Fórum - Téma


Opel omega x20xev preskočený remeň


Fórum Omega B Opel omega x20xev preskočený remeň

Informace o modelu: Opel Omega B


1  2  3  4

2015-04-18 23:33:23

Zdravím dnes mi začala omega hrozne klepať :D horšie ako nejaký starý diesel , a chcem sa spýtať či to može byť ten preskočený remeň alebo kde mam hľadať chybu a ako zistím či je preskočený, popr. či na tom možem ešte chvílu jazdiŤ Na YT som našiel video kde podobne omega klepe ale nesom si istý či je to práve ono. Píše sa tam že to je preskočený remeň. Olej bol nedávno menený . Rozvody maju cca 50k km .

Opel Omega 2.0 16V - Napínací kladka KO

Přeskočený řemen o 3 zuby nadělá docela rachot :)

2015-04-19 07:03:12

Zdravím, v žádném případě už s tím nejezdi Zkontroluj nastavení rozvodů.

2015-04-19 11:47:46

Tak bol som to narýchlo skontrolovať ale nevedel som ako pretočiť motor aby ukazovali tie šipky na ten kryt motora. Spravil som nejaké foto a podľa mňa to nieje v poriadku. Ináč dnes som naštartoval a auto išlo o dosť tišie ako včera. Prikladám foto kde vidno tie šipky

2015-04-19 11:49:16

niklix: Motorem se otáčí klíčem za šroub na řemenici kliky. A musí souhlasit značky na vačkových kolech a zároveň i značka na řemenici kliky.

2015-04-19 11:58:34

Idem to teda skúsiť ešte raz, snáď to pojde rýchlo, :)

2015-04-19 12:09:19

niklix: Za šroub na řemenici kliky otáčej motorem (můžeš vyndat svíčky, aby ti nevadila komprese), značky musí sedět všechny tři současně a pokud se ti takového stavu nepodaří dosáhnout, bude přeskočený řemen...

2015-04-19 13:00:05

Takže bol som to vyskúšať , podarilo sa mi to dostať iba do takejto polohy, čiže asi to bude vážne preskočené, dá sa to nejak napraviť aby to bolo nastavené správne?

2015-04-19 14:19:43

niklix: Tož tohle jsem ještě neviděl... Pokud není řemen oholený (jako že asi nee, zmínil by ses o tom), tož se snad musela povolit některá z řemenic, jinak si takový rozdíl neumím vysvětlit... A co s tím - zkusit nastavit správně rozvody a modlit se, jestli jsou ventily v pořádku...

2015-04-19 16:50:43

niklix: Ten řemen je prokazatelně volný. když se dívám na fotku tak je vidět horní část řemenu mezi řemenicemi do oblouku.Kolik má najeto?Je buď vytahaný a nebo při výměně málo napnutý.Jak píše Colommbo udělat znovu rozvody. Pokud už jsou za limitem tak vyměnit komplet sadu.

2015-04-19 16:51:52

je potrebne dať dole aj tento remeň ktorý je pred krytom ? popr. nenapíšete mi tu nejaký stručný návod ako to spraviť a ako dlho to bude trvat :)

bohumil55, 2015-04-19 16:50:43 napsal:

niklix: Ten řemen je prokazatelně volný. když se dívám na fotku tak je vidět horní část řemenu mezi řemenicemi do oblouku.Kolik má najeto?Je buď vytahaný a nebo při výměně málo napnutý.Jak píše Colommbo udělat znovu rozvody. Pokud už jsou za limitem tak vyměnit komplet sadu.

2015-04-19 16:53:09

bohumil55: na poslednom obrázku som ich povolil ja,ináč su dobre napnuté :)

2015-04-19 16:54:38

niklix: Ten řemen musí dolů když budeš měnit rozvodový řemen.

2015-04-19 17:00:42

čiže , 1. dať dole ten remeň pred krytom (zatial neviem ako)

2. dať dole ten kryt

3. dať dole remeň ktorý je pod krytom ( ziatial neviem ako)

4. nastaviť tie rozvody aby boli presne (zatial neviem ako :D

5. všetko vrátiť na povodne miesto , :D

Chápem to všetko dobre ? :D

2015-04-19 17:23:40

niklix: Oba řemeny mají napínací kladky.U toho který pohání alternátor adt.je to to nejmenší kolečko a bez drážek.A na rozvodovém jsou dvě, napínací a vodící taky bez drážek.Pokud jsi rozvody ještě nedělal nechej si je raději udělat od nějakého mechanika.1.válec musí do horní úvratě ryskou na řemenici přesně na rysku na bloku motoru.Vačky na rysky na krytu motoru.Ale pokud nemáš jistotu že se některá řemenice na vačkách nepohnula tak to raději sám nedělej.Nevím jestli u tohoto motoru jsou nebo ne na klínek nebo zajišťovací kolík.To bude spíš vědět Colommbo.

2015-04-19 18:03:56

moje zkušenost je že novy řemen se cca po 2 tis vytáhl a radsi sem jej prepnul, jé bych tedy zrovna vymenil rozvodák a kladky, no snad se ventilynepotloukly, jak říkaj kluci vše dolů a pekně v klidu napinat, otáčet a vse musi sedet na rysky,radsi vse 3x zkontrolovat. ,vše je v knize jak na to, omega

2015-04-19 18:05:31

bohumil55: čoveče já to měl rozdělaný do mrtě ale už si to nepamatuju,kouknu do fotek co tam je

2015-04-19 18:12:23

jsou tam koliky viz foto v me galerii oprava po prasklem rozvodu,no pokud nema ale hoch zkusenosti se strojařinou a atak doporucuji fakt radsi nekomu sverit,blbe se to popisuje,tak at to dobre dopadne

2015-04-19 18:17:56

Ďakujem za pomoc, už rozumiem všetkému okrem jedneho. .. Keď dam dole remene , ako to nastavím aby to bolo tak ako to má byť? mám točiť tým ozub. kolieskom aby bolo presne na šipke alebo mam točiť motorom a nejak to dorovnať ?

Venca49  
Václav
2015-04-19 19:45:24

niklix: Dávej pozor na správné napnutí řemene napínací kladkou.Musí se napínat proti směru hodinových ručiček.3ipka musí být ve V vybrání,několikrát zkontroluj po otáčení klikovou hřídelí.Značky musí pasovat a i napnutí řemene.Nikdy netoč proti pohybu klikovou hřídelí.

2015-04-19 20:35:56

venca49: Rozvody jsou posunuté a jde o to, JAK je srovnat zase do té správné polohy, Václave... Já v tomhle poradit neumím.


Odpovědět

1  2  3  4