Fórum - Téma


Opel omega 2,5 td


Fórum Omega B Opel omega 2,5 td

Informace o modelu: Opel Omega B

Diskuze o vozidlu

1999 Omega B 2.5

1 fotek  |  13 diskuzí

Výkon motoru 96 kW (131 PS) . Palivo diesel. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 2 500 ccm (153 cui), 6-válec.



2016-08-08 21:43:55

Zdravím prosím můžete mi někdo poradit dnes se mi rozsvítila kontrolka motoru a auto ztratili tah jako by nešlo turbo s ničeho nic kontrolka stále svítí vím že asi bez diagnostik je těžko hledat problém ale já tli s vás někoho něco nenapadá omega 2,5 td 96kw děkuji za radu

2016-08-08 22:08:13

1. filtr paliva, v nádrži je síťka, čerpadlo má další, hlavní filtr (u difer), vstřik čerp. má další.

2. ELM 327 univerzální diag na všechny značky, čte jenom chyby enginu (aukro 270,-)

3. OP COM od China Clone 1000,- ,dostanu se do skoro do všeho.

na 90% špatné palivo -voda/špína

2016-08-09 00:12:11

Zkus si do konektoru pro diagnostiku dát třeba sponku do 4. a 6. pinu od shora vpravo a kontrolka motoru ti začne vyblikávat chyby. Co si pamatuju, tak to blikne jeden počet, pak pauza a druhý počet, tohle se vždy třikrát opakuje... Tak když to blikne jednou, pak dvakrát, tak je to kód chyby 12 (začátek diagnostiky, tak se toho nelekej) a pak to jede další, pokud jsou. Osobně bych očekával že odešel řídící vstřik, nebo je to v podtlakových čidlech (případně zpuchřelé hadičky)... Jinak čísla chyb určitě najdeš sotva zapneš google.

Jo a pokud nemáš tempomat, tak tam asi ještě bude chyba 92, tak to taky neřeš.

PS: Opcom china clone stojí na ebay cca 450.

2016-08-09 10:55:39

Jojo dík za radu mám tempomat ale kontrolka se rozvítila a auto zlenicelo až tehdy jak mi praskla nádoba na vodu ihned jsem zastavil při zahřátí voda prská ale nezahřívají se a nemá to ten tah jak má mit

Bavil jsem se ještě dnes s mechanikem a říkal že pokud mi praskla nádoba na vodu ze se mohl údajně dostat vzduch ze mám vyměnit nádobu na vodu a jak bude sundana nastartovat ať vzduch a stará voda jde pryč namontovat a možná že to bude ok myslíte že to je možné?

2016-08-09 11:01:50

Chlapi pokud by to byl vstřik nebo čidlo kolik to tak stojí cca oprava díky moc

2016-08-09 11:13:28

1,proč by to měl být vstřik ?

2, jaké čidlo , čidel je tam plná prd...

3, co si vyblikal za kod chyby

2016-08-09 14:00:15

Pokud praskla voda přetlakem a motor nemá tah, tak je nejčastěji prasklé těsnění pod hlavou.

Spaliny pronikají pod tlakem do vody.

Test: doplněná voda, bez víčka, začne vařit ihned nebo po zahřátí.

Nebo použít diag. kapalinu co reaguje na CO2 ve vodě.

(systém se odvzdušní sám po delším stání, nebo ihned po nastartování)

nejdří přečíst registr závad

2016-08-09 19:11:22

Tak jsem s toho v prdeli diagnostika neukázala žádnou chybu koupil jsem novou nádobku vyměnil ji za tu prasklou co tekla přes víčko trošku a automaticky po chvíli stoupá teplota tak jsem vzal zpět starou opět namontoval a teplota je super ale tah nic moc asi těsnění pod hlavou nebo hlava praskla

2016-08-09 19:13:37

Doplněna voda s novou nádobkou začne vařit do 20 minut stará nádoba co je prasklinka u víčka drží teplotu krasne

2016-08-09 19:42:31

Při závadě chlazení stoupá teplota, ale motor má plný výkon (vadný termostat, zanesený chladič).

Pokles výkonu spojený s vodou je vždy nějaká prasklina. Těsnění pod hlavou, hlava, vložka válce.

Po zahřátí se roztáhne a začne pouštět tlak do vody. Nějakej válec pak nemá kompresi.

Chlazení bez tlaku vaří při 100°C, natlakovaný třeba 120°C (dle fridexu).Při 105-110 už svítí červená na teploměru, pokud dále tavíme tak se i vypne motor.

Poslední pokus :po dosažení 90°C je horká trubka do chladiče (velká do horního rohu) tzn otvírá termostat?

2016-08-09 19:57:00

tenhle motor je z dilny BMW. je nesmrtelnej POKUD ma chlazeni na 100% toci se mu vrtule, ma 100% termostat, stale vodu atd... vse okolo vody. jak ho prehrejes rupne vetsinou hlava.

2016-08-10 07:27:41

Auto nevarilo nadobka byla praskla už předtím a tlakem to trošku prskalo už měsíc předtím jinak motor jede krásné na všech 6 válců ale podle všeho to nakonec vypadá na prasklou hadici od turba turbo je v pohode nemá vůli lopatky ok ale ta hadice je ale už taková sterela dnes ještě koupím hadici od turba a uvidim jelikož když přidám plyn hvyzda to trošku a to většinou dělá když je nějaká hadice rupla a jde pres to vzduch jinak díky moc všem za tipy

Při té starší nádobce co propouští trošičku vodu přes víčko se auto nezahřívají teplota max 90 stupňů a drzi ce tak pěkně celou dobu

2016-08-17 18:49:21

samuel1805: Ahoj, me delala to same. Mel jsem prasklou trubku sani k turbu primo v prirube a nebylo to videt. Sikovny kovar opravil za flasku Morgana :) Je to nerezova roura. Nad 4000 otacek mi turbo tahlo dobre, asi podtlak trubku utesnil. Ale nerikam, ze je to i tvuj pripad ;)


Odpovědět