Fórum - Téma


opel omega 2.2 dti nejde nastartovat


Fórum Omega B opel omega 2.2 dti nejde nastartovat

Informace o modelu: Opel Omega B



2013-01-23 19:35:59

potřebuji od vás poradit,čím to může být,už ráno jsem si všiml,že nastartovala za delší chvilku než je normální,dojel jsem domů a znova jsem jí nastartoval až večer po 20-ti minutách jízdy motor zhasnul a od té doby nejde nastartovat.předem vám děkuji za vaše rady...

2013-01-23 21:14:46

pane to mužou být spousty věcí začal bych nejjednodušeji jde do motoru nafta?? Svítí blikají nějaký kontrolky??

2013-01-24 05:57:40

Přesně jak říká hansbob, jen nevím jestli to bude jednoduché pro zadavatele zjistit. Tohle může dělat v motoru opravdu spousta věcí...Od nějakého kabelového svazku až po čerpadlo.

2013-01-24 14:14:21

no,když se motor zastavil,tak v nádrži bylo už málo nafty a auto bylo zapadlý pravim zadnim kolem a zadek auta byl trochu z kopce,zkoušel jsem vyjet a motor se mi udusil.druhý den jsem tam nalil naftu,vytáhl ho na rovinu a asi hodinu ho zkoušel nastartovat,žkoušel jsem i lejt naftu do hadice co vede do čerpadla,do čerpadla jsem nalil v průběhu startování asi litr apůl nafty a stejně nenastartovala hadici jsem na zpět zadělal,pak jsem jí táhl na laně domů a zkoušel motor nahodit přes rychlost,taky nic. na palubce svítí oranžová kontrolka(motor), myslel jsem že by to mohlo být tím že to natáhlo bordel z nádrže

2013-01-25 06:19:21

Zdravím,

Co je to málo nafty, kolik cca? U těchto aut je problémem, že nemají podávací čerpadlo v nádrži ale je součástí vstřikovacího čerpadla na motoru. Takže pokud dojde ve vedení nafta a vyji dolejete, čerpadlo musí natáhnout naftu až z nádrže, při délce omegy to nebude zachvíli.

Dle mého názoru jste tím, jak jste chtěl vyjet, když v nádrži bylo málo nafty, vytáhl ten zbytek co jste mět v trubkách a pak vám to zdechlo a tím jste odrovnal vstřikovací čerpadlo. Proto nejde nastartovat.

U tečhto aut se nevyplácí mít málo nafty v nádrži, protože pokud si čerpadlo nacucne vzduch, velmi často odejde. To se může stát když např. neodborně měníte pal. filtr.

Nemám omegu ale vectru 2,0 dti ale ty motory jsou velmi podobné a nějakou zkušenost s tím mám, bohužel.

Ještě se podívejte, jestli nemáte u vstřiků vyteklou naftu na motoru.

Takže tolik můj názor. Ještě počkáme na vyjádření jiných, hlavně Hansboba...

2013-01-25 06:23:07

Jo a ještě k tomu nalévání nafty do hadice. Pokud jste v nádrži neměl zpětný ventil, a ten tam standardně nebývá, tak Vám to moc nepomůže, protože nafta vytekla do nádrže a v hadici je zase vzduchu.

Kéž bych se ve svých názorech míli, protože vstřikovací čerpadlo, je hodně drahá záležitost, vezmeme-li v úvahu cenu omegy.

2013-01-25 11:27:26

vytáhni přepadovou hadičku - vracečku od vstřiků a profoukni to -odstranit zbytky nafty+vzduchu. Nasaj (hubou , nebo balónkem) novou naftu - Saj tak dlouho dokud nenatáhneš naftu z nádrže přez filtr až skrz čerpadlo. Pokaždé při nadechování jí ale ucpi ať ti nafta znovu nespadne. Až budeš mít zavodněn naftou celý okruch , zkus odvzdušnit vstřikovače , nebo startuj s plnym plynem. ( chce to ale plně nabytou baterku ). Měla by do 20s chytnout. Pokud ne , nejspíš je čerpadlo kaput. Pokud ale svítí MIL , chtělo by to se prvně píchnout a podívat proč svítí.

2013-01-25 12:51:14

díky za vaše rady,seženu pumpičku a zkusím odvzdušnit palivový vedení....podle návodu od bre@thlles

2013-01-25 12:53:19

Nezapoměň , že až budeš hadičku vracet , je důležité to udělat rychle , aby ti nafta zas nespadla.

Dá se to i hubou , holt se trochu namažeš

2013-01-31 07:51:16

Tak a já už nemám co dodat tady je již zmíněno vše


Odpovědět