Fórum - Téma


opel omega 2.2dti samý problém a záhada


Fórum Omega B opel omega 2.2dti samý problém a záhada

Informace o modelu: Opel Omega B



2013-10-10 11:45:04

ahoj kluci mám tu záhadu koupil jsem omegu rok 2001 motor y22dth 88KW auto mělo dva měsíc po repasu turbo najel jsem na tom autě cca 1000km a prohnalomi to turbem olej ale olej z motoru neubyl ba ještě přibyl,auto špatně startuje jako by padala nafta mám takovou teorii že jde nafta do oleje s zvedá tudíž hladinu oleje ten má potom vysoký tlak a buď to prožene mazáním turba nebo odfukem kliky je to možné????a k té naftě :díky tomu startování předpokládám těsnící gumičky vstřiku nebo přepad od vstřiku ???na to přichází moje další otázečka jde to udělat v domácích podmínkách či jestly by senenašel někdo z okolí turnova co by mi helpnul???auto bylo na diagnostice a nic to neukázalo prosím poraťte turbo po reklamaci při které mi bylo řečeno že je ok ????

2013-10-10 12:46:21

micke20: Ahoj! Jak už jsem tu mockrát psal, naftě rozumím ještě míň než benzínu, ale s teorií, že "jde nafta do oleje a zvedá tudíž hladinu oleje ten má potom vysoký tlak a buď to prožene mazáním turba nebo odfukem kliky" bych souhlasil. Určité malé množství nafty se do oleje dostává vždycky, benzín taky, ale ten se zase odpaří, kdežto nafta v oleji zůstává, postupně jej ředí a zvětšuje množství náplně. Jenže PROČ, JAK a KUDY se dostane do oleje nafty tolik, jako ve tvém případě, poradit neumím...

2013-10-10 18:04:10

Jak je tom hladina vody? Voda je tezsi nez olej a ten je pak nad ni.

Kolik ti pribylo oleje?

Nezda se mi ze by tam sla nafta, to by bylo i z toho oleje citit.

Me se to stalo na dodavce, ale ta mela mechanicke podavaci cerpadlo jako Š120 a byla praskla menbrana, ale tady neni nic kudy by se tam ta nafta mohla dostat a pres striky, nevim nevim.

Pokud ti na turbo rekli OK, tak ti to slo odvetranim od ventilu do sani diky vysoke hladine. Musis prijit na to co tece do oleje a dstranit to.

Vypust olej a uvidis co potece prvni ( voda pak olej nebo emulze ) kdyz potece jen cernej olej ridkej jak voda a na omak bude malo mastnej je to nafta ale kudy se ti tam dostala to mi nenapada. Cerpadlo je rotacni a neni propojene s blokem.

2013-10-10 18:10:00

to je sice pravda ale je na rozvodech a tam mam retez a ten je mazany olejem ,tak prave mam podezreni na ty vstriky ,voda neubyva

2013-10-10 18:31:39

Tak teoreticky by hridel cerpadla mohla mit vuli a tamtudy by se mohla nafta dostat do oleje.

Neuvedomil jsem si ze 2,2 Td ma retez.

Rozhodne musis drobet rozhodit motor aby si se podival.

2013-10-10 18:40:54

to jo uz ted se na to tesim,ale nehodlam uz delat ekologum vrasky na cele :-P

Kopejda  
Michal Kopecký
2013-10-10 18:44:53

micke20: A už jste koukali na to, jak má tento motor provedené vstřikovače? Jsou umístěné pod vačkou a mají dvě části a mezi nimi jsou těsnící gumové O kroužky. Ty když netěsní, tak se nafta dostává do oleje a blbě to startuje. Nafta může i tzv. padat.

Na obrázcích je vstřikovač a na druhém místo kde je pod vačkou umístěn:

2013-10-10 19:18:07

oki moc dekuju

2013-10-10 19:19:54

kopejda: tak tohle vidim porve v zivote, to jako tryska je mezi ventilama a ta druha cast je pod vackou. A celek tedy tvori pismeno T.

No kterej vul tohle vymyslel.

S cerpadlem to beru zpet. Vedet jak to presne vypada, tak je urcite jasne ze potecou vstriky.

Pocital jsem ze to je bud klasicka komurka nebo klasika primej vstrik jako u opla je a ne takovejhle vynalez.

Urcite muzes jit po vstrikach a urcite mi daji za pravdu ostatni.

Kopejda  
Michal Kopecký
2013-10-10 21:01:44

kiselina: Výmysl to je z Japonska - Isuzu - holt některé záležitosti hlava nebere. Obecně platí, že tyhle dvě dtíčka 2.0 a 2.2 nebrat a vyhnout se obloukem. To tam najdete další vynález, vířivé klapky v sacích kanálech a když vypadnou tak se nasajou víte kam.....


Odpovědět