Fórum - Téma


Opel Insignia 2,0 cdti 118kw Moje závady


Fórum Insignia Opel Insignia 2,0 cdti 118kw Moje závady

Informace o modelu: Opel Insignia



2016-02-03 16:04:46

Dobrý den všem,

chci se s váma podělit o závady na mém voze. Vůz Opel Insignia jsem koupil jako nové auto před šesti lety. Dnes mám najeto 141000km a těch závad bylo už mnoho. Jak to tedy začalo. Cca při 40000km mě praskla hadička od posilovače řízení. Měsíc na to vyšla svolávací akce. Další problem co trvá stále je opotřebení zadních brzdových destiček. Musím je měnit cca každých 7000km. V Opelu mě bylo řečeno že je to normální. Další závadu jsem měl kolem 90000km a to bylo, že při akceleraci jsem měl ztrátu výkonu. Na diagnostice bylo zjištěno, že je špatná váha vzduchu. Tak jsem ji vyměnil a cca za 1000km se to stalo zase. Tentokrát se přišlo na prasklou hadici od turba. Při nějakých 115000km se mě pokazil světlomet. Palubní počítač psal Porucha AF světlometu. Oprava byla dost nákladná. Loni před Vánocema mě začala unikat chladící kapalina. Měl jsem najeto cca 135000km. Při hledání závady se přišlo na to že je prasklý kryt EGR chladiče spalin. Uběhl měsíc a něco a řeším zase závadu. Při akceleraci motor ztrácí výkon. Je to nevypočitatelné jelikož se mě to stalo v sobotu cestou do hradce pak 4 dny nic a dnes ráno cestou do práce se mě to stalo 3x. Pokažde jsem musel zastavit, vypnout motor a zase nastartovat. Chvilu to jelo, ale bylo cítit že auto nejede. Prostě to nemá ten výkon co dřív. Na palubní desce mě svítí brzo navštívit servis, ale to mě svítí dlouho jelikož vím, že jeden žhavik je špatný. Na diagnostiku jsem se ještě nedostal. Nemáte s touto závadou někdo už zkušenost? Někde jsem to tady četl, ale co byla skutečná příčina jsem se nedočetl. S autem jsem spokojený. Velice dobře se mě s nim jezdí, ale za poslední rok těch závad bylo až moc. Tak jsem se rozhodl, že ho prodám. Toto je má šestiletá zkušenost s vozem Opel Insignia 2,0 cdti sport tourer

2016-02-03 16:14:45

k tomu přidám ještě 2x výměna vyhřívání sedaček( normálně tam sedím. Sex v autě už mám za sebou),

bad64  
2016-02-03 17:04:59

roskou: Dobrý den při registraci na club Vám mimo jiné byla doporučena stránka o doplnění profilu o vozidlo a motorizaci kterou jste zřejmě opomenul(a).Pokud vozidlo Opel nevlastníte stačí zapsat v Nastavení Změna profilu a dále ve VZKAZUJI vozidlo Opel nevlastním.Pokud budete tyto údaje nadále ignorovat může se stát,když budete potřebovat nějakou radu tato ignorace se obrátí proti Vám tím,že se nedočkáte odpovědi.Pokud máte vozidlo utajené je to jako by nebylo doplněno jelikož ho nevidíme.Děkujeme Super-Admin clubu

2016-02-03 20:10:04

roskou: jsem na tom se závadama podobně, při 168t prasklá hadice od posilovače řízení, 182 prasklá hadice intercooleru a to bych si tipnul, že máš teď opět, naprosto nevypočitatelný pokles výkonu třeba při jízdě po dálnici na 6st, 1st a 2.st bez nějakýho vlivu. Insignie přesně na všechny tyhle závady trpí, ten EGR kryt a vyhřívání sedaček jsem hodně často o tom na forech četl.

2016-02-04 07:22:59

snedovicak: přesně jak řikáš 1st 2st ok a na dálnici při 5st a 6st pokles výkonu. Musím zastavit, vypnout motor a pak je to zas ok na nějakou dobu

2016-02-04 16:54:07

roskou: prolez tu hadici, ja tam mel 5cm díru na dojetí do servisu jsem ji omotal pevnostní páskou a pak vymenil

2016-02-06 09:57:16

snedovicak: Hadice od turba to nebyla. Závada byla ve ventilu, který ovládá turbo. Je to taková malá blbost na, kterou jsou napojeny dvě tenké hadičky. Cena ventilu je 2000,- a výměna trvala 1 minutu

2016-10-11 10:50:07

roskou: Také přidávám moje závady, Insignia ST 2,0 CDTI 118kW najeto 267000 km kupoval jsem jako nové 2009. První závada cca 108000 - prasklá hadice od turba, další prasklá ve 220000.

Zadřená volnoběžka alternátoru a spálený drát v alternátoru cca 160000 - oprava v Úvalech za 2000Kč. 150000 vylomená napínací klatka řemenu alternátoru. 140000 Špatné čidlo tlaku (škubalo to).230000 LZ ložisko, 250000 prasklý kryt EGR ventilu.235000 spojka a dvouhmotový setrvačník. Zadní destičky jsem ještě neměnil, přední 3x, jednou kotouče. Teď mi prosakuje hadice k posilovači řízení, píská PZ ložisko a teče PP tlumič. Jinak OK

To opotřebení zadních destiček vypadá na přidřenou elelktrickou brzdu.

2016-10-11 14:47:39

milan005: to je fajn, rekl bych. na ty km co ma najeto.

2016-10-12 10:11:42

137600km výmena oleja v servoriadení 1,5l oleja GM Dexron VI 138000 km výmena, žeraviacej sviečky 3.valca 16€,139000 km pridanie Pro-Tec RadiatorStop LEak-slzil chladič,14200 km výmena oleja v aut.prevodovke 240€,142 025 km výmena ulomenej vodiacej kladky a drážkového remena 100€, 142400 km výmena volnobežky alternátora 30€,145000 km výmena batérie,152600 km výmena EGR 75€-použitý.

2016-10-12 17:06:08

Vymena obalu chladica AGR

Diagnostika

D+M vratnej hadice chlad. kapaliny

D+M chlad. potrubia recirkulace

D+M vystup. hadice obtoku vody chladica

D+M vstup. potrubia chlad.kvap.motora

D+M pritetokoveej hadice chladica

Kontrola po 150 000 km

Vymena klin. remana

Kontrola+precistenie brzd

ahke umytie povrchu (Wap-pena-Wap)

Oplach motora

Vysvetli mi niekto čo sa tam komplet menilo? To sa menili všetky tie hadice čo popisujú? To by bolo divné nie? Lebo nerozumiem tomu D+M (je to z MyOpel servisná história)

2016-10-12 17:30:51

libor95: D+M bude zřejmě Demontáž + Montáž...

2016-10-12 17:36:47

colommbo: takže sa to nemenilo? A nevieš na čo vlastne bolo potrebné to všetko demontovať?

2016-10-12 18:12:18

libor95: To ozaj neviem...

Venca49  
Václav
2016-10-12 18:35:37

libor95: To bylo potřeba demontovat a opět namontovat(odpojit a zapojit) při výměně "Vymena obalu chladica AGR" Ostatní je servisní prohlídka.

2016-10-12 18:55:28

Pridám sa aj ja so servisom mojej insignie konkrétne tu pridám výpis z MyOpel :

Auto má momentálne najazdené 173 000km

Dátum zúčtovania 24. 6. 2015 Popis služby

Diagnostika MDI

Vymena hadice turba

Vymena cidla teploty vyfuku

Prevedenie nut.regeneracie DPF Počet prejazdených míľ 161 984 km Predajca M a H spol.s r.o.

Panónska cesta 43

851 04 Bratislava

Dátum zúčtovania 5. 3. 2015 Popis služby

Vymena obalu chladica AGR

Diagnostika

D+M vratnej hadice chlad. kapaliny

D+M chlad. potrubia recirkulace

D+M vystup. hadice obtoku vody chladica

D+M vstup. potrubia chlad.kvap.motora

D+M prietokovej hadice chladica

Kontrola po 150 000 km

Vymena klin. remana

Kontrola+precistenie brzd

Ľahke umytie povrchu (Wap-pena-Wap)

Oplach motora Počet prejazdených míľ 151 450 km Predajca M a H spol.s r.o.

Panónska cesta 43

851 04 Bratislava

Dátum zúčtovania 27. 1. 2015 Popis služby

Vymena prednych brzdovych segmentov

+vymena kotucov

vymena snimaca otacok p.p.kolesa

diagnostika MDI

test brzd

umyt karoseriu+motor

d+m zadnych brzd.kotucov

sustruzenie zad.brzd.kotucov Počet prejazdených míľ 140 000 km Predajca M a H spol.s r.o.

Panónska cesta 43

851 04 Bratislava

Dátum zúčtovania 12. 6. 2014 Popis služby

13-R-025

Naprogramovani ridici jednotky motoru 13-R-025 Počet prejazdených míľ 122 150 km Predajca KM Cars s r.o.

Neratovické nám. 1

929 01 Dunajská Streda

Dátum zúčtovania 11. 6. 2014 Popis služby

Vymena vodniho cerpadla

Vymena ozubeneho remene

Výmena rozvodov sada

Počet prejazdených míľ 122 150 km Predajca KM Cars s r.o.

Neratovické nám. 1

929 01 Dunajská Streda

Auto som kúpil keď malo 166tkm :

167tkm : výmena batérie + výmena predných kotúčov a platničiek

168tkm : výmena napinacia + vodiaca kladka klinového remeňa, repas alternátoru (vymenené ložiská + uhlíky, chcel som meniť aj voľnobežku ale podla pána, ktorý to robil voľnobežka už vyzerala byť menena a nebol dôvod na výmenu)

171tkm : výmena remenice klukoveho hriadeľa (nebol v nej žiadny problém, zbytočná výmena)

172tkm : výmena spodných uložení ramien + vyváženie predných kolies (dôvod : trasenie volantu pri rýchlostiach okolo 120-150)

173tkm : výmena zhaviacich sviecok(4ks)

173tkm : vymenený olej v prevodovke


Odpovědět