Fórum - Téma


Opel Signum


Fórum Signum Opel Signum

Informace o modelu: Opel Signum


1  2

2016-07-18 15:28:36

Dobrý den

uvažuju o koupi staršího vozu.. už před několika lety mě zaujal OPEL Signum... ale o značce ani o tomhle konkrétním autě nevím nic moc, jen že je to pěkný hatchback s velkým kufrem... Četl jsem cosi o nákladnosti oprav a špatné elektronice.. může mi prosím někdo poradit na co se třeba zaměřit při výběru? Případně jestli se po něm vůbec shánět.. sháním co možná nejvíce bezúdržbové auto s průměrnou spotřebou.

2016-07-18 16:05:40

vranicz: dobry den,

Auto mam 2 mesice, zatim spokojenost. kdyby ste byl z okoli Brna, tak se muzete podivat. Jinak vic neporadim. Pekny den a stastnou ruku pri vyberu

2016-07-18 21:16:01

vranicz:

Zdravím Vás, Signum mám, vyrobil to GM pro Ameriku, má to velký rozvor, tak je vzadu místa jak v Superbu, má to samostatná křesla, páte místo v prostředku, na bidýlku, je spíš nouzovka nebo za trest, jinak je to Vectra C. Na 200 (mám to od začátku) trochu zlobí elektronika, u mě třeba když prší, ABS, a řízení to vypne, když je teplo a suchu, tak bez problémů. Mám 2.0 DTI, nechal jsem to přečipovat na 90KW, jezdí dobře po městě za 7,5 dlouhý tratě za 6,5. Mam xenony, vyhřívaný sedačky, klima je manuální, to je asi jediné co bych vyměnil za aut., jeto na 17", spíš sportovní podvozek. Mám první verzi, potom je dvojka. Při výběru, jedině koupit od nějakého, kdo jsi toho hleděl, starší pán důchodce atd. to je o štěstí. Všechny auta jsme koupil přes inzerát v anonci. Jakou čásku chcete investovat do koupi? Jiří M.

2016-07-19 09:33:38

mizera: počítám že bych se chtěl vejít do 80 tisíc. Kusů je málo a ideálně bych se snažil ho koupit spíš z klubu, kde je nějaká jistota solidního jednání a zachovalého vozu. s tou elektronikou, nefunkční ABS v dešti mi příjde docela nebezpečná záležitost ne ? PS:KOLIK TIS. KM TYHLE AUTA VYDRŽÍ ?

2016-07-19 11:52:56

Ahoj vranicz,

mám SIGNUMA 1.9. CDTI,88kw,r.v.2006. Mám ho pouze cca. 10 měsíců, tak to ber v potaz!

Ke tv=é otázce, co auto vydrží: Koupil jsem s nájezdem 351 tis.km.(nyní 364 tis., najeto během prvních 7 měsíců) a to pouze z důvodu nízké pořizovací ceny od člověka co jsem ho trochu znal z práce. (jinak bych asi koupil koncernové vozidlo spíše....)

Můj názor: Auto spíše vhodnější na delší cesty než městské poježdění (malý rejd, rozměr auta samozřejmě), spotřeba cca.5,5 až 6,1 l (70% mimo město, pneu 195/65 R15, na R16 počítej 0,5 l nahoru). Ale pokud jezdíš na spotřebu a převážně sám, dá se jezdit i do 5l/100km - opravdu!

Auto je velice pohodlné na kolech R15, R16 už trochu ,,horší", ale nic hrozného).

Opravy: Měnil jsem komplet sadu na spojku nyní(ranec), jelikož tam byla ještě původní. Auto jezdilo předtím hodně dálnice a dálkové. O původní spojce jsem věděl, kupoval jsem to s tím. Jinak pouze 1x olej, dle Opel 30 tis.km, ale já budu měnit spíše max.20 tis.či 1x za rok.

Auto je super co se týče místa vevnitř (mám 193 cm), zadní sedačky jsou opravdu pohodlné(královsky) jen pro 2, ale za to místa jak v Superbu, jak již bylo psáno. Kufr zatím pro mě a manželku (popřípadě Německého ovčáka v kufru) dostačující. Když jsem potřeboval vést křovinořez a sekačku - sklopím zadní sedáky do roviny a odvezu bez problémů.

S ´držbou atd...nemám ještě tak dlouho, abych zase radil, ale já musím zaklepat, elektronika bez problémů, pouze měním často žárovky na osvětlení spz...

2016-07-19 16:28:13

vranicz:

Ahoj. No kolik vydrzi, jak pise kolega ma 360 tis., a jezdi, to ABS se rozsviti na zacatku, ne pri jizde. To je spis nejaky spatny kontakt nebo neco takoveho. Jeste ten maly rejd, to ma tedy taky, to je domena porad ty Ameriky, Dlouhy jizdy ve 4 lidech je to jak vladni vozidlo, mel jsem vectru C GTS, to byl sportak, ted nam insignii, to je uz vetsi limusina, spis pohodlna, je tezsi. No hledal bych ruzne po inzeratech anonce, tipcars, taky tady na opel clubu. Zdravim Jiri M.

2016-07-19 22:07:32

Díky za rady... mám už 5 let peugeota 306 v kombi, ke kterýmu jsem přišel jak slepý k houslím... od začátku jsem do něj dal zhruba tolik za opravy, co za koupi... jedenkrát měněna hlava i s těsněním kvůli opravdu vysoké spotřebě oleje.. po výměně bere olej dál ´, ale je to lepší. pořád ale musím ročně koupit 3-litrový kanystr a dolít do horní risky... později byla provedena (vloni) výbrus a kontrola motoru.. musím říct, že teď motorově šlape dobře.. ale je to Peugeot... začíná se sypat všechno ostatní.. zámky na dveřích, ostříkovače atd. asi největším problémem je, že nefunguje sahara... takže stojím minutu v koloně a musím začít topit, abych ochladil motor... s autem jsem najezdil hezkých 50 tis. km ale už do něho vážně vrážet nechci.. proto se ptám, abych se neskočil z bláta do louže...

2016-07-19 22:13:45

vranicz: Ahoj náhodou jsme se podíval na www.Tipcars.com ja tam pěkný signum 2009 a prý má najeto 113 km, cena 99tis. tak se podívej, ostatní jsou opotřebovaný, ale tenhle vypadá dobře,tak jestli mají servisku, je to v Praze.

2016-07-24 22:25:16

Ahoj taky mam Signuma 2.2 tdi rv.2004 najeto 260 tis maximální spokojenost platí vše co napsali vahes a mizera.Vše funguje jak má.Co se pokazilo tak jen to že někdo to předemnou asi žduchnul a urval spodní držák chladiče, již opraveno .Co mne jen trochu mrzí že v zimně trvá trochu dýl než se motor zahřeje a auto začne topit naplno.Jinak jsem s autem celkem spokojen .Jezdím sním 2 rok.

Spotřeba 6,1 město 5,5 dálka (a to jezdím na 16 vahes).

mizera:divím se že si někdo nechá rozvrtat motor kvůli několika kilowatům aby mněl pak spotřebu jako hrom

zdraví Antoan

2016-07-24 22:39:55

antoan:

Ahoj. No mám 2.0 DTI, to už potom OPEL vyřadil, je to normální turbo, ne TDi, měl jsem jen 74 KW, je to 5-ti rychlostní,17" kola, nerozvrtali motor, jenom to jede svižněji, no spotřeba normálně je asi obdobná, jenom já s tím jezdím okolo komína a tahám káru s roštím, štěrkem, betonem atd. Ještě jeden poznatek, jezdím na naftu od Čepra, je bez biosložky, tu nejlepší, myslím Diesel EVO+ a celkově je projev motoru lepší,to trochu souvisí s tím zvětšeným výkonem, nečmudí, ale už od začátku to mám traktor. Jirka M.

2016-07-24 22:55:44

Aha tak v tom případe sorry to už se nedivim když jezdiš s kárkou kolem komina.

Kopejda  
Michal Kopecký
2016-07-24 23:58:08

Co se týče zde diskutovanému označení motru - DTi nebo TDi, tak je to naprosto jedno, neboť jde o stejný systém vstřikování, jen DTi je označení Opel a TDi je používáno VW. Jde o přímý vstřik, rotační vstřikovací čerpadlo a plnění turbem s chladičem stlačeného vzduchu......

Osobně bych se na předfejs vykašlal, DTi se vyhnul obloukem a šel do pofejsu, nejen proto, že mnohem líp vypadá přední část ale mají už nové motory od Fiatu s označením CDTi, což je CR motor a jsou velice povedené.....

Jak zde popisujete rozvor a cosi o superbu tak ten do kapsy strčí Vectra C kombi. Ta má totiž spolu se Signumem totožný rozvor o rozměru 283 cm oproti sedanu a liftbacku. Vzadu je víc místa než v superbu a je širší, sup je taková koza nedomrlá úzká..... A ten kufr..... To je bezva kára na cestování a proto jsem ji taky koupil, děti mají spoustu místa na nohy i v sedačkách a nekopou mě zezadu do opěradla

2016-07-25 06:01:31

kopejda: Ahoj, to je přesnější CDTi a Fiat, ten mám v Insignii, předokolka, 18", 120KW po 80 tis. to jezdí perfektně a je to těžký auto.

Když jsme to koupili 2004, předváděcí auto, tak jsme s dětmi byli (2+2) na dovolený v Chorvatsku, bez problému věci do kufru, jízda jak v obýváku.

Určitě poslední model, co nejmladší a pokusit se málo km, jinak jak píšeš, my jsme tomu přezdívali "vládní vozidlo".

Nevím jestli se kolega díval na to doporučení z Tipcars?

Jiří M.

2016-07-25 07:59:58

koukal, moc se mi líbí.. hodně o něm uvažuju. Podle toho, co tu píšete by to měla být ta nejlepší volba

2016-07-25 08:07:34

vranicz: No všechno je nutné vidět, ale vypadá dobře, zajedete do servisu necháte jsi to prohlídnout a oni Vám řeknou podstatný věci, uděláte jsi tabulku, tam budete mít asi 3-4 vozy v porovnání a v bazaru řeknete, že ano Ať dají ještě poslední slevu a je to hotový, ještě tedy zaplatit. S pozdravem Jiří M.

2016-07-25 09:19:21

mizera: Pokud se nepletu, naftové dvoulitry CDTI v Insignii už zase nejsou italské motory ale oplí a prý už mají opět své mouchy... A kdyby někdo uvažoval o naftovém šestihrnku (Isuzu), velmi se doporučuje vyhnout se jeho prvnímu (trošku slabšímu) provedení, jež mívá velké problémy s chlazením zadních hlav válců.

2016-07-25 09:49:55

colommbo: Ne jsou to Fiaty, to co mám v signumu, byl OPEL, V insignii mám 120 tis. bez jediné závady, jen karta navigace se občas "hledá" Svižnější to bylo s 225/45/18 na léto mám 245/45/18 průměrní spotřeba 80 dálnice/20 do 30 km je 6 l. a je jedno jestli na to občas šlápnu.

2016-07-25 11:13:44

mizera: Podle oplí databáze by v modelu Signum měl být naftový dvoulitr Y20DTH 74kW (ano, ten je oplí), jednadevítky jsou italské CR. Naftový dvoulitr 99kW z tvého profilu nějak neznám...

2016-07-25 12:28:22

colommbo: Ano a ano, to je on a přečipovaný. Když na to šlápnu tak se to sbírá jako benzín.

Kopejda  
Michal Kopecký
2016-07-25 23:18:59

mizera: Jiří píše správně, že přechod CDTi Vectra C objem 1.9 (produkce Fiat) na CDTi Isignia objem 2.0 (produkce Opel). Co máš napsáno ve velkém TP u výrobce motoru? Je tam Fiat Powertrain?? Zcela určitě tam najdeš GM Powrtrain Europe.....

Viz:

Nový 2 litr JTD II (1956 ccm, 83 mm vrtání, zdvih 90,4 mm) Multijet diesel byl představen v třetí generaci Lancia Delta v létě 2008. Ve své první verzi tento motor produkuje 165 PS (121 kW, 163 koní). V roce 2009 byl motor namontován do Alfa Romeo 159 až 170 PS (125 kW, 168 koní), Fiat Sedici, Suzuki SX4 a nově ho využívá generace Fiat Doblò A 135 PS (99 kW, 133 koní) variantu tohoto motoru.

GM Powertrain samostatně vyvinuli své dieselové motory založené na 1,9 JTD, po skončení "manželství" mezi GM a Fiat. Prní byl 160 PS (120 kW, 160 kW) verze pro Astra a Insignia, který byl posledně aktualizován na 165 PS pro Astra (163 PS v změněnou verzi Insignia), a méně výkonné verze pro Insignia s výkonem 110 PS a 130 PS. V roce 2011 GM Powertrain Europe vyvinul nový derivát - s dvojitým turbodmychadlem - Biturbo a verzi s 195 PS (143 kW, 192 koní), který je používán v modelu Insignia a počínaje rokem 2013 v Astra J. Interně je nový motor označován jako GM Rodina B motorů . Stejný motor byl také v roce 2011 použit u Saab 9-5 s 160 PS a 190 PS twin-turbo. V roce 2013 Opel představil čistší a úspornější verze motoru 2.0 CDTI a verze ecoFLEX s 99 g / km CO 2 a 120 PS (140 PS pro Insignia)


Odpovědět

1  2