Fórum - Téma


Opel omega - incorrect rpm signal


Fórum Omega B Opel omega - incorrect rpm signal

Informace o modelu: Opel Omega B

Diskuze o vozidlu

1996 Omega B 2.0

1 fotek  |  69 diskuzí

Výkon motoru 100 kW (136 PS) při 5600 ot./min. Točivý moment: 185 Nm (136 ft/lb) při 4000 ot./min. Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 1 998 ccm (122 cui), 4-válec, Řadový, 16-ventil.



2016-03-02 23:00:49

Zdravím, moja omega je v servisnom režime už dosť dlho, svieti kontrolka motora a motor je obmedzený na 4500+/- otáčok . Dnes mi konečne prišla diagnostika a zistil som že vypisuje chybu 19 - INCORRECT RPM SIGNAL . Chyba sa nedá vymazať. Dočítal som sa že by to mal byť snímač kľuky ale ten je tam už momentálne tretí (siemens) a stále bez výsledku. Nedávno som tiež menil snímač vačky . Kontroloval som aj kábel ktorý ide od riadiacej jednotky a nezdá sa byť nejak poškodený. Viete mi nejak s týmto problémom pomôcť ? A ešte by som sa chcel spýtat či existuje nejaký preklad do cz softwaru pre op-com .

2016-03-03 07:15:39

Pokud nemas nastartovany motor, tak je to normalni stav. Motor se netoci, tudis cidlo nedava info. Kdyby bylo spatny, tak motor nenastartuje.

2016-03-03 10:16:50

otáčky si myslím, že omezené nejsou ... dvoulitra jsem vytočil na dvojku max. na cca 5000 a sepne omezovač nebo něco takového, co chrání motor před přetočením ... jestli ti to svítí i za chodu motoru (asi jo, že?), tak bych pro srandu zkusil dát jinou ŘJ ...

2016-03-03 11:05:46

dany.omega: Není žádný důvod, proč by kvalty nešly vytočit až do červeného pole a omezovač měl zasahovat už při nějakých 5tis.ot/min... Tedy s výjimkou pětky a možná zpátečky... Pokud se tak děje, není to noumání, Úďo...

2016-03-03 17:22:22

Chyba sa zobrazuje aj po naštartovaní . prikladám krátke video kde je omega pripojená na diagnostiku.

https://youtu.be/dw67HLYa0sQ

OmegaX20XEV

2016-03-04 11:49:25

colommbo: tak já už tenhle vůz nemám .. jen si matně pamatuju, že to přes 5tisíc bylo, ale víš, že já umím jenom perličky

Kopejda  
Michal Kopecký
2016-03-04 12:48:05

niklix: Snímač vačky je ten problém. buď je příliš daleko od segmentu kola nebo jsi použil nějakou náhradu a ne původní značku (Siemens, Bosch)....

2016-03-04 15:29:22

Mozem do tej "diery" kde sa snímač nastriekat nejaky čistiť (cistič bŕzd a podobne..) a snimac ma byt suchy alebo trochu mokry ako keby od oleja?

Kopejda  
Michal Kopecký
2016-03-04 17:04:14

niklix: Nastříkat do "diery" nepomůže, je to hallův senzor, tedy na magnetickém principu. Když tam nastříkáš, tak se ten prostředek 100% dostane na rozvodový řemen a může jej naleptat či něco podobného a časem může prasknout nebo skočit o zub....Tam je podstatná vzdálenost senzoru od aktivační plochy (segment) ve vačkovém kole výfukové hřídele. Jestli je od oleje a na oleji je nabalená špína, tak to bude mít vliv na funkčnost snímače....

Možná by nebylo od věci zkontrolovat nastavení rozvodu, jestli je všechno na ryskách. Když nejsou za chodu motoru oba snímače Vačka a Klikovka synchronní, může se to chovat stejně.....

http://www.club-opel.com/...cek-vackove-hridele-95290


Odpovědět