Fórum - Téma


Opel kadett C 1.2 - elektrické schéma zapojení


Fórum Kadett Opel kadett C 1.2 - elektrické schéma zapojení

Informace o modelu: Opel Kadett



2015-04-17 12:15:39

Dobrý den.

Jedná se mi motor, nevím zdali je typ uvedený v nadpisu ten správný (vím jistě že se jedná o opel o obsahu 1.2), dle internetu se jedná o tento: http://i245.photobucket.c...0/koenkadett/motor3-1.jpg

Bratr se snaží tento motor sprovozuschopnit z nynějšího dezolátního stavu. Nyní se motor již snaží nastartovat (starter točí, motor se nerozeběhne). Podle našeho pátrání je práce (zážeh) válců v pořadí 1-3-4-2 ale nejsme si stoprocentně jisti.

Poradí někdo? Měl by někdo případné elektrické schéma zapojení, jen co se motoru týká?

Děkuji.

S pozdravem

Prcek203

2015-04-17 13:13:58

Rád bych ti poradil na odkaz na googlu, ale jeliký se to zde nesmí a zablokovalo by mi to účet tak si do toho vyhedávače dej jen tento nadpis: Opel kadett C 1.2 - elektrické schéma zapojení

měj se.vs.

2015-04-17 15:29:43

prcek203: A pořadí zapalování je správné.

2015-04-17 17:39:47

vseumel: To už jsem zkoušel také obrátit se na strýčka google, ale nic nenalezl, respektive se našel, ale vše možné, jen ne ono zapojení. Proto jsem se zaregistroval zde a položil dotaz semky

colommbo: Diky, alespoň jedna pozitivní odpověď

2015-04-17 18:24:53

http://www.opel-kadett-c....berichte/zuendanlage.html

2015-04-17 18:30:18

ještě sem našel toto: (přeložil google)

http://65833.forumromanum...65833&threadid=1127337265

Poloha rozdělovače rotoru o zapálení prvního válce, můžete zjistit, že.

Děláte z plnicího otvoru oleje a krytu ventilu a otáčením motoru kolem doprava, dokud sacího ventilu prvního válce (což je celkem druhého ventilu z přední strany motoru) je otevřena pouze a opět uzavřena. Poté se dáte motor do zářezu na řemenici

zalomeným hřídele těsně před zvýšením na obálce ovládací skříně je (zářez na řemenici a pak je v nejvyšším bodě).

Píst prvního válce je nyní na své horní úvrati a směs ve válci by nyní explodovat jiskrou. Distributor rotor je nyní k místu, kde se v náplasti prodejce víčko průchodka sedět na zapalovací kabel prvního válce.

Takže nyní můžete dát rozdělovače rotor a čepici a připojíte kabel zapalování pro první válec.

Na víko rozdělovače, kabely jsou samozřejmě ve směru hodinových ručiček a zapojen přímo v sobě. Zásuvka pro první válec, budete si, jak je popsáno. Pak si dal druhý kabel do zásuvky na další následujícího po směru hodinových ručiček Distributor víčko a na druhém konci svíčky třetího válce. Tyto kabely se vrací ve směru hodinových ručiček bude následující zdířky víčka a volný konec svíčky čtvrtého válce. Poslední volný konektor je přirozené, že drát zapalování druhého válce, zásuvky pro zapalovací cívky jste zvané správně.

2015-04-17 18:37:23

A konečně dle : http://www.opelkadettc.ne...echnical/engine's/12.aspx

je pořadní obou motorů (1.2n i 1.2s) : 1-3-4-2

můžeš študovat :) , když hledáš něco na googlu, je dobrý to hledat ve správném jazyce (německy) :)

2015-04-17 18:43:39

prcek203: Zkus popř. napsat soukromou zprávu tomuto kolegovi:

http://www.club-opel.com/...ember_detail.php?id=10013

2015-04-17 22:07:51

breathlless: Díky, hledání v němčině je pro mně veliký problém


Odpovědět