Ahoj, to nebude výbavou, ale spíš , že si to nechávali dodělat, možná příplatková výbava. Je to tzv. Duplex, tedy Dva výfuky, ale většina Signumů nemá výfuk vidět vůbec, dá se to dodělat.

2009-10-02 12:28:19

No prave, ze neni videt....tak je to detail, ze jo...ale je to proste hezci:)).....jeste se mi libi jeden z nemecka, ale nechce se mi resit koupe tam...a ani nevim jak to zda berou na protiucet...:)...ale mam mene najeto...

http://suchen.mobile.de/f...rIdsAsString=&tabNumber=1

2009-10-02 13:07:34

To je výbava sport. Je pěkný , ale když si spočítáš veškeré náklady, tak bude levnější si ten Duplex nechat dodělat. Jestli počítám správně tak, auto-dovoz-velká technická-přihlášení , no celkem tak 220 000,- Kč, takže rozdíl je Dvacijáš, to zas není tak moc, záleží na tobě. Ten výfuk s prací , tak kolem 10000,- Kč.

2009-12-31 01:06:30

Ahoj, taky uvažuju o Signumu, ale 3.2i V6. Bohužel tu o nich není moc info. Kde bych se o nich moh dozvědět víc? Nevíte, jak je na tom v tomhle modelu s životností automat? V kolika km se mění rozvodový řemen (nebo má řetěz?) Jak na tom bývá podovzek? Předpokládám, že V6 by měl být docela držák, ne? Nějaké další tipy, na co si dát při výběru pozor?

Díky, J.

2009-12-31 06:11:35

Ahoj, 3.2 V6 je dobrá varianta, pokud si pohlídáš rozvody (doporučeno po 80 tis. km) a včas budeš měnit olej, tak se tomu nemá moc co stát. Co se týká informací o signumu, tak je lepší hledat pod Vectrou C, protože Signum je vlastně jenom nezvyklá karosářská varianta Vectry C. Poměrně slušná recenze je zde....

http://www.tipcar.cz/rece...--nova-technika-2111.html

2009-12-31 09:26:58

Jen do toho sningovi skočim ale u 3.2 V6 je idealni měnit rozvody po 60ti tis. sice 80tis to taky zvladne ale neni to vždy. Jinak co se týká oleje tam zaleži na včasné vyměně jinak motor trpí. Motor každopadně mohu doporučit mam ho v omeze a je skvělej co se týká výkonu, spotřeby a udržby.


Odpovědět

1  2