Fórum - Téma


Opel Insignia: nová vášeň od Opelu


Fórum Insignia Opel Insignia: nová vášeň od Opelu

Informace o modelu: Opel Insignia


1  2

2008-07-24 07:57:52

Podivej te se na : http://media.gm.com/intl/opel/en/ je tam spousta fotek a super video z predstaveni Insignie v Londyne

2008-08-02 20:48:39

já hned jak jsem viděl první foto tak jsem se zamiloval je to nádhera myslím že OPEL právě poslal FORD a WV do p.....

2008-11-18 20:32:55

tak a je to tady insignia se stala evropským autem roku já to řikal je to super a myslím že si to práven zaslouží je to PECKA

2008-11-18 20:48:35

Nechci bejt zlej, ale všechny tyhle pseudo coupésedany jako CC Pasat a ted tohle jsou jen levnou kopií Mercedesu CLS (W219) . . . ve Stuttgartu s tim byli první a všichni si z nich dělali prdel, že tohle se prodávat nebude (AutoBild to dost rozebíral a hlavně příznivci "hot hatchů" se tomu smáli nejvíc) a ejhle . . . hurá, kopírujem.

A pardon, ale zrovna na tyhle fotce je tvar CLS dost patrnej :

Originalita je v perdéli, páne hrábě . . .

2008-11-18 22:34:13

No tady bych to zrovna takhle neřekl sice kdo vi jak to maji automobilky mezi sebou ale koncept Insignie a koncept M-B CLS vylezli oba ve stejny rok a to 2003 na autosalonu ve frankfurtu takže tady by to s tim kopirovanim zase tak horke neviděl, jo clsko šlo dřiv do prodeje ale tak mercedes je zaměřenej na jine zakazniky a muže si dovolit dřiv takovej model vypustit do světa Opel holt musel čekat.

2008-11-18 23:08:45

tady mate fotečky Ignisie od upravce IMSCHER! nadhera

2008-11-19 06:24:36

když porovnávam insignii s tím medvědem tak musím říct že ten mercedes je takovej utáplej nic moc co by mě zaujmulo kdežto u opela tam je ten disign takovej dravějši a víc zaujme.asi jsem zaujatej ale značku mercedes vnímam jako auta pro zbohatlí německý dětky.

2008-11-19 16:17:48

Ale kucí, kdo tu říkal, že se mi to nelíbí? Mno, upřímně, nelíbí, ale . . . tak trochu mě sere (vlastně dost), že když už jednou dělala Adam Opel AG takový auta jako Monza nebo Diplomat, proč teď musí dělat takový . . . no . . . herky.

A SERU NA NĚJAKÝ POŽADAVKY TRHU! TYHLE AUTA SI SVOJE ZÁKAZNÍKY VŽDYCKY NAŠLI!

Prostě kdysi když se řeklo W116 6.9, E23 745i nebo právě Diplomat, každej věděl, která bije. Tyhle auta patřily do segmentu jak tu někdo řekl: "pro zbohatlí německý dětky" (gramatiku neřešim, ale kurňa chlape . . . ), ale jejich dynamické a i jízdní vlastnosti se vyrovnaly leckdy 911tkám a hlavně třeba Diplomat 5.4 bylo . . . no ebes ráres, prostě. Klasickej sedan s klasickou koncepcí s klasickým tvarem dneska aby člověk pohledal, BMW E38, Senator B a MB W140 byly, teda podle mě, poslední sedany, který za něco stály.

2008-11-19 18:29:31

no já nevím jestli je insignia 2.8 V6 turbo herka no prostě doba si žádá nový disign a tak to prostě je,mě se taky líbí starý opeli a rád bych měl v garáži bud lotuse,nebo kadetta C GT/E ale prostě čas je neuprosnej a když se podívám na auta jiných výrobcu dnešní doby tak mě prostě insignia příjde naprosto něco jiného trochu to rozvířilo stojatou vodu. Mě se to auto prostě líbí.

2008-11-19 18:55:57

No právě "seru na požadavky trhu" kež by to tak šlo ale v době krize, bláznění ekologie a dalších faktorů to prostě bez požadavků trhu nešlo a přeci nechceme aby nám Adam krachl no ne

2008-11-19 19:12:28

Adama nedáme

2008-11-19 20:19:21

Houby krize, sakra!

Tak hele, jen tak úvahově, Opel je pod koncernem GM, koncern GM má taky Cadillac; Chevrolet, Buick, Pontiac, GMC, Opel, Vauxhall, Hummer, Saab a Saturn. Takže, vzhledem k tomu, že tím pádem má taky Corvette, která má momentálně jeden z nejlepších V8 motorů na trhu (ne top, ale je sehr gut), dál taky díky tomu má dostatečné zdroje automatických převodovek, dostatečný výběr co se týče podlahových plošin a tedy i možností volby druhu náprav.

Takže pohon a přenos síly, nápravy + vše okolo a podlahu máte doma, jen šáhnout do skladu, že? Co chybí? Karoserie, díky dnešním technologiím otázka dvou měsíců trochu svižnější práce jednoho týmu vývojářů, čalouníků, elektrikářů a designérů. Všimněte si faktu, že ekonomové tam nejsou - to jsou ty nejhorší prasopsi a škůdci automobilového průmyslu hned po vládách států, družstvu OPEC, zelených a jim podbnejm ekokryplům.

Ty daj dohromady během dalšího půl roka takovou káru, že nějaký V6 s turbem se bude most jít zahrabat a S-Klasse bude mít problém, takže jediný co tu chybí, nejsou finance a ani zákazníci, ale vůle.

A o ty zákazníky se bát fakt nemusíte, i v době největší krize ve 30tých letech prodej těch fakt upper class aut nešel do kopru tak uplně, jak si všichni myslí . . . bohatí tu byli a jsou a budou.

2008-11-19 23:48:23

Ano bohati tu byli jsou a budou ale ruku na srdce prachač si za třeba 3 mega koupi auto zvučneho jmena jako Jaguar, Cadillac, nebo jiné kde přeci jen stále má jmeno zvuk a člověk si pod nim nepředstaví Corsy, Astry atd.. a nějak se mu vytrácí ta jedinečnost . Navíc svižná práce designerů hih už to je kámen úrazu trochu vim jak to u těchto lidí chodí a svižná práce s časovym limitem je zlo a jen ta by vyhnala cenu konečnyho auta sakra vysoko. Navíc testy a dalši věci trvaj docela dost času a stoji dost peněz pokud by teda nepraktikovali metody jako čina kde vypouštio jedno auto za druhym a ani neřeši že na prvnim přejezdu se jim to zlomí.

Dalším je že by pak takovej Opel dělal konkurenci jinému autu ze svého koncernu takže tomu komu má vydělávat penize by škodil.

Taky bych bral kdyby se dělal nastupce Monzy, Senatora nebo ještě líp Manty ale právě trh je ten kdo dneska určuje a udělat auto s nenažranym V8 z corvetty šoupnout tam automat a dát tomu super kabátek neni zaručenej prodej ani u zarytých fanoušků natož bohatých dneska už i ti bohatí koukaj třeba na ekologii protože je to taky docela in a čimdal víc chtějí hybridni auta takovej Lexus LS600h to je auto kde se muže jit S-klada a podobní zahrabat a nejen tim že je to hybrid ale vším to auto je jak z jiné doby a konkurence ho docela těžko dohání. No a pak zminovaní škůdci takže myslím že myslim že i ta vůle by byla ale taky musí mít rozum aby pro ně takove jednani nebylo likvidační.

2008-11-20 07:14:01

...jen pro zajimavost. Ja uz jsme mel moznost projet se v Insignii 2,8 a jen jedno auto (a to jsem u aut 11 let) melo podobne svezeni a atmosferu v interieru - BMW . Pockejte tedy s hodnocenim na realne svezeni a uvidite jak vas prijemne prekvapi Cau PU

2008-11-20 17:12:51

@ Paczqo: Hele, věř tomu nebo ne, fakt se během půl roka dá udělat auto, né bez blech a nemocí, ale dá, hlavně když máš k dispozici to, co koncern GM.

Dál tam zmiňuješ, co se lidem vybaví, když slyší Opel . . . nevěř tomu, Astra nebo Corsa, to se vybaví tobě nebo mě nebo nějakejm věci neznalejm pseudoznalcům, ale jakmile se to bude jmenovat nebo se řekne že to je nástupce Diplomata, Senatora nebo Monzy, zaračuji ti, že si spousta lidí vzpomene, fakt věř tomu.

Co se týče vnitřní konkurence, ano tam je problém . . . GM to má seřazený tak trochu divně, já bych to řadil jinak, ale sem asi moc evropan a moc opel.

Jinak, nenasytná V8, to je dneska pěkná hovadina. Tahle V8 nemá nic společnýho s těma mamutíma motorama z Camara, tohle up to date motor, a co se týče spotřeby . . . tak S600 nemá o moc menší, ne-li větší.

Jasně, ne hned, až to uměle vyvolaná krize opadne, dřív ne . . .

2008-11-20 18:35:57

Tak k te spotřebě tim nenažrany jsem myslel spotřebu kolem 12l/100 km vim že ty motory dokažou i meně měl jsem možnost se s corvettou svezt jako řidič a pul roku jsem vlastnil Cadillac STS V8 4,7 r.v. 1998 takže tyhle motory mi cizí nejsou ale dneska je pro hodně lidí i 10 litrů hodně a nemluvil jsem o starych motorech z camara, firebirdu a podobně to jsou žrouti ale zase je to klasika.

Za půl roku se dá auto udělat to nepopírám ale mouchy a nemoce se ladí pak dlouho a v některych statech ma opel ne moc dobrou pověst protože je tam stavi na uroven daewoo, ted už chevroletu a pravě diky strategii GM už neni opel co byval a prostě michaji značky a jejich modely jak se jim libi a potom vznika ne moc dobra pověst a byl by risk vypustit auto s mouchama.

Jinak při slově Opel se mě osobně vybaví Manta, GT - což je neskutečne auto, Omega, Diplomat a další klasiky zrovna astra a corsa jsou pro mě takove vedlejší auta. Vim že spousta lidí si vzpomene ale kolik těm lidem je ? Automobilky hledaji koncové zakazníky mezi mladšíma a těm tyhle auta tolik neřeknou navic dneska už vyroba aut něni tak o vášni jako spíš vydělávat spoustu peněz a tim dosahnou jak už bylo řečeno tim že se budou držet trendu.

2008-11-25 03:10:46

Taky jsem si Insignii velmi oblíbil a už se těším až se tady bude nějakej rok prodávat a bude v bazaru za nějakou zajímavější cenu. Až Vectra doslouží, tak bude pravděpodobně nástupce

2008-12-02 22:07:13

Debata na úrovni.!! Až dojezdím svou omu u roku 94 tak budu určitě chtít Insigniii : Snad mi to kapsa dovolí.

(samozřejmě ojetou, nové auto jsem řídil pouze půjčené)

2008-12-18 11:29:22

Hezký den přeji všem příznivcům značky Opel. Chtěl bych také přispět několika postřehy. Od vojny se živím jako řidič z povolání, blížím se k hranici 2 000 000 ujetých kilometrů. Za svůj život jsem vlastni už hodně auťáků (je mi 53 let). Od komunistikých Škodovek, Žigulíků, také Chrysler 180, po revoluci Toyota, Hyunday Sonata, Octavia, BMW řady 5 a teď Opel Omega 3.0 MV6. Jednoznačně vyhrává Omega. I při porovnání s BMW je Omega mnohem lepší co se týče pohodlí cestování a dobrého pocitu z jízdy.

Je to asi 14 dní, jel jsem s manželkou, synem a snachou z Prahy do německa, kousek za Rozvadov. Na Rozvadově mám bráchu, tak jsem spojit nákup na vánoce s návštěvou. Cesta přes Prahu na dálnici D5 mi trvala hodinu. Když jsem dorazil na dálnici, řekl jsem si, že si ještě trochu užiju a jel jsem docela svižně. Upozorňuju, že bez nějakého riskování nebo jízdy plyn - brzda Byla to paráda, ten mohutný zátah motoru, když bylo potřeba, skoro absolutní ticho uvnitř vozu. Nádherný pocit z jízdy. Pocit bezpečí se vám za chvíli dostane do krve. Rychlost se pohybovala mezi 160km/h až 210km/h. Když jsem sjížděl z dálnice u Vohenschtrausu, měl jsem za sebou 165km od najetí na dálnici a trvalo to pouze 1hod. 12min. Spotřebu mi počítač ukázal 9.2l/100km. Vyzkoušel jsem si také brzdy. Z 200km/h jsem na jednom prázdném úseku dupnul na brzdy a můžu vám říct, že mi málem vystřelily airbagy. Omega se skoro zapíchla do asfaltu a zastavilo to na hodně krátkém úseku.

Co jsem tím chtěl vlastně říct. Je pravda, že velkolitrážní auta mají trochu vyšší spotřebu, ale svezení je to nádherné. Stojí to za to.

Proto moje další volba (až budou peníze) je jednoznačně INSIGNIA A to minimálně šestiválec.

Přeji vám všem mnoho kilometrů bez nehod nebo závad a mnoho krásných chvil o nadcházejících svátcích.

2008-12-18 12:35:05

Za takovou pochvalu ti musí být všichni opláci vděční. Já mám sice o dost starší vůz, ale mohu ti říci, že po, taky mnoha letech strávených za volanty různých aut, teprve teď JEZDÍM!!


Odpovědět

1  2